Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Gdzie jest jakiś czujnik od obrotów silnika??

Polecane posty

PanJoker    4

Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik od obrotów silnika?? Wyświetlacz mam elektroniczny i dzisiaj wsiadam jade, patrze a tu nie pokazuje mi obrotów, tylko cały czas jest 00. Jak gdzieś traktorem zakołysze czy np jadąc polną drogą trzęsie to się coś nawet pokazuje troche ale nie tyle ile trzeba. I od czego tu zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Powiem Ci tak u kolegi w 120-14 czujnik obrotów silnika jest w alternatorze Ty masz wersje 54 z wyświetlaczem elektronicznym i może to być coś innego na przykład przetwornik w liczniku.Zrób tak,w alternatorze dokręć przewody a jeśli to nie pomoże to odepnij je i wyczyść drobnym papierem ściernym.jak to nic nie da rady to pod licznikiem na kostce przeczyść złączki.Piszesz że jak po dziurach jedziesz to coś pokaxyje więc może to być brak styku.no i odpisz czy to pomogło.dodam ze ja mam 75-14 TS i czujnik mam w alternatorze i kumpel też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Hmm to może i tutaj jest w alternatorze hmm.. jutro z samego rana sprawdzę. Poodkręcam przewody od alternatora i przeczyszczę je tak jak mówisz drobnym papierem :) Jak pomoże dam znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Witam. Czasami wystarczy naciągnąć pasek klinowy od napędu alternatora lub jak napisał kolega erwin2. Większość pojazdów z silnikiem diesla pobiera impuls elektryczny do obrotomierza od dodatkowego obwodu w alternatorze dlatego poślizg paska klinowego może powodować zafałszowanie odczytu wskazań obrotomierza lub przerw wskazań (dotyczy to szczególnie obrotomierzy elektronicznych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

oooo tootoo :)) Super Panowie :)) Już jakieś konkrety mam :D Więc na pewno wszystko przy alternatorze posprawdzam. Bo to tak dziwnie troche że działało a tu nagle dzisiaj przestało. Nigdy nie miałem z tym problemów. A dzisiaj tak raz zadziała na chwile ale przeważnie to cały czas było na 00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Według moich obliczeń czujnik obrotów jest pod rozrusznikiem z prawej strony.

Takie coś czarnego z grubszym kablem schowane za ramą silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. a ja zmieniłem alternator na samochodowy 70A bo w reni był za słaby i obroty silnika sa ciagle na 5000obr/min. trzeba cos do tego alternatora przełozyc z tamtego żeby działało?? czy jak to rozwiązać??


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Teoretycznie jeśli wymieniałeś alternator na inny (np. "większy") nie musisz nic przekładać. Ważne aby uzyskiwał 14V na wyjściu, ale gdybyś np. zmieniał z cewki na alternator to już co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj