Zaloguj się, aby obserwować  
miross

silnik

Polecane posty

miross    0

Witam! Mam od niedawna mf 255 i mam takie pytanie! Odkręciłem korek wlewu oleju i zobaczyłem pod korkiem takie krople rosy i zdaje mi się że to płyn chłodniczy, czy to normalne zjawisko? i czym to oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

jeśli jest coś pod korkiem i przypomina trochę majonez to będzie to uszczelka pod głowicą , płyn przedostaje się do oleju i robi się taka maź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W tych silnikach czasami ciekną też korki np. pod deklem rozrządu .


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie ma żadnej mażi tylko są niewielkie krople rosy.I jeszcze jedno po wymianie płynu chłodniczego jak pochodzi chwilkę silnik to jak odkręcam korek od chłodnicy to mi wywala płyn i cieknie też z pod pompy wodnej, i nadal jest pełny poziom płynu.nie wiem czy go jest za dużo, niby niecałe 10 litrów wlazło.Jak lałem płyn to nie chciał lecieć musiałem silnikiem potrząsać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wymień pompe , i nic nie ruszaj tobie bardziej wydaje się że coś jest nie tak, gdyby płyn dostał się do oleju po pół godziny pracy byś miał śmietane zamiast oleju.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Na moje oko to wszystko masz w porządku. To, że wlałeś 10 litrów to jest prawidłowa wartość. Proponuje zlikwidować wycieki, pompy bym na razie nie zmieniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Jeśli masz szczelny korek sprawdz czy przewód od chłodnicy robi sie twardy jeśli tak to na 99% uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Albo podczas pracy silnika, odkreć korek od chłodnicy i zobacz czy nie bulgocze. Jak tak to na 100% uszczelka!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

No a czemu mi wywala ten płyn?

Płyn wywala ci dlatego że lejesz go pod korek, wyrzuci ci 200-300ml bo dość że płyn zwiększa objętość to jeszcze te kilkaset mililitrów utrudnia przepływ w górnej części chlodnicy, ty przerażony bo ubyło 3 setki znów dolewasz 3 setki i tak w kółko, jak wyrzuci trochę nie dolewaj poczekaj zobaczysz że samo przestanie wyrzucać,chyba że ubędzie litra dwie to szukaj przyczyn.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie bulgocze tylko jak zwiększam obroty to płyn mi delikatnie opada

Edytowano przez miross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj