Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie


187 odpowiedzi na ten temat

#121 Share michas6013930

michas6013930

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie
  • Zainteresowania:wszelakie

Napisany 13 sierpień 2012 - 21:33

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

M


Edytowany przez michas6013930, 27 styczeń 2015 - 16:52.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Dzisiaj, 05:27
  •  

#122 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 14 sierpień 2012 - 13:28

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Oho widzę lewy odkurzyłeś konto :D

#123 Share michas6013930

michas6013930

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie
  • Zainteresowania:wszelakie

Napisany 14 sierpień 2012 - 13:58

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie wkońcu trzeba :)

#124 Share adam145

adam145

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moniatycze

Napisany 16 sierpień 2012 - 23:03

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie To wybiera sie ktos na tril zaocznie??>>>> może jakieś spotkanie integracyjne

#125 Share konrad30

konrad30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 wrzesień 2012 - 21:46

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Witam.
Zastanawiam się nad studiami zaocznymi .Kierunek rolnictwo na wydziale agrobioinżynierii .Chciałbym wiedzieć jaki jest limit miejsc na tych studiach . Maturę planuje napisać w podstawie.

Pozdrawiam .

Edytowany przez konrad30, 10 wrzesień 2012 - 21:47.


#126 Share predator2

predator2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 wrzesień 2012 - 10:05

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie A jak z poprawami w sesji letniej, czy moża poprawiac tylko we wrzesniu czy i pozniej, chodzi mi głownie o glebe mikrobiologie zwierzęta...

#127 Share boris

boris

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 02 październik 2012 - 17:03

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Nie wiecie ile srednio odpada osob po pierwszym semesrze na rolnictwie dziennym. Boje sie chemii bardzo. Chemia wyglada podobnie jak w szkole sredniej tkie ogoly czy bardziej jest ukierunkowana na rolnictwo? Boje sie ze sobie nie poradze z chemii bo nawet podstaw nie mam do konca opanowanych

#128 Share frooger

frooger

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2012 - 09:00

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Boris, Jak ja studiowałem na AR rolnictwo dzienne to odpadło z 30% na chemii. Ale wcale nie jest tak, że każdy odpada, bo nie umie. Wielu sie nie chce. Rolnictwo tez jest to kierunek gdzie łatwo sie mozna dostac. Praktycznie kazdy sie dostanie czy na dzienne czy zaoczne (to do pytania z góry). Także potem poziom jest średni. W mojej opinii jeśli ktoś ma troche inteligencji, a co ważne zacięcia (trzeba chodzić poprawiać do oporu), to w końcu nauczą go chemii itp.

Chemia jest typowo naukowa, zadania itp. czyli to co masz w LO. Jest to chemia nieorganiczna. Potem masz na 2 semestrze biochemie, mikrobiologie. Też niełatwe przedmioty.
Wszystko zależy od tego co chcesz sie nauczyć i jakie masz możliwości - co umiesz i co lubisz ze szkoły.

Z mojego doświadczenia powiem ci, ja nie lubiłem nigdy chemii i biologii w LO i mi sprawiało to dość duży problem. Mimo to poszedłem na rolnictwo w nadziei, ze jakos przebrne te naukowe podstawy. Ale musisz być przygotowany, że do tej chemii, biologii takiej teoretycznej bedziesz wracać przez całe studia. Ja jak sie zorientowałem to stwierdziłem, że bez sensu jest sie męczyć, bo zwyczajnie chemii nie lubie i takich wszystkich teoretycznych rozwiązań. Dlatego rolnictwo postudiowałem z rok i potem zacząłem też na UP ekonomie, na pierwszy rok. I to mi bardziej przypadło do gustu, nieco nawiązań do rolnictwa jest (masz też specjalizacje z gospodarką agrożywnościową), a jednocześnie tej chemii itp. nie musisz się uczyć.

Jak masz jeszcze czas to wejdź sobie na strone UP, tam masz plany studiów i wszystkie przedmioty, które na danym kierunku są realizowane. Jeśli bedziesz miał jakies pytania wal na PW.

#129 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2012 - 14:27

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie mnie przeraził TRiL, sama matematyka fizyka i chemia, zastanawiam sie nad przeniesieniam na rolnictwo.
Panowie jak to jest z tym zaocznym TRiL'em?

#130 Share piomal1991

piomal1991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piekoszów/ Kielce
  • Zainteresowania:Rolnictwo (hodowla trzody chlewnej; Turystyka; Sport

Napisany 22 październik 2012 - 16:55

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Panowie i panie ja studiuję juz 3 rok Rolnictwo na UP mieszkam na Felinie. Powiem wam że studia dzienne to bajka nie robi sie praktycznie nic czasami sie trzeba o ściągi postarać i tyle. Zaczynało nas 150 osób została elita w liczbie 80 kilku (sam juz nie wiem mimo iż jestem starostą roku). Polecam studiowanie tego kierunku jeśli ktoś wiąże przyszłość z gospodarstwem rolnym etc. Tak prawdą jest że z chemii jest ciężko ale ludzie poprawiali sie po x razy jeśli ktoś naprawde chciał to zdał no chyba ze kład na to c..ja to sory ale na 1 semestrze nie ma warunków:( Sam podchodziłem do tego egzaminu bodaj 5 razy ale udało się od tamtej pory nawet 1 poprawki nie miałem:) Co do Felińskich akademików to cisza i spokój ale jak jest ochota to i imprezy sie znajdą i to "na bogato" a że dojeżdżać trzeba to ma swoje +y np ''spóźniłem sie bo autobus sie popsuł" etc. Rolnictwo jest OK :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Dzisiaj, 05:27
  •  

#131 Share 7891Firefox

7891Firefox

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Hodowla bydła i koni, weterynaria, rolnictwo.

Napisany 28 grudzień 2012 - 11:56

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Hej a składał ktoś oprócz mnie na zootechnikę zaoczną?



A witam, jestem na zootechn. zaocznej na 3 roku. Na początku było ciężko, fizjologia.... biochemia.... ehhh ale jak się chciało to wszystko można było pojąć.
Tak sobie patrze i myśle że nie macie na co narzekać, większość studiuje dziennie, macie czas na imprezy, jakieś integracje. Mnie co prawda takie imprezy wogóle nie interesują, co drugi weekend zaiwaniam na uczelnie i dojeżdzam, nie nocuje, bo mam gosp. i zwierząt samych sobie nie zostawię. Ale przynajmniej mam już robotę, którą lubie i doświadczenie :D pozdrawiam wszystkich studentów

#132 Share micnow92

micnow92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie, okolice łukowa
  • Zainteresowania:motoryzacja, rolnictwo

Napisany 28 grudzień 2012 - 21:33

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Jestem teraz na 2 roku zoot. także fizjologia, chemia juz za mną czas na egzamin z biochemii ale wykładowcę mam spoko więc myślę że też jakoś pójdzie. Równiez uważam że jak się chce to można ;)

#133 Share UrsusZetor0410

UrsusZetor0410

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 grudzień 2012 - 18:36

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Witam.Za jakiś czas planuje iśc na UP lublin dzienne i mam pytanie jak tam jest?
Ile dni w tygodniu są jakieś wykłady.
Są jakieś praktyki Itp?
I najważniejsze czy naprawde jest aż tyle nauki?

#134 Share stasio1

stasio1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Radomia
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 19 styczeń 2013 - 22:17

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Witam, jestem studentem rolnictwa (5 rok) i zootechniki (3 rok). Oba kierunki studiuję dziennie i nie miałem do tej pory żadnego warunku, co więcej przez 3 lata otrzymywałem stypendium naukowe a w technikum nie byłem orłem. Mieszkam na Felinie akademik Broadway, polecam tu jest fajna atmosfera no i pokoje jedynki:). Jeśli komuś chce się studiować to da sobie rade a jeśli kogoś rodzice wysyłają na studia to niech sobie lepiej da spokój.

UrsusZetor0410 na rolnictwie I-go stopnia zajęcia raczej sa 4 dni w tygodniu, raz tylko język miałem w piątek i entomologie. Plan możesz sprawdzić sobie na stronce UP.

#135 Share grznie993

grznie993

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 28 czerwiec 2013 - 17:19

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Witam, chciałbym złożyć na UP na Geodezje i Kartografie, ale ciężko znaleźć jakieś informacje o progach pkt z tamtego roku.
Czy orientuje się ktoś jaki mniej wiecej był ten próg pkt? 2011 ponoć było cieżko, a teraz może będzie lżej czy nie ma co liczyć na takie rarytasy ?

#136 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 28 czerwiec 2013 - 17:35

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Pewnie grubo ponad 300 trzeba ptk mieć. Za 2010 chyba najmniej osoba miała 353 ptk.

#137 Share grznie993

grznie993

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 28 czerwiec 2013 - 17:50

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Nazbierałem 386, jednak nie mam pojecia czy to wystarczy.

#138 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 02 październik 2013 - 21:01

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Ktoś z forum może na rolnictwo zaocznie w tym roku się wybiera ?
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#139 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 03 październik 2013 - 22:37

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Ja od wtorku mieszkam w broadway'u , generalnie za***iscie :D Masa Ukraińców i Ukrainek :D na piętrze :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Dzisiaj, 05:27
  •  

#140 Share Minoko

Minoko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2013 - 19:29

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Witam Panowie interesują mnie progi punktowe na kierunek Technika Rolnicza i Leśna na UP w Lublinie. Nie bardzo mogę to w internecie znaleźć a chciałbym mieć jakiś przybliżony obraz jak to wszystko wygląda. Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś pomógł.

Podobne tematy