Zaloguj się, aby obserwować  
troll

Ciśnienie oleju...

Polecane posty

troll    0

Jakie powinno być cisnienie oleju w Renault 95,14 tx, 4 cylindry, 85 kM ? Bo przy rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach piszczy brzęczek i mruga kontrolka od oleju. ( a może by sie przydało wrzucić nowe panewki???)

Dzięki, jakby kto wiedział to prosze o wskazówki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Czujnik jest wyskalowany chyba na 1 bara i to powinno być minimum na wolnych obrotach na zagranym oleju. Jaką oliwę stosujesz (klasa lepkości)? Być może warto byłoby na razie przejść na gęstszy olej. Sama wymiana panewek to nie rozwiązanie - w takim przypadku konieczna będzie także wymiana pompy olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak wymiana panewek będzie konieczna i zmiana oleju na gęściejszy a pompę nie koniecznie może tylko wystarczy zawór przestawić należy ją sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
troll    0

tak wymiana panewek będzie konieczna i zmiana oleju na gęściejszy a pompę nie koniecznie może tylko wystarczy zawór przestawić należy ją sprawdzić

 

 

 

olej mam mobila 15w 40 no chyba że renówka ma jakieś swoje oleja no właśnie tego nie wiem a co byście zaproponowali jaki olej byłby lepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Gęstszy będzie Titan trans hd 1550. Powinien być odpowiedni do tego ciągnika.

Ciśnienie odpowiednie to na obrotach co najmniej 4 bar, a na wolnym lepiej żeby nie spadało poniżej 2.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj