Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ziel chodzi Ci o kalibracje prędkości obrotowej silnika względem wałka wom? Czy o kalibrację podnośnika dyferencjału i przedniego napędu?

 

Jeżeli o tą pierwszą to jest tu tutorial naszego kolegi z forum

 

Wyłącz kluczyk. Zdejmij lewy panel obok kierownicy. Po prawej stronie obok bezpieczników masz cztery złaczki (puste miejsca) ułożone pionowo - połacz przewodem drugą i czwarta liczac od góry.Uruchom silnik i ustaw obroty na 1000 - zielona lampka zamiga trzy razy. Włącz wałek - nastąpi synchronizacja i lampka zamiga 4 razy. Wyłacz wałek. Wyłącz silnik i wyjmij przewód łaczący - zrobione.

 

Arek jutro sprawdzę prędkość na biegu 1A dziś już sąsiadów nie będę budzić :)

Edytowane przez casemx110
Opublikowano

w mx skrzyń się nie kalibruje bo tam skrzynią czy też rewersem nie struje komputer. Elektrozawory służą jedynie do przestawiania rozdzielacza, a całą resztę czyli zwiększanie ciśnienia i przepływu robi układ mechaniczno-hydrauliczny którego też się niestety w żaden sposób nie reguluje, a szkoda. Generalnie jest to zrobione na zasadzie dysz i tłoczków ze sprężynami z obu stron które, mają płynnie sterować olejem, może z czasem średnica dysz się poprostu minimalnie zwiększyła bądź sprężyny straciły swoje parametry lub coś z tarczkami ciężko powiedzieć. Bo faktycznie chociaż przy rewersie można było zrobić jakąś regulacja do płynności. Kalibruje się jedynie WOM oraz podnośnik bo tym sterują moduły elektroniczne.

Opublikowano

Arek skrzynia 40km/h, bieg 1A obroty silnika 1000 obr/min 1.2km/h to jest prędkość na utwardzonym podłożu, bez załączonego przedniego napędu, bez obciążenia prędkość odczytana z czujnika prędkości obrotowej na skrzyni, teraz pytanie czy tobie podczas użytkowania w polu pokazuję tą prędkość czy koryguje to radar prędkości

Opublikowano

No walsnie z tego co ja czytałem,i dostałem info to reversu sie nie kalibruje.Od jednego z uzytkownikow otrzymałem informacje ze nalezy przeprowiadzic regenracje ,,płyty reversu,,i dlatego pytalem sie jak tam sie bodrac:)skrzynie ma chamska,ale z tego co mowia niezniszczalna:)wiec to reversu przez tył,podobnie jak na tym filmiku?

Opublikowano

Jak już pisałem według mnie przyczyny mogą być właściwie 2 czyli coś z koszami rewersu ( przegrzane tarczki, przecieki czy co tam jeszcze) lub coś z modulatorem, który źle steruje olejem po zmianie kierunku ale bardziej to pierwsze. Nie wiem co dokładnie znaczy "regeneracja płyty" reversu, bo jeśli ma na myśli wymiane tarczek, przekładek itd no to trzeba go właśnie rozkręcić przy tylnym moście jak na filmie, aby wyciągnąć wałek z koszami. Ale ogólnie to jest już "spora" robota. A czy przy puszczaniu sprzęgła też szarpie lub cięzko płynnie ruszyć? Bo to są te same kosze tyle że sterowane nożnie, on nie ma osobnego sprzęgła.

Opublikowano

Pompa hydrauliczna jest nowa.przy ruszaniu z reversu-szarpie.przy ruszaniu ze sprzegła-nie szarpie,mozna delikatnie ruszyc.Mi sie wydaje,ze jakby sie tarczki slizgały,lub bylo za slabe cisnienie to miałby muła i slizgałby sie poprostu,a tu ewidentnie jest na odwrót;)jak sie machnie reversem az przydusi silnik :blink:

 

3 minuta 48 sekunda na filmiku

 

Opublikowano

łee ja tam nie widziałem nic strasznego, myślałem że aż ci przód podrywa przy zmianie tego rewersu ;) . U mnie jak zmieniam rewers np. na biegu 2c lub 2d to dopiero przydusi silnik aż czarnego dyma puści z komina. Jak jeżdzę na 3 biegu to nawet nie używam rewersu tylko sprzęgło bo aż strach. One tak poprostu mają i mi się wydaje, że szkoda twojej roboty żeby pół ciągnika rozkręcać bo to nic nie da. Ja się łudziłem że jak zregeneruje półbiegi to nie będzie tak na nich szarpał i lipa jest jak było, a się tylko narobiłem. Może coś pokombinuje z modulatorem kiedyś, żeby wolniej napełniał kosze olejem.

A może ciśnienie oleju jest za duże;) ale bardzo w to wątpie.

Opublikowano

Arek skrzynia 40km/h, bieg 1A obroty silnika 1000 obr/min 1.2km/h to jest prędkość na utwardzonym podłożu, bez załączonego przedniego napędu, bez obciążenia prędkość odczytana z czujnika prędkości obrotowej na skrzyni, teraz pytanie czy tobie podczas użytkowania w polu pokazuję tą prędkość czy koryguje to radar prędkości

 

 

Juz pisałem ze potrzebuje wiedziec ile jedzie na 1A bo mam kombajn do warzyw ktorym sie jezdzi do 1km/h. I z ciekawosci chcialem zobaczyc ile wam jedzie, po prostu chce miec porównanie ile moj bedzie jechał na tym biegu. Jednak bede chciał zaryzykować i przełozyc te tryby.

Opublikowano

grego,tu nie widac,ale szarpie szarpie zdrowo:)wciska w fotel:p no cisnienie to musi miec dobre,hamulce strasznie czule,az strach by nie wyleciec przez przednia szybe:p lekko nacisniesz i juz hamuje na 4 kola.moze rzeczywiscie,one tak maja...ogladalem pompe hydrauliczna,i jest inna niz w podobnym mx150 jakiego ogladalem,pozniej wrzuce foto:)

Opublikowano (edytowane)

A mi hamuje tylko 1 koło prawe i nie wiem jak to naprawić. Przód nie hamuje w ogóle i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Odpowietrzałem hamulce i po zgaszeniu silnika znowu sie zapowietrzają. Układ jest szczelny bo po części wymieniałem a resztę sprawdzałem.

 

 

Chciałbym założyć pneumatyke. Wie ktoś gdzie można dostać nowy/używany układ i ile to będzie kosztowało?

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Arek skrzynia 40km/h, bieg 1A obroty silnika 1000 obr/min 1.2km/h to jest prędkość na utwardzonym podłożu, bez załączonego przedniego napędu, bez obciążenia prędkość odczytana z czujnika prędkości obrotowej na skrzyni, teraz pytanie czy tobie podczas użytkowania w polu pokazuję tą prędkość czy koryguje to radar prędkości

 

 

A gdbys mogl jeszcze kiedys sprawdzic bieg 1A przy 800 obrotach silnika. nie koniecznie od razu jutro jakbys kiedys przy okazji jezdzil.

Opublikowano

 

 

A gdbys mogl jeszcze kiedys sprawdzic bieg 1A przy 800 obrotach silnika. nie koniecznie od razu jutro jakbys kiedys przy okazji jezdzil.

 

mogę :)

 

0,8-0,9km/h zmienia się co chwilę 810 już cały czas jest 0,9km/h

Opublikowano (edytowane)

Mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Prawy pedał hamulca jest twardy do tego stopnia ze nie można go ruszyć prawe koło stoi zahamowane i ciągnik jest unieruchomiony. Problem pojawił sie znikąd, wjechałem do garażu poprzedniego dnia i wszystko działało dziś rano pedał hamulca od początku zrobił sie twardy. Czego to może być wina. Prosiłbym zeby ktoś mi wytłumaczył zasade działania tych hamulców bo jak spojrzałem na te pompki hamulcowe to sie za za głowe złapałem tak pokręcone. Do czego jest ten zbiorniczek skoro on jest połączony z pompkami od tyłu więc naduszając hamulec by wypychało płyn do zbiorniczka. Oglądałem schematy tych hamulców w internecie: http://partstore.cas...mr61951ar372148

Edit: Mam jeszcze jedno pytanie, Czy tam nie ma tłoczków hamulcowych? Nie moge w internecie znaleźć nigdzie jeśli ktoś może to niech podeśle zdjęcie jak on wygląda.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie. Ciągnik ma hamulce hydrauliczne tarczowe mokre, czy są one wspomagane pompą hydrauliczną? Są tylko 2 odpowietrzniki hamulców? Wydaje mi sie że jest gdzieś 3 do hamulcy na przyczepę. Gdzie go szukać?

 

Edit:/ Panowie żaden układ chamulcowy z tej strony: http://partstore.caseih.com/us//us/parts-search.html#epc::mr61951ag54088 nie pasuje do zainstalowanego w moim ciągniku, wszystko węże są inaczej po podłączane do rozdzielaczy tylko przy pompkach hamulcowych wszystko tak samo. Dodam że ciągnik mój jest produkcji angielskiej lecz to chyba niema na to wpływu.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Mam mały problem.

Mam hamulce hydrauliczne do przyczep lecz nie używam ich i chciałbym je zdemontować. Układ jest nie szczelny przez co zapowietrzają mi sie hamulce w całym ciągniku, wymiana byłaby za droga.

Teraz pytanie, wiem gdzie go szukać lecz nie wiem co zrobić z wężami zasilającymi. Z głównego rozdzielacza dochodzi wąż ciśnieniowy i jak go zaślepię nie wiem czy nie narobię sobie problemów z wyciekami. Nie znam sie na tym najlepiej, proszę o rade.

Opublikowano

Witam Was Panowie, mam problem z wskazywaniem prędkości jazdy, czasami tylko coś wyświetli ale i tak jest przeklamane do rzeczywistej predkosci. Proszę o rade co to moze byc. Czujnik jakis czy cos innego.

Opublikowano

Witam. Musisz wprowadzić prawidłowy promień opony .Jeśli są zużyte to programowanie dynamiczne .Mam opis w instrukcji ,ale 8 stron tego jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v