Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pronar 82tsa II


47 odpowiedzi na ten temat

#41 Share ORION1

ORION1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Turek

Napisany 01 styczeń 2008 - 22:14

Pronar 82tsa II Pronar 82TSA II jest lepiej wykonany podzespoły się nie zmieniły ale jakos tak sama kabina jest bardziej komfortowa i wyciszona i prawdopodobnie amortyzwana

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82tsa II Dzisiaj, 17:08
  •  

#42 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2008 - 22:29

Pronar 82tsa II

Pronar 82TSA II jest lepiej wykonany podzespoły się nie zmieniły ale jakos tak sama kabina jest bardziej komfortowa i wyciszona i prawdopodobnie amortyzwana

Tak przypuszczasz, czy na własne oczy widziałeś? bo z tych 82 pronarów toi chyba nikt nie ma takiego na agrofoto

#43 Share mariuszonisk

mariuszonisk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolina Buga

Napisany 02 styczeń 2008 - 11:30

Pronar 82tsa II

Wie ktoś jakie silniki mają pronary II generacji : EURO I czu EURO II

czytaj temat nim zadasz pytanie już pisałem wcześniej że EURO 1 a ta 2 generacja to wspomaganie hamulców hydrauliką inna pompa inne wtryskiwacze więcej momentu obrotowego ale i sporo większe spalanie, synchro w standardzie, większa masa. ALE SILNIK MMZ EURO 1. Silnik MMZ euro 2 jest wyposażony w interkuler (nie wiem jak to się pisze więc napisałem jak się wymawia) to najłatwiejsza metoda na zmieszczenie się w normach spalania. rośnie moc dzięki temu że na silnik trafia zimne powietrze a mieszanka paliwa jest gorąca następuje błyskawiczne rozprężenie zimnego powietrza i ta właśnie reakcja daje kilka koni ekstra, moc rośnie a spalin nie przybywa a nawet ubywa bo dzięki większemu ciśnieniu w czasie reakcji paliwo jest dokładniej dopalane i emitowane spaliny są "czyściejsze"

#44 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 02 styczeń 2008 - 11:41

Pronar 82tsa II

Pronar 82A waży 4600 kg bez operatora.Dane z wagi.Więc 82SA musi wazyc więcej niż 3989kg

wg strony producenta...

82SA waży 3789kg bez obciążników
82SA II waży 4620kg bez obciążników

;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82tsa II Dzisiaj, 17:08
  •  

#45 Share mariuszonisk

mariuszonisk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolina Buga

Napisany 04 styczeń 2008 - 13:07

Pronar 82tsa II

czytaj temat nim zadasz pytanie już pisałem wcześniej że EURO 1 a ta 2 generacja to wspomaganie hamulców hydrauliką inna pompa inne wtryskiwacze więcej momentu obrotowego ale i sporo większe spalanie, synchro w standardzie, większa masa. ALE SILNIK MMZ EURO 1. Silnik MMZ euro 2 jest wyposażony w interkuler (nie wiem jak to się pisze więc napisałem jak się wymawia) to najłatwiejsza metoda na zmieszczenie się w normach spalania. rośnie moc dzięki temu że na silnik trafia zimne powietrze a mieszanka paliwa jest gorąca następuje błyskawiczne rozprężenie zimnego powietrza i ta właśnie reakcja daje kilka koni ekstra, moc rośnie a spalin nie przybywa a nawet ubywa bo dzięki większemu ciśnieniu w czasie reakcji paliwo jest dokładniej dopalane i emitowane spaliny są "czyściejsze"

Chyba się wygłupiłem pisząc tego posta bo dzwoniłem do serwisu pronara i okazuje się że Pronary produkowane w 2008 roku będą spelniać normy euro 2 a nawet euro 3 jak to uzyskali bez interkulera nie wiem napewnao kombinacjami z turbo i wryskiwaczami ale jeśli chodzi o konkrety to tajemnica

#46 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2008 - 13:23

Pronar 82tsa II

Chyba się wygłupiłem pisząc tego posta bo dzwoniłem do serwisu pronara i okazuje się że Pronary produkowane w 2008 roku będą spelniać normy euro 2 a nawet euro 3 jak to uzyskali bez interkulera nie wiem napewnao kombinacjami z turbo i wryskiwaczami ale jeśli chodzi o konkrety to tajemnica

Ale które pronary zwykły 82sa będzie miał euro 2? czy ta druga generacja tylko?

#47 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 styczeń 2008 - 18:42

Pronar 82tsa II [quote name='mirasek' date='Jan 2 2008, 11:41 ' post='119340']
wg strony producenta...

82SA waży 3789kg bez obciążników
82SA II waży 4620kg bez obciążników

;)
[/quote + 100 L oleju ,130 paliwa ,550 kg obciązników ,płyn chłodniczy+szerokie ogumienie. Stary mtz w tzw. sportowej kabinie wazy 3700 kg a ma most stożkowy dużo lżejszy ,węższe opony ,delikatniejszy układ tuz ,lżejszą kabinę ,250 kg mniej na przodzie itd.Myślę że waga bardziej odzwierciedla prawdę niż to co pisze w sieci .Ja to sprawdziłem osobiście a jak ktoś nie wierzy niech po prostu wjedzie swoim na wagę.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82tsa II Dzisiaj, 17:08
  •  

#48 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 11 czerwiec 2011 - 09:14

Pronar 82tsa II odgrzebię wątek bo interesuje mnie jedno - czy w tym pronarze jest dzwignia sterowania tuzem z zewnątrz ciągnika?
Czasami muszę (mam 952.3) coś podnieść czy opuścić na TUZie i nie chce mi się ganiać do kabiny.
Jeżeli jest to poproszę o jakąś fotkę jak to macie zrobione.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy