News
Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Gdzie jest jakiś czujnik od obrotów silnika??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PanJoker    2

Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik od obrotów silnika?? Wyświetlacz mam elektroniczny i dzisiaj wsiadam jade, patrze a tu nie pokazuje mi obrotów, tylko cały czas jest 00. Jak gdzieś traktorem zakołysze czy np jadąc polną drogą trzęsie to się coś nawet pokazuje troche ale nie tyle ile trzeba. I od czego tu zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Powiem Ci tak u kolegi w 120-14 czujnik obrotów silnika jest w alternatorze Ty masz wersje 54 z wyświetlaczem elektronicznym i może to być coś innego na przykład przetwornik w liczniku.Zrób tak,w alternatorze dokręć przewody a jeśli to nie pomoże to odepnij je i wyczyść drobnym papierem ściernym.jak to nic nie da rady to pod licznikiem na kostce przeczyść złączki.Piszesz że jak po dziurach jedziesz to coś pokaxyje więc może to być brak styku.no i odpisz czy to pomogło.dodam ze ja mam 75-14 TS i czujnik mam w alternatorze i kumpel też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Hmm to może i tutaj jest w alternatorze hmm.. jutro z samego rana sprawdzę. Poodkręcam przewody od alternatora i przeczyszczę je tak jak mówisz drobnym papierem :) Jak pomoże dam znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

endrju00711    11

Witam. Czasami wystarczy naciągnąć pasek klinowy od napędu alternatora lub jak napisał kolega erwin2. Większość pojazdów z silnikiem diesla pobiera impuls elektryczny do obrotomierza od dodatkowego obwodu w alternatorze dlatego poślizg paska klinowego może powodować zafałszowanie odczytu wskazań obrotomierza lub przerw wskazań (dotyczy to szczególnie obrotomierzy elektronicznych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

oooo tootoo :)) Super Panowie :)) Już jakieś konkrety mam :D Więc na pewno wszystko przy alternatorze posprawdzam. Bo to tak dziwnie troche że działało a tu nagle dzisiaj przestało. Nigdy nie miałem z tym problemów. A dzisiaj tak raz zadziała na chwile ale przeważnie to cały czas było na 00.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Według moich obliczeń czujnik obrotów jest pod rozrusznikiem z prawej strony.

Takie coś czarnego z grubszym kablem schowane za ramą silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. a ja zmieniłem alternator na samochodowy 70A bo w reni był za słaby i obroty silnika sa ciagle na 5000obr/min. trzeba cos do tego alternatora przełozyc z tamtego żeby działało?? czy jak to rozwiązać??


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Teoretycznie jeśli wymieniałeś alternator na inny (np. "większy") nie musisz nic przekładać. Ważne aby uzyskiwał 14V na wyjściu, ale gdybyś np. zmieniał z cewki na alternator to już co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Mam problem ze ślizgajacym sie sprzeglem w Renault Ares 640 , co moze byc glowna przyczyna tej awarii czy pompa hydrauliczna i slabe cisnienie ma wplyw na dzialanie sprzegla czy wina raczej jest po stronie tarcz sprzegłowych ?? 
    • Przez Kolo12
      Witam jaki olej do renualt 133.14 do skrzyni i hydraulik fusch utto czy stou ?
    • Przez maret98
      Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
      Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
      Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
      Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
      Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
    • Przez Bobas233
      Witam. Problem jak w temacie. Po przekreceniu kluczyka i próbie odpalenia napiecie spads kontrolki przygasaja a ciagnik nie. chce odpalic. Po probie 100x jakos cos zakreci i znowu to samo . Co moze byc ? Stacyjka czy moze czujniki go nie puszczają? Czekam na jakie kolwiek odpowiedzi
    • Przez slawek_82
      Witam. mam problem z rewersem a dokładnie z jazda w przód do tyłu ładnie i płynnie rusza a do przodu mocno szarpie. Czy kalibracja skrzyni może coś pomóc i jak się dokładnie przeprowadza w tym modelu ciągnika ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.