Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tulipany

5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share luka79

luka79

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 11:06

Tulipany Witam serdecznie Wszystkich,
Mam pewien pomysł związany z założeniem plantacji tulipana. Ja wiem, że to tak naprawdę nic nowego, tym bardziej, że takowe istnieją w Naszym kraju np. w Chrzypsko Wielkie pan Bogdan Królik ale chciałbym usłyszeć opinie na ten temat. Mam do dyspozycji około 20 ha ziemi w klasie III i IV i oczywiście nie myślę od razu o takiej plantacji, tym bardziej, że założenie nawet 1 ha takiej plantacji to są znaczne koszty ale wydaje Mi się, że można małymi krokami spróbować wejść w to. Nadmienię, że tak naprawdę jestem "zielony" jeśli chodzi o te sprawy ale przecież wszystkiego można się nauczyć. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie, wskazówki a nawet słowa krytyki jeśli takie się pojawią.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Tulipany Dzisiaj, 11:01
  •  

#2 Share nowaczek96

nowaczek96

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Zainteresowania:Mechanizacja, motoryzacja, hodowla bydła,

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:42

Tulipany No ja myślę że to może być dobry pomysł tylko trzeba by mieć na uwadze że najwięcej tulipanów sprzedaje sie głównie 8 marca ;D
No a w tym wypadku to już chyba przydała by się szklarnia. Ale tak samo jak Ty jestem kompletnie zielony w sprawach tulipanów ;D
Ale pomysł popieram bo trzeba szukać pieniążków, a to może być ciekawa inwestycja, no i może nie koniecznie same tulipany jak by to dobrze się kręciło.. a areał 20ha to na kwiaty bardzo bardzo dużo ;D

#3 Share razor275

razor275

CBŚ

• Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2171 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo , myślistwo , motoryzacja

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:45

Tulipany Tylko że koledze nie chodzi o kwiaty jako takie, tylko o cebulki tulipanów :)

Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl