Zaloguj się, aby obserwować  
Daniel0214

New Holland

Polecane posty

Daniel0214    0

Czy to prawda że ciągniki serii T5000 są dotarte fabrycznie i mogą od razu jechać pracować w pole na pełnych obrotach ? Czy trzeba docierać ? Jeśli tak to jak to zrobić najlepiej żeby był dobrze dotarty i do ilu mth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

Wszystkie ciągniki i samochody sa docierane fabrycznie na hamowni.

a to ciekawe? jak się kupuje ciągnik z 2 mth na liczniku i on przez ten czas zdążył się dotrzeć?

Edytowano przez SLAWEK1987

KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    13

najlepiej takim ciągnikem pracować na równych obrotach w niezbyt ciezkiej pracy, np jakis kultywator czy zrobić kilka godzin na wolnych przyezjadach. bo w pługu czy transporcie to różne obciązenie.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    13

pytałem o to samo w innym temacie, u nas T5030 po 5mth zaczął prace z talerzówka 2,7m; po 15 z pługiem 4x30, czasem ktoś się przejedzie na pusto, to z małą przyczepą, teraz dostanie brony 5 polowe ciężkie. Jak myślicie powinno być ok?? Nie pracuje nigdy powyżej 2000 obr., temp. oleju w połowie zielonego zakresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

najlepiej takim ciągnikem pracować na równych obrotach w niezbyt ciezkiej pracy, np jakis kultywator czy zrobić kilka godzin na wolnych przyezjadach. bo w pługu czy transporcie to różne obciązenie.

 

Nie wiem jak z ciągnikami, ale ogólnie silniki dociera się ze zmiennymi obrotami, nie zaleca się utrzymywanie stałych obrotów ;) Na pewno nie należy przeciążać silnika i unikach gwałtownych zmian obrotów.

 

A co mówi instrukcja obsługi na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    13

z tego co pamiętam to pisze, żeby nie pozostawiać długo na biegu jałowym, przed pracą po odpalaniu pozostawić chwilę na biegu jałowym i jeszcze jedno to chyba wzmianka o tym, że nie należy pracować długo pod pełnym obciążeniem. Jutro zerkne to napisze, ale ogólnie to tam temat docierania, to tylko jedną strone zajmuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Niby firma pisze ze wszystkie ciągniki wszystkich marek sa docierane już fabrycznie ale najlepiej jeszcze samemu trochę ciągnik podocierać wtedy ma się pewność ;) u mnie to ciągniki nie widziały ciężkiej pracy polowej do 60 mth tylko do tego czasu chodziły w transporcie lekkim, z resztą też na kazdym biegu trochę pojezdziłem zeby i skrzynia dobrze się dotarła :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj