Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Gdzie jest jakiś czujnik od obrotów silnika??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PanJoker    2

Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik od obrotów silnika?? Wyświetlacz mam elektroniczny i dzisiaj wsiadam jade, patrze a tu nie pokazuje mi obrotów, tylko cały czas jest 00. Jak gdzieś traktorem zakołysze czy np jadąc polną drogą trzęsie to się coś nawet pokazuje troche ale nie tyle ile trzeba. I od czego tu zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    4

Powiem Ci tak u kolegi w 120-14 czujnik obrotów silnika jest w alternatorze Ty masz wersje 54 z wyświetlaczem elektronicznym i może to być coś innego na przykład przetwornik w liczniku.Zrób tak,w alternatorze dokręć przewody a jeśli to nie pomoże to odepnij je i wyczyść drobnym papierem ściernym.jak to nic nie da rady to pod licznikiem na kostce przeczyść złączki.Piszesz że jak po dziurach jedziesz to coś pokaxyje więc może to być brak styku.no i odpisz czy to pomogło.dodam ze ja mam 75-14 TS i czujnik mam w alternatorze i kumpel też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Hmm to może i tutaj jest w alternatorze hmm.. jutro z samego rana sprawdzę. Poodkręcam przewody od alternatora i przeczyszczę je tak jak mówisz drobnym papierem :) Jak pomoże dam znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrju00711    11

Witam. Czasami wystarczy naciągnąć pasek klinowy od napędu alternatora lub jak napisał kolega erwin2. Większość pojazdów z silnikiem diesla pobiera impuls elektryczny do obrotomierza od dodatkowego obwodu w alternatorze dlatego poślizg paska klinowego może powodować zafałszowanie odczytu wskazań obrotomierza lub przerw wskazań (dotyczy to szczególnie obrotomierzy elektronicznych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

oooo tootoo :)) Super Panowie :)) Już jakieś konkrety mam :D Więc na pewno wszystko przy alternatorze posprawdzam. Bo to tak dziwnie troche że działało a tu nagle dzisiaj przestało. Nigdy nie miałem z tym problemów. A dzisiaj tak raz zadziała na chwile ale przeważnie to cały czas było na 00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Według moich obliczeń czujnik obrotów jest pod rozrusznikiem z prawej strony.

Takie coś czarnego z grubszym kablem schowane za ramą silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. a ja zmieniłem alternator na samochodowy 70A bo w reni był za słaby i obroty silnika sa ciagle na 5000obr/min. trzeba cos do tego alternatora przełozyc z tamtego żeby działało?? czy jak to rozwiązać??


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Teoretycznie jeśli wymieniałeś alternator na inny (np. "większy") nie musisz nic przekładać. Ważne aby uzyskiwał 14V na wyjściu, ale gdybyś np. zmieniał z cewki na alternator to już co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.