Skocz do zawartości

Polecane posty

luka79    0

Witam serdecznie Wszystkich,

Mam pewien pomysł związany z założeniem plantacji tulipana. Ja wiem, że to tak naprawdę nic nowego, tym bardziej, że takowe istnieją w Naszym kraju np. w Chrzypsko Wielkie pan Bogdan Królik ale chciałbym usłyszeć opinie na ten temat. Mam do dyspozycji około 20 ha ziemi w klasie III i IV i oczywiście nie myślę od razu o takiej plantacji, tym bardziej, że założenie nawet 1 ha takiej plantacji to są znaczne koszty ale wydaje Mi się, że można małymi krokami spróbować wejść w to. Nadmienię, że tak naprawdę jestem "zielony" jeśli chodzi o te sprawy ale przecież wszystkiego można się nauczyć. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie, wskazówki a nawet słowa krytyki jeśli takie się pojawią.

nowaczek96    3

No ja myślę że to może być dobry pomysł tylko trzeba by mieć na uwadze że najwięcej tulipanów sprzedaje sie głównie 8 marca ;D

No a w tym wypadku to już chyba przydała by się szklarnia. Ale tak samo jak Ty jestem kompletnie zielony w sprawach tulipanów ;D

Ale pomysł popieram bo trzeba szukać pieniążków, a to może być ciekawa inwestycja, no i może nie koniecznie same tulipany jak by to dobrze się kręciło.. a areał 20ha to na kwiaty bardzo bardzo dużo ;D

Wiadomość z agroFakt.pl

luka79    0

Dzięki za podjęcie tematu. Tak naprawdę to o samych kwiatach, ciętych jak najbardziej też myślałem. Podobno z tulipanem jest tak, że zawsze jest potrzebny a już w takie dnia jak "DZIEŃ KOBIET" staje się porządany. Co do cebulek ta jak najbardziej.

lukejro    145

Jak się chcesz dowiedzieć coś o tzw. ciętych (bo naprawdę to tulipany się wyrywa) to Ci mogę coś powiedzieć, bo pracowałem przez 2 lata na farmie w UK na której w ciągu sezonu zimowego (wszystko w szklarniach) produkowało się ok 30mln tulipanów. Mam też troszku fotek(nawet tutaj w galerii mam zdjęcie na których widać van der marki i yokohamy rosnące na tej farmie) no i jeszcze troszku pamiętam jak to się produkowało....