Zaloguj się, aby obserwować  
miross

silnik

Polecane posty

miross    0

Witam! Mam od niedawna mf 255 i mam takie pytanie! Odkręciłem korek wlewu oleju i zobaczyłem pod korkiem takie krople rosy i zdaje mi się że to płyn chłodniczy, czy to normalne zjawisko? i czym to oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

jeśli jest coś pod korkiem i przypomina trochę majonez to będzie to uszczelka pod głowicą , płyn przedostaje się do oleju i robi się taka maź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W tych silnikach czasami ciekną też korki np. pod deklem rozrządu .


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie ma żadnej mażi tylko są niewielkie krople rosy.I jeszcze jedno po wymianie płynu chłodniczego jak pochodzi chwilkę silnik to jak odkręcam korek od chłodnicy to mi wywala płyn i cieknie też z pod pompy wodnej, i nadal jest pełny poziom płynu.nie wiem czy go jest za dużo, niby niecałe 10 litrów wlazło.Jak lałem płyn to nie chciał lecieć musiałem silnikiem potrząsać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wymień pompe , i nic nie ruszaj tobie bardziej wydaje się że coś jest nie tak, gdyby płyn dostał się do oleju po pół godziny pracy byś miał śmietane zamiast oleju.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Na moje oko to wszystko masz w porządku. To, że wlałeś 10 litrów to jest prawidłowa wartość. Proponuje zlikwidować wycieki, pompy bym na razie nie zmieniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Jeśli masz szczelny korek sprawdz czy przewód od chłodnicy robi sie twardy jeśli tak to na 99% uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Albo podczas pracy silnika, odkreć korek od chłodnicy i zobacz czy nie bulgocze. Jak tak to na 100% uszczelka!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

No a czemu mi wywala ten płyn?

Płyn wywala ci dlatego że lejesz go pod korek, wyrzuci ci 200-300ml bo dość że płyn zwiększa objętość to jeszcze te kilkaset mililitrów utrudnia przepływ w górnej części chlodnicy, ty przerażony bo ubyło 3 setki znów dolewasz 3 setki i tak w kółko, jak wyrzuci trochę nie dolewaj poczekaj zobaczysz że samo przestanie wyrzucać,chyba że ubędzie litra dwie to szukaj przyczyn.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie bulgocze tylko jak zwiększam obroty to płyn mi delikatnie opada

Edytowano przez miross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj