Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obsługa Deutz Fahr 6.30


58 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2014 - 23:57

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Witam,
Szukam trochę danych nt. Ciągnika Deutz Fahr 6.30, mianowicie:
1. Do czego służą w nim poszczególne kontrolki na tablicy rozdzielczej?
2. Czy WOM uruchamia się tylko dźwignią po lewej stronie (siedząc przed kierownicą) - podobna do dźwigni hamulca ręcznego w aucie?
3. Czy przedni napęd można włączać w biegu, czy koniecznie na postoju?
4. Za siedzeniem kierowcy po prawej stronie (za rozdzielaczem) jest w podłodze mała dźwignia - do czego ona służy?


Pzdr,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 09:05
  •  

#2 Share waldac

waldac

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 08:10

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Witam
WOM uruchamniasz samą dźwignią ( sprzegło WOM) po ustawieniu prędkości wałka 540/1000
naped mozna właczac pod obciązeniem

kontrolki i dźwignia daj mi zdjecia na prv
i napisz który to rok produkcji

#3 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 08:20

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Mam dwa wałki WOM, więc rozumiem, że nie da się wyłączyć jednego z nich? Jak opuszczam sprzęgło włączają się oba.


ps. Nie mogę wysłać do Ciebie PW, bo pojawia się błąd:

[b]	Znaleziono następujące błędy[/b]

Użytkownik waldac nie może otrzymywać nowych wiadomości
Wiadomość nie została wysłana

Edytowany przez Xeon, 29 styczeń 2014 - 09:30.


#4 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 29 styczeń 2014 - 08:30

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Nie da się włączyć jednego ponieważ w środku napędzane są jednym wałkiem jednocześnie. Napęd można włączyć pod obciążeniem w którejś instrukcji pisało coś że do 10km/h jest to bezpieczne. Kolega ma pewnie pełna skrzynkę, wrzuć fotkę tutaj to opiszemy.
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#5 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 09:33

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Rok produkcji ciągnika, to 1983.
Mam jeszcze pytanie dot. olejów.
Jaki jest zalecany olej do skrzyni oraz do silnika?

Fotkę zrobię pod koniec tego lub na początku przyszłego tygodnia.

Co do skrzyni, to masz na mysli, że w każdej pozycji reduktora są dostępne wszytskie biegi (1-6)?

Jerszcze jedna rzecz przypomniała mi się. Włączając blokadę machanizmu różnicowego na włączonym przednim napędzie blokada załączana jest na 4 koła, czy na 2?

#6 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 29 styczeń 2014 - 09:59

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Olej zarówno do silnika jak i skrzyni 15W/40 będzie dobry. Taki był zalany w jednym z moich DF od nowości i taki stosuję. Co do skrzyni tak w każdej pozycji reduktora masz dostępne 6 biegów. Natomiast do blokady to tylko tylny most.
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#7 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 29 styczeń 2014 - 19:30

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Mam dx 6.10 ma on dwa wałki wom załączają się dźwignią pierwszą od błotnika. Co do kontrolek http://www.bankfotek.pl/view/1659676
1 kontrolka od filtra powietrza do silnika
2 ładowanie akumulatora przez alternator
3 ciśnienie oleju silnika
4 blokada tylnego mostu
5 filtr hydrauliczny
6 świeca płomieniowa
7 światła drogowe
8 kierunkowskazy ( awaryjne)
Jeszcze są dwa pod kierownicą jeden jest od hamulca ręcznego a drugi od skrzyni biegów.
Ta dźwignia po prawej stronie to zmiana regulacji z siłowej na pozycyjną
JEŚLI COŚ POMYLIŁEM TO POPRAWCIE B)

Edytowany przez tommy83, 29 styczeń 2014 - 19:39.


#8 Share piotrekm30

piotrekm30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 21:51

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Lampka obok kontrolki ręcznego dotyczy skrzyni biegów, zgadza się, a dokładnie ciśnienia oleju,
ponieważ drugi bieg jest smarowany pod ciśnieniem...

#9 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 23:22

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Odezwę się w przyszłym tygodniu o dam znać jak testy.

Na razie dziękuję za pomocne informacje.

#10 Share Jakub67

Jakub67

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 12:30

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Witam! W deutz dx 6.30 nie wyłącza się WOM czy przyczyną tego może być zużyte sprzęgło czy są jakieś tarczki w skrzyni? Prosiłbym o konkretną odpowiedź, bo muszę odpowiedzieć dla gościa czy biorę ten traktor czy nie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 09:05
  •  

#11 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 03 luty 2014 - 18:48

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Może olej jest zimny?

#12 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 luty 2014 - 17:32

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Gdzie w dx 6.30 wybity jest numer nadwozia?

#13 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 04 luty 2014 - 18:55

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Na tabliczce na masce z prawej strony

#14 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 04 luty 2014 - 18:58

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Na masce to chyba nie tylko na ramie przodka po prawej stronie.
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#15 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2014 - 00:04

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Byłem na jeździe próbnej DX 6.30 i zauważyłem dziwną rzecz.
Jak jechałem najwyższym biegiem (6) na szosowym przełożeniu (siedząc przed kierownicą lewar reduktora w prawo do końca i do przodu) z obrotami ok 2300 zauważyłem, że ciągnik jest słaby (jechałem samym ciągnikiem). Mianowicie, przy jeździe pod delikatne wzniesienie obroty spadły aż o ok 250 przy niezmiennym ustawieniu gazu. Poza tym na 5 i 6 przełożeniu na szosowych ciągnik dość wolno się rozpędzał, jakbym ciągnął za sobą co najmniej kilka ton (najmocniej widać do na biegu 6).
Oczywiście ręczny nie był zaciągnięty. Na postoju po dodaniu gazu ciągnik błyskawicznie wchodzi na max obroty. Pali na dotyk na zimnym i na ciepłym silniku. Z odmy nic nie leci.
To było czuć, jakby coś trzymało, hamowało ciągnik.

Już było ciemno, ale może hamulce nie odbiły dobrze i koła były trochę przyhamowane (niestety nie sprawdziłem, czy któraś z tarcz jest ciepła)?
Czy coś poza tym może mu dolegać, co byłoby związane z ww. dolegliwością?

#16 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 07 luty 2014 - 18:44

Obsługa Deutz Fahr 6.30 A może sprzęgło słabe?

#17 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 07 luty 2014 - 18:51

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Może to byś spowodowane tak jak mówisz hamulcami może ktos jeździł dostało się na kloski i zaciski śniegu przymarzło i nie chciały się cofnąć a może po prostu filtry paliwa i powietrza są już do wymiany.
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#18 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2014 - 08:57

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Podsumowując... mogę kupić DXa 6.30 z '83 roku z przebiegiem ok 7600 mth. Wydaje mi się, że przebieg jest autentyczny sądząc po stanie zużycia wnętrza kabiny (gałek, pedałów, siedzenia, kierownicy).
Silnik pracuje bardzo ładnie, równo, nie kopci, odma nie poci się.
Przecieki - jest jeden większy pod kabiną, nie wiem z czego tam leci, bo słaby jest dostęp, ale myślę, że nie będzie większego problemu z uszczelnieniem tego. Poza tym delikatnie pocą się wałki WOM oraz wał od przedniego napędu.
Poza tym jest ułamana końcówka wałka WOM 1000.

Kwestia, która mnie zastanawia mocniej, to skrzynia.
- Czasami potrafi wyskoczyć reduktor ustawiony na szosowy (dźwignia do prawej i w przód) podczas jazdy.
- Na wstecznych (reduktor do lewej i w przód) jest wszytko ok.
- Reduktor w prawo i w tył jest ok.
- Reduktor w lewo i w tył nie wchodzi tak lekko jak pozostałe, trzeba użyć trochę większej siły, ale podczas włączania nic nie zgrzyta.
(możecie dopisać na gałce reduktor takie powinno być rozmieszczenie symboli (literek), bo tam są wytarte)?

Jaki byłby ew. koszt naprawy wskakującego reduktora na szosowych oraz tego, który dość ciężko się zapina? Co tam mogło paść (łożysko, synchronizator, tryb)?
Czy taką naprawę da się przeprowadzić samemu, czy to już wyższa szkoła jazdy (skrzynię od 60-tki naprawię sobie bez problemu, jednak pojęcia nie mam jak ta wygląda)?
Jak dobrać się do skrzyni, żeby zajrzeć jak to wygląda (jakaś pokrywa)?

Jeżeli chodzi o wyposażenie, to jest komplet oryginalnych obciążników (15 sztuk) na przodzie. Poza tym nie ma zaczepu polowego oraz pneumatyki.

Mogę go kupić za 28000zł. Myślę, że cena nie jest wygórowana i mocno się zastanawiam, żeby go wziąć.

#19 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 10 luty 2014 - 09:07

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Ten przeciek pod kabiną może być spowodowany uszkodzonym przewodem od wspomagania przez co sączy się z stamtąd olej. Jeśli chodzi o te wyskakiwanie może być od tego że jest wyrobione trochę no chyba że jest problem z synchronizatorem jeśli będziesz go dorabiał to myślę że za 500zł to zrobisz jesli kupno nowego to w granicach 1,5tys. Skrzynia jest bardziej skomplikowana niż w C360 ale powinieneś sobie poradzić po woli rozbierać układać tak żeby potem złożyć nie jest to strasznie skomplikowane. Żeby zajrzeć do środka można odkręcić te dekielki z boku skrzyni ale najpierw trzeba olej spuścić. Końcówkę WOM kupisz za jakieś 800zł
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 09:05
  •  

#20 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2014 - 09:45

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Tą skrzynię, to lepiej teraz zrobić, czy spokojnie ten sezon mogę jeszcze pojeździć na niej i zabrać się za to przed przyszłą zimą?

Postaram się jakoś tam dość pod tę kabinę i wypatrzeć skąd ten przeciek.

Na reduktorze jakie powinny być oznaczenia literek na poszczególnym ustawieniu?

A >>
B >>
C >>
D >>

Załączone miniaturki

  • sytułu.jpg

Edytowany przez Xeon, 10 luty 2014 - 09:47.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy obsluga deutz fahr