farmer_89

new holland t4.75 czy zetor proxima 80

Polecane posty

bigfarmer9    0

mój dealer nh mówił że sprzęgło mokre nie przenosi bezpośrednio obciążenia więc jest mniej awaryjne, ja mam zetora forterra 11441 i nh td5.95 od niedawna i jak dla mnie do ładowacza wygodniejszy td zresztą niedługo mają mi prywieź ładowacz zetor dobry do pługa czyli ogółem ciężkie prace moja forterra ma dodatkowa power shift- za***ista opcja w orce można wyredukować bieg bez sprzęgła. jak gadałęm z dealerem nh to też mi doradził serie td bo jest większy niż t4 i lepiej spisuje sie w orce itp. jak do orki polecam ci proxime plus bo ma power shift (1 bieg pod obciążeniem) no a uniwersalny do ładowacza i upraw to proxima power power shift z 2 biegami pod obciążeniem i rewers elektro hydrauliczny. Ja miałem podobny dylemat jak ty czy wziąć następnego zetora czy nh ale wybrałem nh ( kierowałem sie komfortem pracy, tym czy ma rewers elektro hydrauliczny). rewers elektrohydrauliczny daje duży komfort przy dużej ilości uwroci (praca z ładowaczem) i skrzynia ponoć ma większą żywotność. serwis u ar chmielewski zetora kosztuje ok 1000zł a w nh dali pierwszy gratis później powinno być jakoś 700-800zł i gwarancje przede wszystkim w nh przedłużyć można.

 

mój td kosztował 152000 bez ładowacza a z ładowaczem 181000 a zetor sam kosztuje ponad 160000 a z ładowaczem dealer powiedział ok 200000 w wersji podstawowej (mówie o proximie power) a w nh siedzenie grammer standard, klima standard bez rewersa e.h. kosztowałby 10000 mniej jak na 95 koni to bardzo tanio tyle kosztował case w 2011 seria jx w lutym i w case rewers był mechaniczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

w td nie masz rewersu elektro-hydraulicznego tylko hydrauliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

a nie szarpie ci ten rewers w tym nh td5 95?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigfarmer9    0

no ciut może i szarpnie ale to nic nie przeszkadza ale żeby bardzo to nie

 

kolega quazi sie chyba myli bo mój td jest w power shuttle więc to raczej elektro hydrauliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

dokładnie dźwignia za pomocą linki steruje zaworem, nie żadnego elektrozaworu ani sterownika skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalsbt    0

witam posiadam nh t4.75 z turem ursusa T4 jestem bardzo zadowolony spalanie ma naprawde male zwinny i przestronny w srodku. Ma jedna wade do pokonania przy zakupie zamawiac od razu po trzy obciążniki na kolo ja mam dwa i bez zakładania obciążnika na tył okolo 600kg miałem juz kilka razy stracha ciagnik jest krotki a tur siega dosc daleko przed maske wiec łatwo go przeważa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brutus44    5

bigfarmer9-sam miałem dylemat-czy zetor proxima power z ładowaczem czy nh td lub nh5. NH jak ja kupowałem 3 lata temu były drozsze lub zdecydowanie drozsze(nh 5) więc mam pytanie-czy masz dobre ceny po negocjacjach czy tyle w cenach się zmieniło? Zetor dawał upusty-u nh o zadnych nie chcieli słyszeć.A podchodziłem do tematu u nie jednego dealera.

ps. może nie umiejętności negocjacyjnych ;)

aha-po praktyce wcale nie uwazam ze pracując rewersem ele-hyd robimy jakoś wydajniej z ładowaczem.Podjezdzając np pod wapno musimy wolno jechać a samą końcówkę i przechył łychy najlepiej na półsprzęgle.Pózniej cofamy-zeby szybko to zrobić i podjechac pod piasta tak i tak musimy zmienić bieg na wyzszy.Suma sumarum i tak uwazam że mokre sprzegło i półbiegi są super i innego ciągnika głównego do gospodarstwa już bym nie kupił.Najlepiej to sprawdza się w orce i agregacie siewnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam maly problem z Prasą New Holland 548 mianowicie bele po sprasowaniu są miekkie w środku ręka bez problemu wejdzie  i chciałbym zwiekszyć ścisłość beli poprostu żeby były lepiej zbite wiecie może gdzie to wyregulować prasę mam od niedawna 
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj