Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie weze w opryskiwaczach?


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 16 kwiecień 2006 - 19:13

Jakie weze w opryskiwaczach? Witam!
z racji tego ze zagiely nam sie 2 weze przy pierwszych sekcjach zewnetrznych prosze o rade i podpiwedz jakie weze stosowac?
jakie macie u siebie w Pilmetach czy Krukowiakach bo te w Skotarku sa srednie, zwlaszcza te ktore czesto sie zginaja bo reszta jest ok

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie weze w opryskiwaczach? Dzisiaj, 19:43
  •  

#2 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 kwiecień 2006 - 20:38

Jakie weze w opryskiwaczach? te takie w oplocie w srodku sie nie zaginaja napewno ostatnio wymieniałem bo te te całe niby z plastku bez segregowanych warstw sa do bani złozysz i rozłozysz a one takie zostaja

#3 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 16 kwiecień 2006 - 20:52

Jakie weze w opryskiwaczach? a cos wiecej? jakie to waz bo kupilbym podobny, wiem ze jak we wtorek skroce i zaloze nowe opaski to pewnie z 2 miesiace i od nowa polska ludowa

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Jakie weze w opryskiwaczach? Dzisiaj, 19:43
  •  

#4 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2006 - 22:02

Jakie weze w opryskiwaczach? Ja mam w pilmecie od 93 roku takie przezroczyste z oplotem i nie mam problemu można w sklepach takie kupić

#5 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 kwiecień 2006 - 08:40

Jakie weze w opryskiwaczach? ja własnie o takich mówie tylko za rózne z oplotem w srodku teraz w pilmetach daja takie z oplotem zółte ale rózne mozna kupic nie kupuj tych jednowarstwowych scalonych bo bedzie sie tak robic

#6 Share maniek1833

maniek1833

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 27 maj 2006 - 20:38

Jakie weze w opryskiwaczach? Węże mogą byc tylko jedne nie jakies tam przezroczyste plecione i inne bzdety.
Zwykł czarny zbrojony wąż wysoko ciśnieniowy jaest najlepszy mozna zginac i nic sie nie dzieje!!!
Takie mam w pilmecie z 89 do tej pory zaden nie puścił a pryskam najczęsciej na 8 atmosfer opryski na grzyby 15 atmosfer i nic sie nie dzieje

#7 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 maj 2006 - 20:52

Jakie weze w opryskiwaczach? a ja pryskam 20 "atmosfer" węzami ogrodniczymi i nic sie nie dzieje juz przez 40 lat

#8 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 16 czerwiec 2006 - 21:50

Jakie weze w opryskiwaczach? Napewno 20 atm??? Mi przy 7 atm powietrza to już pękają te ogrodowe.
The Truth Is Out There

#9 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 czerwiec 2006 - 18:58

Jakie weze w opryskiwaczach? to było ironicznie bo gosciu głupoty wypisuje nie z tej ziemi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie weze w opryskiwaczach? Dzisiaj, 19:43
  •  

#10 Share maniek1833

maniek1833

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 27 sierpień 2006 - 18:27

Jakie weze w opryskiwaczach? ha ha ha ta jasne tylko że jak sie pryska na tych starych ceramicznych wkładkach to bez problemu wyciąga sie 20 atmosfer nawet jak sie tego nie chce!!!! i strasznie niesie :-/

#11 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 sierpień 2006 - 20:36

Jakie weze w opryskiwaczach? tak uzyskujesz cisnienie takie jakiego nie chcesz(kosmiczne wartosci) ty chcesz 7>> brum brum a ono 40 atnosferrrrrr ale ty tego pewnie nawet nie widzisz bo nie masz wskaznika :D

#12 Share maniek1833

maniek1833

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 28 sierpień 2006 - 07:45

Jakie weze w opryskiwaczach? Tak było kiedyś ;-) od 3 lat mam szczelinowe i jest ok można pryskac na niskim ciśnieniu zazwyczaj 5 góra 6 zależnie jak sie ustawi wydatek wskaźnik był do 35 (masakra) został zmieniony na glicerynowy ze skalą do16
zresztą pewnie nawet nie miałeś doczynienia z takimi końcówkami to co ja będe ci tłumaczył ;-)

#13 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 28 sierpień 2006 - 19:55

Jakie weze w opryskiwaczach? tak nie miałem to dopiero mechanizacja :D ja pryskam miotłą :D

#14 Share master

master

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisany 28 sierpień 2006 - 20:41

Jakie weze w opryskiwaczach? a jaki masz zbiornik przy tej miotle?? hehe

#15 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 29 sierpień 2006 - 19:19

Jakie weze w opryskiwaczach? normalne wiadro marki raven nie wiem jak naleje z górką to pewnie ze 12 liter :D

#16 Share farmer360

farmer360

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 21 kwiecień 2014 - 10:29

Jakie weze w opryskiwaczach? Panowie najlepssze węże to są gomowe 'fagumi' trochę kosztują kupisz raz i cię przeżyją tańsze sa żółte i czarne też nie są złe bo te przeżroczyste topią się na słońcu i póżniej nadodatek się kleją do rąk

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie weze w opryskiwaczach? Dzisiaj, 19:43
  •  

#17 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 21 kwiecień 2014 - 10:35

Jakie weze w opryskiwaczach? Te fagumi nie są zbyt dobre, pękają na słońcu po 2-3 latach, a pęknięcia po roku widać na nich. mam takie w opryskiwaczu, teraz kupiłem z Stomilu parowe na Allegro.
W opryskiwaczu mam z 83 r jakieś z tworzywa, nie do zajechania.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Krukowiak i POM Ltd Brodnica łączą siły zobacz »