Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Daniel0214

New Holland

Polecane posty

Daniel0214    0

Czy to prawda że ciągniki serii T5000 są dotarte fabrycznie i mogą od razu jechać pracować w pole na pełnych obrotach ? Czy trzeba docierać ? Jeśli tak to jak to zrobić najlepiej żeby był dobrze dotarty i do ilu mth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SLAWEK1987    2

Wszystkie ciągniki i samochody sa docierane fabrycznie na hamowni.

a to ciekawe? jak się kupuje ciągnik z 2 mth na liczniku i on przez ten czas zdążył się dotrzeć?

Edytowano przez SLAWEK1987

KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    12

najlepiej takim ciągnikem pracować na równych obrotach w niezbyt ciezkiej pracy, np jakis kultywator czy zrobić kilka godzin na wolnych przyezjadach. bo w pługu czy transporcie to różne obciązenie.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    12

pytałem o to samo w innym temacie, u nas T5030 po 5mth zaczął prace z talerzówka 2,7m; po 15 z pługiem 4x30, czasem ktoś się przejedzie na pusto, to z małą przyczepą, teraz dostanie brony 5 polowe ciężkie. Jak myślicie powinno być ok?? Nie pracuje nigdy powyżej 2000 obr., temp. oleju w połowie zielonego zakresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

najlepiej takim ciągnikem pracować na równych obrotach w niezbyt ciezkiej pracy, np jakis kultywator czy zrobić kilka godzin na wolnych przyezjadach. bo w pługu czy transporcie to różne obciązenie.

 

Nie wiem jak z ciągnikami, ale ogólnie silniki dociera się ze zmiennymi obrotami, nie zaleca się utrzymywanie stałych obrotów ;) Na pewno nie należy przeciążać silnika i unikach gwałtownych zmian obrotów.

 

A co mówi instrukcja obsługi na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    12

z tego co pamiętam to pisze, żeby nie pozostawiać długo na biegu jałowym, przed pracą po odpalaniu pozostawić chwilę na biegu jałowym i jeszcze jedno to chyba wzmianka o tym, że nie należy pracować długo pod pełnym obciążeniem. Jutro zerkne to napisze, ale ogólnie to tam temat docierania, to tylko jedną strone zajmuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Niby firma pisze ze wszystkie ciągniki wszystkich marek sa docierane już fabrycznie ale najlepiej jeszcze samemu trochę ciągnik podocierać wtedy ma się pewność ;) u mnie to ciągniki nie widziały ciężkiej pracy polowej do 60 mth tylko do tego czasu chodziły w transporcie lekkim, z resztą też na kazdym biegu trochę pojezdziłem zeby i skrzynia dobrze się dotarła :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×