Zaloguj się, aby obserwować  
troll

Ciśnienie oleju...

Polecane posty

troll    0

Jakie powinno być cisnienie oleju w Renault 95,14 tx, 4 cylindry, 85 kM ? Bo przy rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach piszczy brzęczek i mruga kontrolka od oleju. ( a może by sie przydało wrzucić nowe panewki???)

Dzięki, jakby kto wiedział to prosze o wskazówki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    35

Czujnik jest wyskalowany chyba na 1 bara i to powinno być minimum na wolnych obrotach na zagranym oleju. Jaką oliwę stosujesz (klasa lepkości)? Być może warto byłoby na razie przejść na gęstszy olej. Sama wymiana panewek to nie rozwiązanie - w takim przypadku konieczna będzie także wymiana pompy olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    14

tak wymiana panewek będzie konieczna i zmiana oleju na gęściejszy a pompę nie koniecznie może tylko wystarczy zawór przestawić należy ją sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

troll    0

tak wymiana panewek będzie konieczna i zmiana oleju na gęściejszy a pompę nie koniecznie może tylko wystarczy zawór przestawić należy ją sprawdzić

 

 

 

olej mam mobila 15w 40 no chyba że renówka ma jakieś swoje oleja no właśnie tego nie wiem a co byście zaproponowali jaki olej byłby lepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Gęstszy będzie Titan trans hd 1550. Powinien być odpowiedni do tego ciągnika.

Ciśnienie odpowiednie to na obrotach co najmniej 4 bar, a na wolnym lepiej żeby nie spadało poniżej 2.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ksjan68
      WITAM MAM PROBLEM MOZE KTOS Z WAS ROBIL LUB DAWAŁ GDZIES DO SPRAWDZENIA LUB REGENERACJI ROZDZIELACZ PODNOSNIKA OD RENI.PODNOSNIK JEST B.MAŁY MNIEJSZY NIŻ W 60- TCE!NIE WIEM CO ROBIĆ BO MAM OBJAWY ZE PODNIESIE ZA PIERWSZYM RAZEM OPUSCI ALE JUZ ZA DRUGIM RAZEM CORAZ GORZEJ OPUSCI AZ WCALE?OD PODNOSZENIA I OPUSZCZANIA TYLKO ON JEST CHYBA ZA TO ODPOWIEDZIALNY.MOZE KTOS MIALJUZ TAKIE PROBLEMY?
       
      Nie piszemy caps lockiem!
    • Przez pelepele22
      Panowie nie typowa sprawa. Już nie wiem w czym tkwi problem. 
      W  mojej renówce zaczęło ślizgać się sprzęgło. 
      rozpołowiłem wymieniłem łożysko 1 stopnia , ściągnąłem docisk, koło zamachowe zawiozłem do firmy, która zajmuje się regeneracja sprzęgła. Zregenerowali tarcze napinali nowe płytki , skrobali koło zamachowe i docisk jest to sprzęgło dwutarczowe firmy luk. Założyłem ponownie wszystko ustawiłem odległości pierwszy stopień 3 mil drugi 5mm i nie wysprzegla . Nie mogę wrzucić biegu chcąc wrzucić, ciągnik powoli rusza dopiero gdy zaciągnę drugi stopień to w tedy mogę swobodnie wrzucić bieg . Co może być przyczyna bo już ręce opadają 4 razy go rozpolawialem  


    • Przez Domek96
      Witam mam pytanie jaki olej zastosować do filtra powietrza olejowego i ile go wchodzi i dlaczego cieknie z niego bo muszę wymienić renault 75.14
    • Przez grzeskw75
      Cześć, zauważyłem że po dobrym rozgrzaniu słychać z tyłu ciągnika takie dziwne pukanie, terkotanie ale jeżeli na chwilę załączę tą wajchę (sprzęgło) którą zatrzymuje się na chwilę wałek odbioru mocy to pukanie ustaje. Po puszczeniu pukanie jest z powrotem. Co to może być?
    • Przez MichaWjcik
      Witam 
      Mam rozebrany inwersor w celtisie 456 serwis stwierdził że jest nieszczelności stąd  na rozgrzanym oleju szarpanie i zapalająca się na chwilę kontrolka ciśnienia przy używaniu sprzęgła nożnego czy rewersu dziwne bo przy włączonym zającu rusza płynnie lecz też do czasu rozgrzania. A wracając po rozebraniu wszystkie oringi na wszystkich tłokach i hamulcu  są całe próbowałem badać szczelność powietrzem i na zdjęciu nr 1 tłok pięknie pracuje na zdjęciu nr2 słychać jak powietrze uciekam pierścieniami tak samo jest na zdjęciu nr3 i tu moje pytanie czy takie sprawdzanie jest miarodajne bo być może te pierścienie doszczelniaja się przy oleju dodam że na koszach nie ma żadnych śladów progów czy zużycia pierścionki kupiłem nowe i jest tak samo Brakuje mi już pomysłów pozdrawiam



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj