Maka_91

Lamborghini Runner 450 problem z akumulatorem

Polecane posty

Maka_91    0

Witam.

Mam pewien problem w moim ciągniku. Otóż w przeciągu mniej więcej w 4 lata już 2 razy zmieniałem akumulator. Po zakupie i założeniu wszystko było ok aż po jakimś czasie po prostu akumulator pada i nie daje się naładować. Co może być przyczyną? Zastanawiam się czy problem nie bierze się z tąd, że w tym ciągniku akumulator jest umiejscowiony przy chłodnicy i wysoka temperatura powoduje szybkie zużycie?

Jaki możecie polecić mi akumulator? Jakaś firma robi solidne? Co możecie poradzić?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Sznajder.
Sprawdź stężenie elektrolitu i poziom
Sprawdź napięcie i pobór prądu na zgaszonym ciągniku.
Sprawdź napięcie na odpalonym ciągniku
Podaj wszystkie powierzone parametry
Przyczyną jest również słabe ładowania, zły stan elektrolity. Oraz długie kręcenie rozrusznikiem-( na siłę) jak słabo kręci lub nie ma siły powinno się odpuścić


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maka_91    0

Gęstość jest taka jak trzeba. Ładowanie na było sprawdzane jak jeszcze działał aku i też wszystko w normie. Pobór prądu na wyłączonym wykluczam bo nie było problemów, że się rozładował czy coś. Po prostu nagle padł i taka sytuacja już drugi raz się zdarzyła. Prawdopodobnie pękła któraś cela i aku jest do wyrzucenia.

 

Jeszcze takie pytanie mam, czy na antenę od radia idzie jakieś napięcie? Gdyż mam prowizoryczną antenę która dotyka do masy i zastanawiam się czy nie robi to jakiegoś zwarcia?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Zmierz miernikiem i się okaże. Czy kradnie prąd
zdejmiesz jedną kleme i mierzysz na zgaszonym ciągniku.
Zmierz napięcia przy klemach.
1.Na zgaszonym ciągniku.
2.podczas kręcenia rozrusznika ( rozruch maksymalnie może trwać ok. 10 sek i minuta przerwy) 5 sekund powinno wystarczyć na rozruch przy zdrowym akumulatorze
3. Napięcie po odpaleniu
Uszkodzoną cele sprawdzisz przy wlewając Stary elektrolit do pojemnika jakiegoś, jeśli będzie z jednej celi będzie cięmno brązowy lub szary to czeka wymiana akumulatora. Brudy są zazwyczaj na spodzie
Moim zdaniem jeśli nagle to się stało, to albo klema nie łączy albo akumulator do wymiany
Jeśli nie zrobisz tych pomiarów problem się powtórzy na kolejnym akumulatorze, nawet z dobrej firmy

Edytowano przez zetores

Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj