Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miross

silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
miross    0

Witam! Mam od niedawna mf 255 i mam takie pytanie! Odkręciłem korek wlewu oleju i zobaczyłem pod korkiem takie krople rosy i zdaje mi się że to płyn chłodniczy, czy to normalne zjawisko? i czym to oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

jeśli jest coś pod korkiem i przypomina trochę majonez to będzie to uszczelka pod głowicą , płyn przedostaje się do oleju i robi się taka maź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W tych silnikach czasami ciekną też korki np. pod deklem rozrządu .


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miross    0

Nie ma żadnej mażi tylko są niewielkie krople rosy.I jeszcze jedno po wymianie płynu chłodniczego jak pochodzi chwilkę silnik to jak odkręcam korek od chłodnicy to mi wywala płyn i cieknie też z pod pompy wodnej, i nadal jest pełny poziom płynu.nie wiem czy go jest za dużo, niby niecałe 10 litrów wlazło.Jak lałem płyn to nie chciał lecieć musiałem silnikiem potrząsać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Wymień pompe , i nic nie ruszaj tobie bardziej wydaje się że coś jest nie tak, gdyby płyn dostał się do oleju po pół godziny pracy byś miał śmietane zamiast oleju.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Na moje oko to wszystko masz w porządku. To, że wlałeś 10 litrów to jest prawidłowa wartość. Proponuje zlikwidować wycieki, pompy bym na razie nie zmieniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Jeśli masz szczelny korek sprawdz czy przewód od chłodnicy robi sie twardy jeśli tak to na 99% uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Albo podczas pracy silnika, odkreć korek od chłodnicy i zobacz czy nie bulgocze. Jak tak to na 100% uszczelka!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

No a czemu mi wywala ten płyn?

Płyn wywala ci dlatego że lejesz go pod korek, wyrzuci ci 200-300ml bo dość że płyn zwiększa objętość to jeszcze te kilkaset mililitrów utrudnia przepływ w górnej części chlodnicy, ty przerażony bo ubyło 3 setki znów dolewasz 3 setki i tak w kółko, jak wyrzuci trochę nie dolewaj poczekaj zobaczysz że samo przestanie wyrzucać,chyba że ubędzie litra dwie to szukaj przyczyn.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Nie bulgocze tylko jak zwiększam obroty to płyn mi delikatnie opada

Edytowano przez miross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PuZ
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem Ursus 2812 - jest to odpowiednik MF 235 - urwało mi tuleje WOM i przy okazji urwało cześć wałka który wychodzi ze skrzyni biegów (zaznaczyłem na dołączonym zdjęciu na czerwono) - czy dobrze myślę, że jest to wałek sprzęgłowy I stopnia?

      I żeby go wyciągnąć to w którym miejscu rozpołowić sinik - pomiędzy sinikiem i skrzynią biegów czy tez pomiędzy skrzynia biegów i tylnym mostem?
      Wymieniał już ktoś taki wałek i może się podzielić jakimiś radami?
      Z góry dziękuje i pozdrawiam

    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez DarK55
      Witam, ciągnik stał ok pół roku nie uzywany. Niestety po tym czasie po wrzuceniu każdego biegu koła się blukuja. Nie chcą się kręcić dwa w jedna strone. Po podniesieniu jednego koła do góry z wrzuconym biegiem kręci się normalne a jak dwa podniosę to kręcą się w przeciwne strony. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać ?
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.