Skocz do zawartości
AsToNeK_LwG

Case mały problem

Polecane posty

AsToNeK_LwG    1

Witam

Niedawno stałem sie posiadaczem case-a 885 xl i na razie spełnia swą rolę w gospodarstwie ale!

Własnie jest to ale gdy wracałem do domu od zwożenia bel zauważyłem że po puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu nie przyspiesza z miejsca a po kilku sekundach może 3-5s. Dlaczego tak jest? Wcześniej miałem tylko doświadczenia z ursusem i zetorem i przyspieszał od razu z miejsca (rwał dosłownie) a tu nie. Czy tak powinno byc czy to wina sprzęgła a może czegoś innego?

Proszę o podpowiedzi:)

Dodam że mocno to czuć na 4 biegu! Na niższych biegach jest trochę lepiej.

Edytowano przez AsToNeK_LwG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Tam będzie mechaniczna skrzynia, Rozumie że do silnika zastrzeżeń nie masz dobrze reaguje na gaz? Raczej coś ze sprzęgłem tak jakby się ślizgało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ziel    26

Na pusto tez tak sie dzieje czy tylko z obciazeniem? To samo sie dzieje na postoju co w czasie jazdy? Na 100 % sprzeglo Jesli dzieje sie to tylko pod jakims obciazeniem. Jesli na pusto to moze to byc wina pompy paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsToNeK_LwG    1

No jechałem tylko z chwytakiem do bel ;). Skrzynia jest mechaniczna! Jak stoję w miejscu i dodaje gazu to jest elegancko tylko jak szybko się jedzie to po kilku sekundach właśnie jak na 4 biegu to to czuć bardzo ten odstęp czasowy od dodania gazu do przyśpieszenia. Dodam tez że na obroty się wkręca silnik wyższe momentalnie tylko przyśpiesza z taką różnicą czasową!

A i jeszcze jedno pytanie do posiadaczy case z serii 85- , 95-, czy u was też są problemy z wrzuceniem biegu polowego? I czy skrzynia nie grzykota przy szybszej zmianie biegu np z wstecznego na szosowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A gdzie ci nie zgrzyta by szybkiej zmianie z wstecznego na szosowe? Nie wiem jakie tam jest sprzęgło ale może być turbomatik i taki będzie efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

W moim 845 zrobiłem w zeszłym roku regenerację wrzutnika biegów i skończył się problem "szukania" -na którym to biegu jestem .A problem zgrzytania przy przełączaniu biegów -też to mam ale znalazłem na to sposób. Zaważyłem że ta skrzynia biegów bardzo pozytywnie reaguje na tzw. podwójne wysprzęglanie -ta jak kiedyś robiło to się w rodzimych naszych Starach .To znaczy jedziemy np. na czwartym biegu i chcemy zredukować na trzeci - wciskamy sprzęgło dajemy z 4 na luz -puszczamy sprzęgło /mała przygazówka/ wciskamy sprzęgło i włączamy 3 bieg lub jakiś inny i wchodzi bez żadnych zgrzytów.Trochę to denerwujące ale skuteczne -ważne że nie zgrzyta a biegi wchodzą płynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsToNeK_LwG    1

No szybka to może za dużo powiedziane bo np przy wożeniu bel na 2 biegu i bez zająca czyli ok 7.5 km/h max i to na full gaz cofam wciskam sprzęgło zatrzymuje się w miejsce zmieniam na szosowy i jak grzechotka :) ale zauważyłem chyba kilka razy że coś takiego jak podwójne sprzęgło trochę pomaga. Chyba będzie się trzeba do tego przyzwyczaić bo skrzynia trochę za droga do niego:)

A wiecie ile może kosztować zestaw naprawczy sprzęgła do modeli serii 85 (wersja angielska)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×