Zaloguj się, aby obserwować  
mikuaa3

Renault 110.54, 120.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mikuaa3    0

Witam,od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem renault 110.54 lub 120.54 i chciałem się dowiedzieć coś o tych ciągnikach czy dużo palą jak jest z dostępem części co się w nich najczęściej psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego każdy napisze ci że zepsuło mu się coś innego - jak to w tym wieku maszyny. Ja miałem problem z rozłączaniem przedniego napędu 110.54 - okazało się że pod zawór podeszły opiłki, innemu pękł grzybek z zaworze ciśnieniowym, inni mają problem z podnośnikiem (zacina się), komuś padł silnik a inni robili skrzynie. Zanim w błachostce dojdziesz do przyczyny potrafi doprowadzić do nerwicy ;[ lub o zawrót głowy i portfela w przypadku poważnych awarii :o.

Ja osobiście polecam te maszyny, szukałem deutza z serii DX lub renault ...54 (musiało być mechaniczne). Znalazłem renaulta i jest :) a najważniejsze moje zadowolenie (przsiadłem się z MTZ82). Teraz osobiście mogłem poszukać coś ponad 100 koni (mam górki a myślę o pługu 4 w obrocie)

 

Najważniejsze jaki trafi ci się egzemplaż, takie będziesz miał zdanie....???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Zaczyna się robic burdel na tym forum... Każdy nowy wchodzący na dział renault od razu zakłada powielajacy się temat i pyta w gruncie rzeczy o to samo... Ja rozumiem że można być nowym na forum ale na litość boska czytać chyba każdy umie! Też byłem tu kiedyś nowy... Od tego momentu napisałem tu może i 100 postów zarówno z pytaniami jak i odpowiedziami i w chwili obecnej nie przychodzi mi do głowy żaden temat który założyłem... Najpierw dokładnie czytam, potem pytam... Staram się uszanować czas i cierpliwość innych użytkowników, więc proszę również innych o podobne podejście do tematu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karmar    0

Oba modele sa ok.Osobiscie posiadam renault 130.14 model stary jak świat z 83 roku;] Pracuje na nim od 12 lat i jak narazie to tylko rozdzielacz w podnośniku zmieniałem łożysko na przednim napedzie . podobno skrzynie siadają ale ja nie miałem problemu u siebie a silnik MWM= oszczedność.Na spalanie nie będziesz narzekał napewno.Jeśli brać to lepszy większy zawsze 10 km swoje robi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

@panczo1922 juz dawno tak jest, chyba moderatorzy zapomnieli o tym dziale, kazdy pyta o to samo <_<

@Karmar chyba 133

seria .14 jest pancerna :D

radze szukac modelu 120.14 z roku 89, ten model mial kabine TZ i EHR, reszta w mechanice, lub z poczatku produkcjii serii .54, czy po 95r. zwykle sa w pelni mechaniczne

reszta opisana w innych tamatach, milej lektory :)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj