Skocz do zawartości

Zdjęcie

C330 by vitoma


439 odpowiedzi na ten temat

#181 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 luty 2014 - 08:03

C330 by vitoma spoko, nie ma pospiechu z tym wielkiego.

Dodany obrazek

Kupiłem szczoty bo znowu beda potrzebne.

Dodany obrazek

Pod lewy podest zamiast zbiornika wpadł zmodyfikowany stopien z c360.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Na pierwszy ogien pod pistolet trafiły części w kolorze kości słoniowej.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Zaszpachlowałem w miedzyczasie 1 z rogów pałąka oświetleniowego - był duzy ubytek, wiec użyłem szpachli z włóknem szklanym.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Syfy na orginalnym proszkowym lakierze nowych felg pronar ;[ :unsure: . Generalnie felgi ktore kupiłem do C360 niecałe 2 lata temu były znacznie lepiej wykonane. Te maja i wady lakieru i sa niedoszlifowane (ostre zadziory w paru miejscach) i maja wgnioty od prasy w kilku punktach.

Dodany obrazek

Podkłady wygrzałem w domu.

Dodany obrazek

Widły orginalnie były żółte - nie wiem co to za idea, ale chyba po to zeby byly bardziej widoczne ? Trysnąłem je lakierem o barwie "melonen gelb" bo taki akurat szczęśliwym trafem miałem na półce. Piekny kolor, prawda ? :)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Zacząłem takżę naprawę pogiętego masztu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 19:13
  •  

#182 Share MichalUrbaniak

MichalUrbaniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dziećmierowo (okolice Poznania)

Napisany 19 luty 2014 - 08:09

C330 by vitoma Felgi widzę RAL 1014. Robisz pod oryginalne kolory jak z fabryki wychodził??

#183 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 19 luty 2014 - 08:35

C330 by vitoma co do malowania kół, my jak malowaliśmy to zamiast oklejać osłanialiśmy oponę kawałkiem dykty, na równo z obręczą, wyszło ok, a mniej czasochłonne

#184 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 luty 2014 - 10:27

C330 by vitoma Powiem szczerze - NIE wierze ze przy oslanianiu dykta nie pomalowaliscie nigdzie opony.

felgi kolor z palety selemix- Fleet Italia 3210T - on jest troche bardziej zolty i bardziej intensywny jak orginalna "kosc słoniowa" z nobilesu. Pomaranczowy dobrany mam z selemixa pod bursztynowy z nobilesu (czyli chyba jak fabryka).

Edytowany przez vitoma, 19 luty 2014 - 10:29.


#185 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 19 luty 2014 - 11:19

C330 by vitoma oczywiście, w kilku miejscach na oponach widać pasek szerokości ok. 2-3mm i długości do 5cm, ale na cztery koła są to może z 3 miejsca, więc do przyjęcia wg. mnie

#186 Share putekemil

putekemil

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2014 - 18:30

C330 by vitoma VITOMA sorry że w twoim wątku ale wie ktoś gdzie kupić porządny kranik paliwa do C-330? Oryginalny miałem uszkodzony, kupiłem zamiennik w agromie niby dobry polskiej produkcji ale strasznie cieknie.

#187 Share tomeq

tomeq

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 19 luty 2014 - 18:51

C330 by vitoma Melonen gelb czyli żółty melonowy? Jeśli tak to to jest taki sam kolor jaki Wielton stosuje na swoich przyczepach RAL1028 jak dobrze pamiętam :-)

#188 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 luty 2014 - 20:39

C330 by vitoma tak zółty melonowy. Ostry strasznie jest ten kolor, ja lubie żółty, ale ten to jest naprawde żarówa, troche zbyt widoczne beda az te widły ;) no ale taki miałem 200ml to takim pomalowałem bo i tak nie miałem dla niego lepszego wykorzystania.

Co do kranika to ja tez kupiłem nowy i nie stracie mnie nawet ze nowka ma ciec ;). ale podobo mozna w nich zaciesnic to uszczelnienie poprzez wykrecanie lub wykrecanie tego trzpienia z gwintem na ktorym trzyma sie ten talerzyk do ciągniecia reka za kranik.

#189 Share agro973

agro973

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:blisko Puław
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze

Napisany 20 luty 2014 - 20:52

C330 by vitoma Bardzo fajne masz te zielone stojaki, mógłbyś mi podać ich wysokość i szerokość(jaką mają pomiędzy jedną parą nóg a drugą)?

#190 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 21:53

C330 by vitoma

VITOMA sorry że w twoim wątku ale wie ktoś gdzie kupić porządny kranik paliwa do C-330? Oryginalny miałem uszkodzony, kupiłem zamiennik w agromie niby dobry polskiej produkcji ale strasznie cieknie.

Na podkładce od kranika nasz śrubkę i nakrętkę.Popuść nakrętkę i wykręć!!!Nie wkręć tylko wykręć śrubkę i za kontuj i nie ma prawa ciec.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 19:13
  •  

#191 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 22 luty 2014 - 23:09

C330 by vitoma W srode odebrałem cześci od piaskownia, ogolil mnie strasznie za ta usługe ! Zaplacłem za wypiaskowanie tych kilku elementów z ciągnika tyle samo co za wypiaskowanie niemalże całego opryskiwacza BAB :o ! że niby ciezko schodził lakier z masztu ...mimo bardzo nieprzyjemnej rozmowy z szefem zakładu nic nie zszedł z ceny. Prosiłem przed usługa jakies 3x o orientacyjna wycene i jej nie usłyszałem, juz to mi dało do myślenia.
zeby było jasne- Nie POLECAM wykonywania wszelkich usług w firmie MIRECO (Łomianki/Czosnów) - piaskowanie/malowanie proszkowe. No chyba ze ktoś lubi płacić 200% spodziewanej ceny.

No ale cóż trzeba żyć dalej:



Dodany obrazek

Masz juz zrobiony z nowych ceowników :).

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Tuż po piaskowaniu wszystko poszło pod epoksyd, a części masztu i inne które były piaskowane sa juz wylakierowane na szaro.

Błotniki epoksyd + baranek w profile. Teraz dopiero można pospawać :).

No i wiatraczek na zółto - tak jak w C-360 :).

Edytowany przez vitoma, 22 luty 2014 - 23:10.


#192 Share UrsusFan1222

UrsusFan1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj łodzkie
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze,brunetki,muzyka klubowa

Napisany 22 luty 2014 - 23:34

C330 by vitoma Ciekawe tłumaczenie z tym piaskowaniem :lol: , kiedyś rozmawiałem z panem ''piaskarzem'' . Czyścił felgi malowane proszkowo farba nie chciała schodzić, jedyne co zrobił zwiększył ciśnienie. Robota szła dalej, co to za farba którą pomalowałeś wsporniki błotnika od c-330?
W życiu nie można mieć wszystkiego :)

#193 Share Maniek1Excalibur

Maniek1Excalibur

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 09:39

C330 by vitoma Malować przed spawaniem? Wiem, że później tam się nie da dojść, ale i tak farba się albo stopi albo odpadnie.

#194 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 11:11

C330 by vitoma OK cos tam sie stopi czy odpadnie ale tylko na tym profilu przy ktorym bede spawał spawem ciągłym blache. Na drugim w znacznie mniejszym stopniu. I tak napewno ochrona bedzie lepsza niz jakbym to zaspawał zostawiajac surowa stał we wnetrzach wzmocnien ;) .

Wnetrze wzmocnien błotnika: podkład Novol 360 (epoksydowy) + baranek Novol Gravit 600 + na góre warstwa Rust Control'a (nie polakierowany baranek lubi pękać).

Edytowany przez vitoma, 23 luty 2014 - 11:12.


#195 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 23 luty 2014 - 11:31

C330 by vitoma No a ile Cię skroił za błotniki i maszt.
Nie używasz taśmy do oklejania kół tej giętkiej, do krzywizn,
http://allegro.pl/bd...3983819949.html
kółka z niej robisz.

#196 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 12:18

C330 by vitoma Też będę wymieniał tą boczną blachę w tylnym błotniku i nie wiem właśnie czym od środka zabezpieczyć ceowniki i blachę żeby potem przy spawaniu nie spalić farby. Jeszcze mam pytanie jak długo schnie ten podkład epoksydowy i farba akrylowa i ile warstw malujesz?

Edytowany przez Maniek101, 23 luty 2014 - 12:19.


#197 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 12:30

C330 by vitoma

No a ile Cię skroił za błotniki i maszt.
Nie używasz taśmy do oklejania kół tej giętkiej, do krzywizn,
http://allegro.pl/bd...3983819949.html
kółka z niej robisz.


Blotniki, elementy masztu i 2 duze kartony pierdół + szkiełkowanie pojemniczka do odzysku oleju = 536 zł . Za samo szkiełkowanie tego pojemniczka wyszło ok 40zł :o gdzie wczesniej za wyszkiełkowanie wszystkich łopatek od BAB i wielu innych czesci z alu zaplaciłem 200zł. A czesci było gdziesz tak 20x tyle co teraz.

Nie uzywam takich wynalazków, a marke Blue Dolphin uwazam za bardzo słabą - badziewie jak dla mnie, miałem i nie nadawała sie ta tasma do uzytku, słaby klej, odpadała tuż po przyklejeniu.

Kazda farbe spalisz po spawaniu. Maluje 2x epoksydem, 2x akrylem lakierem.

Edytowany przez vitoma, 23 luty 2014 - 12:31.


#198 Share JUMIKO

JUMIKO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 luty 2014 - 13:29

C330 by vitoma Po spawaniu proponuję zastosować to :
http://professional....CAVITY_WAX.html
ale dopiero po ostatecznym polakierowaniu błotnika

#199 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 14:07

C330 by vitoma JUMIKO tak wiem, miałem to w planach. Tylko nie wiem czy klasyczny wosk czy coś co nieco lepiej zasycha i mniej sie lepi jak np. app W100. Tyle ze W100 nie rozpływa sie tak dobrze jak wosk do profili.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 19:13
  •  

#200 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 23 luty 2014 - 14:16

C330 by vitoma Jak będziesz spawał blachę, to spawaj punktowo. Po ciągłym spawie blacha może się pofalować.

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


Podobne tematy