Skocz do zawartości

Zdjęcie

mały problem z wom-em w mf 255

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MF255Rolnik

MF255Rolnik

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 02 wrzesień 2013 - 18:55

mały problem z wom-em w mf 255 Witam jestem początkujący także proszę o wyrozumiałość. Mam mały problem z wom w mf 255, podczas jego pracy coś wyje, stuka w skrzyni. Dzieje się tak przy dużym obciążeniu np: rozrzutnik glebogryzarka. Gdy wom pracuje bez niczego czy z rozsiewaczem do nawozu z rotacyjną czy z cyklopem żadnego takiego stukania nie słychać. Dodam że żaden z biegów w skrzyni nie wyje biegi wchodzą bardzo ładnie. Rok temu były wymieniane tarcze sprzęgłowe I i II stopnia jak i przed wymianą jak i po wymianie stuka. Ogólnie to mi to aż tak bardzo nie przeszkadza, chodzi mi o to czy tam się nic nie rozsypnie czy popsuje? Czy Wy też tak macie? Czy można z tym pracować ?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
mały problem z wom-em w mf 255 Dzisiaj, 07:16
  •  

#2 Share JANCZAK1176

JANCZAK1176

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 679 postów

Napisany 02 wrzesień 2013 - 19:22

mały problem z wom-em w mf 255 Wyrobiony wałek sprzęgłowy drugie stopnia WOM z trybem napędowy ,duży luz na zębach i wycie lub stuki pod obciążeniem .

Edytowany przez JANCZAK1176, 02 wrzesień 2013 - 19:37.

#3 Share master20002

master20002

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1108 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo,piłka nożna, budownictwo,motoryzacja, polityka, zmiany na ziemi

Napisany 02 wrzesień 2013 - 19:36

mały problem z wom-em w mf 255 Pierwsze pytanie, zawsze tak wyje czy tylko wtedy gdy masz wałek załamany np przy skręcaniu?
Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

#4 Share MF255Rolnik

MF255Rolnik

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 02 wrzesień 2013 - 21:21