Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Gdzie jest jakiś czujnik od obrotów silnika??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PanJoker    2

Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik od obrotów silnika?? Wyświetlacz mam elektroniczny i dzisiaj wsiadam jade, patrze a tu nie pokazuje mi obrotów, tylko cały czas jest 00. Jak gdzieś traktorem zakołysze czy np jadąc polną drogą trzęsie to się coś nawet pokazuje troche ale nie tyle ile trzeba. I od czego tu zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    4

Powiem Ci tak u kolegi w 120-14 czujnik obrotów silnika jest w alternatorze Ty masz wersje 54 z wyświetlaczem elektronicznym i może to być coś innego na przykład przetwornik w liczniku.Zrób tak,w alternatorze dokręć przewody a jeśli to nie pomoże to odepnij je i wyczyść drobnym papierem ściernym.jak to nic nie da rady to pod licznikiem na kostce przeczyść złączki.Piszesz że jak po dziurach jedziesz to coś pokaxyje więc może to być brak styku.no i odpisz czy to pomogło.dodam ze ja mam 75-14 TS i czujnik mam w alternatorze i kumpel też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Hmm to może i tutaj jest w alternatorze hmm.. jutro z samego rana sprawdzę. Poodkręcam przewody od alternatora i przeczyszczę je tak jak mówisz drobnym papierem :) Jak pomoże dam znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrju00711    11

Witam. Czasami wystarczy naciągnąć pasek klinowy od napędu alternatora lub jak napisał kolega erwin2. Większość pojazdów z silnikiem diesla pobiera impuls elektryczny do obrotomierza od dodatkowego obwodu w alternatorze dlatego poślizg paska klinowego może powodować zafałszowanie odczytu wskazań obrotomierza lub przerw wskazań (dotyczy to szczególnie obrotomierzy elektronicznych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

oooo tootoo :)) Super Panowie :)) Już jakieś konkrety mam :D Więc na pewno wszystko przy alternatorze posprawdzam. Bo to tak dziwnie troche że działało a tu nagle dzisiaj przestało. Nigdy nie miałem z tym problemów. A dzisiaj tak raz zadziała na chwile ale przeważnie to cały czas było na 00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Według moich obliczeń czujnik obrotów jest pod rozrusznikiem z prawej strony.

Takie coś czarnego z grubszym kablem schowane za ramą silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. a ja zmieniłem alternator na samochodowy 70A bo w reni był za słaby i obroty silnika sa ciagle na 5000obr/min. trzeba cos do tego alternatora przełozyc z tamtego żeby działało?? czy jak to rozwiązać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Teoretycznie jeśli wymieniałeś alternator na inny (np. "większy") nie musisz nic przekładać. Ważne aby uzyskiwał 14V na wyjściu, ale gdybyś np. zmieniał z cewki na alternator to już co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×