JAREKw85

Brak wskazań zegarow

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JAREKw85    0

Hej :) jako ze to mój pierwszy post to chciałbym przywitać Was wszystkich :) teraz do rzeczy... Pacjentem jest Renault 103 14 tx z 92 (???) roku ktorej szczęśliwym właścicielem jestem od miesiąca. mam z nim pare drobnych problemów:
1. Nie pokazuje mi stanu paliwa. Od tego zbiornika pod maska sa odpiete kable od plywaka ale zeby chociaż pokazywalo stan z tego zbiornika pod siedzeniem... Jak sie do niego dostać zeby sprawdzic czy wszystko jest ok? Czy jest jakis bezpiecznik lub przekaźnik ktory tym steruje a mogl sie zepsuc?
2. Caly czas swieca mi się światła stop po włączeniu zapłonu. Odpinalem czujnik stopu ale nic to nie daje. co moge z tym zrobic wg Was?
3. Podczas jazdy na wprost z malymi zakretami musze kierownica kręcić dalej niz wymaga tego dany zakret. W efekcie czego po przejechaniu jakiegos kilometra kierownica jest obrocona o 360' a kola sa prosto.czy mozna kasowac luzy na kierownicy zebym juz nie mial wrażenia jakby nie trzymały frezy na drążku?

Pozdrawiam :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zapewne to rok pierwszej rejestracji, bo ta seria była klepana do 89  ;)

 

1. w dolnym pływak jest po prawej stronie, zwal koło i będziesz miał jakiś dostęp

próbowałeś podłączyć górny ?

od siebie proponuję założyć bezbarwne węże na połączeniu i od dołu, będzie bez problemów

2. trochę dziwne, bo po odpięciu czujnika przerywasz obwód, do takich rzeczy lepiej poszukać w okolicy magika, który się na tym zna i ma odpowiednie graty, bo na odległość ciężko coś powiedzieć

3.taki urok hydraulicznego układu, choć możesz mieć coś nie tak z orbitolem lub siłownikiem, może ktoś założył o innym przepływie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Izydor podlacze gorny zbiornik jak znajde chwile. Juz próbowałem ale mam problem bo wisi mi wolny kabel ktory prawdopodobnie prowadzi do zbiornika i ma dwie wpinki (dziewczynki) a na górze zbiornika jest kostka na trzy wpinki (chłopcy) czyli gdzieś zginął jeden kabel z tej instalacji. Z resztą problemów sobie z czasem poradzę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

o ile dobrze pamiętam to tam są podłączone 2 kable  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzdx85    0

Mam problem mojej renowce 110-54 wskaznik paliwa dolnego zbiornika nie dziala. gdy zjezdzam z gory to raz pokazuje a raz nie a gdy zjade na rowne to juz wogule nic nie pokazuje znaczy stoi ponizej zera gorny zbiornik dobrze pokazuje bezpieczniki sa cale i probowalem kablami ruszac ale nic nie dalo. Prosze o pomoc bo tak na pale sie ciezko jezdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Coś tam dzis zajrzałem i wnioski: jest uszkodzony zegar od dolnego zbiornika i pokazywać stanu paliwa nie będzie. W związku z tym mam pytanie: ciężko mi będzie kupić sam taki wskaźnik i czy bede mogl go zastąpić okraglym z np zetora ? Byłby zamocowany na górze deski rozdzielczej lub z boku. A kable by byly poprowadzone w miejsca odpowiadające starym zegarom. Co Wy na to?

Odnośnie problemu ze światłami stop które ciągle się paliły to problemem był stycznik przy pedale hamulca który był uszkodzony. Już jest naprawione i działa jak trzeba :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

no drogo :( a może podpiac dolny zbiornik pod górny zegar ? Jeśli nie da rady to spróbuje z nowym zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

możesz podpiąć i sam dolny  ;)

ale dasz jakiś przełącznik jak przy kierunkowskazie w ursusie i masz wskazania z obu

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

a mógłbyś mi tak łopatologicznie wytłumaczyć gdzie mam się wpiąc z kablami żeby z pomocą przełącznika mieć wskazania z obydwu zbiorników ? To bym się jutro za to wziął. Będę bardzo wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj