Zaloguj się, aby obserwować  
miross

silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
miross    0

Witam! Mam od niedawna mf 255 i mam takie pytanie! Odkręciłem korek wlewu oleju i zobaczyłem pod korkiem takie krople rosy i zdaje mi się że to płyn chłodniczy, czy to normalne zjawisko? i czym to oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

jeśli jest coś pod korkiem i przypomina trochę majonez to będzie to uszczelka pod głowicą , płyn przedostaje się do oleju i robi się taka maź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W tych silnikach czasami ciekną też korki np. pod deklem rozrządu .


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miross    0

Nie ma żadnej mażi tylko są niewielkie krople rosy.I jeszcze jedno po wymianie płynu chłodniczego jak pochodzi chwilkę silnik to jak odkręcam korek od chłodnicy to mi wywala płyn i cieknie też z pod pompy wodnej, i nadal jest pełny poziom płynu.nie wiem czy go jest za dużo, niby niecałe 10 litrów wlazło.Jak lałem płyn to nie chciał lecieć musiałem silnikiem potrząsać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Wymień pompe , i nic nie ruszaj tobie bardziej wydaje się że coś jest nie tak, gdyby płyn dostał się do oleju po pół godziny pracy byś miał śmietane zamiast oleju.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Na moje oko to wszystko masz w porządku. To, że wlałeś 10 litrów to jest prawidłowa wartość. Proponuje zlikwidować wycieki, pompy bym na razie nie zmieniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Jeśli masz szczelny korek sprawdz czy przewód od chłodnicy robi sie twardy jeśli tak to na 99% uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Albo podczas pracy silnika, odkreć korek od chłodnicy i zobacz czy nie bulgocze. Jak tak to na 100% uszczelka!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

No a czemu mi wywala ten płyn?

Płyn wywala ci dlatego że lejesz go pod korek, wyrzuci ci 200-300ml bo dość że płyn zwiększa objętość to jeszcze te kilkaset mililitrów utrudnia przepływ w górnej części chlodnicy, ty przerażony bo ubyło 3 setki znów dolewasz 3 setki i tak w kółko, jak wyrzuci trochę nie dolewaj poczekaj zobaczysz że samo przestanie wyrzucać,chyba że ubędzie litra dwie to szukaj przyczyn.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie bulgocze tylko jak zwiększam obroty to płyn mi delikatnie opada

Edytowano przez miross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez ursus-moc
      Witam mam problem gdyz z tłumnika wydobywa się olej co może być przyczynq
    • Przez ursus-moc
      Witam jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy silnika mf 255
    • Przez mf25
      Jak wymienić żarówki na desce rozdzielczej w zegarach temperatury wody,paliwa obrotomierz  MF 255 ?
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.
      Mam problem z podnośnikiem ,a właściwie z pompą . Na zimnym silniku podnośnik słabo podnosi i po dodaniu gazu zaczyna wyć pompa. Tak jakby było coś przytkane. Nie ważne czy z maszyną czy bez.  Zapala się kontrolka od filtra oleju hydrauliki.  Po wykręceniu filtr jest czysty. Następnie robię płukankę z ropy całej skrzyni i wraca wszystko do normy. Pompa nie wyje, kontrolka gaśnie podnosi bez najmniejszego problemu. Dzieje się tak średnio 3 razy w roku. Czyżby coś przytykało się bo filtr na pewno nie? Olej jaki zalewam to Agrol U . Prosze o pomoc i dziękuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.