Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Gdzie jest jakiś czujnik od obrotów silnika??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PanJoker    4

Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik od obrotów silnika?? Wyświetlacz mam elektroniczny i dzisiaj wsiadam jade, patrze a tu nie pokazuje mi obrotów, tylko cały czas jest 00. Jak gdzieś traktorem zakołysze czy np jadąc polną drogą trzęsie to się coś nawet pokazuje troche ale nie tyle ile trzeba. I od czego tu zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Powiem Ci tak u kolegi w 120-14 czujnik obrotów silnika jest w alternatorze Ty masz wersje 54 z wyświetlaczem elektronicznym i może to być coś innego na przykład przetwornik w liczniku.Zrób tak,w alternatorze dokręć przewody a jeśli to nie pomoże to odepnij je i wyczyść drobnym papierem ściernym.jak to nic nie da rady to pod licznikiem na kostce przeczyść złączki.Piszesz że jak po dziurach jedziesz to coś pokaxyje więc może to być brak styku.no i odpisz czy to pomogło.dodam ze ja mam 75-14 TS i czujnik mam w alternatorze i kumpel też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Hmm to może i tutaj jest w alternatorze hmm.. jutro z samego rana sprawdzę. Poodkręcam przewody od alternatora i przeczyszczę je tak jak mówisz drobnym papierem :) Jak pomoże dam znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Witam. Czasami wystarczy naciągnąć pasek klinowy od napędu alternatora lub jak napisał kolega erwin2. Większość pojazdów z silnikiem diesla pobiera impuls elektryczny do obrotomierza od dodatkowego obwodu w alternatorze dlatego poślizg paska klinowego może powodować zafałszowanie odczytu wskazań obrotomierza lub przerw wskazań (dotyczy to szczególnie obrotomierzy elektronicznych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

oooo tootoo :)) Super Panowie :)) Już jakieś konkrety mam :D Więc na pewno wszystko przy alternatorze posprawdzam. Bo to tak dziwnie troche że działało a tu nagle dzisiaj przestało. Nigdy nie miałem z tym problemów. A dzisiaj tak raz zadziała na chwile ale przeważnie to cały czas było na 00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Według moich obliczeń czujnik obrotów jest pod rozrusznikiem z prawej strony.

Takie coś czarnego z grubszym kablem schowane za ramą silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. a ja zmieniłem alternator na samochodowy 70A bo w reni był za słaby i obroty silnika sa ciagle na 5000obr/min. trzeba cos do tego alternatora przełozyc z tamtego żeby działało?? czy jak to rozwiązać??


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Teoretycznie jeśli wymieniałeś alternator na inny (np. "większy") nie musisz nic przekładać. Ważne aby uzyskiwał 14V na wyjściu, ale gdybyś np. zmieniał z cewki na alternator to już co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj