Zaloguj się, aby obserwować  
luki21

T-25 Wolno wchodzi na obroty

Polecane posty

kaammil    0

Nie odczuwam żeby był słaby..

Na wolnych obrotach stuka nie zawsze ale stuka jak się zagrzeje..

Czytałem że to może być przez źle ustawiony kąt wtrysku paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialycivic    1

A teraz was zaskoczę ,w t25 nie ma uszczelek między głowicą a cylindrem,ma tylko między cylindrem a blokiem .Trzeba z frezować głowicę (z planować)lub kupić nową i to najprawdopodobniej będzie przyczyną ,nie musi się pocić ale słyszalny jest przedmuch .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Bialycivic wyprzedziłeś mnie :blink: Mojemu odbija taka szajba że na wolnych obrotach zwykle na uwrociach. Jak jade z kultywatorem dojeżdżam do końca puszczam gaz i czasami ma tak że na minimum obrotach chodzi równo i słychać takie syczenie właśnie jak by przez tłumik ciągnął i jest wielka chmura niebieskiego dymu jak wcisnę gaz to ma wilekigo muła. Jak go zgaszę i odpale to jest ok. I pierwsza głowica jest uwalona, na połączeniu z kolektorem wydechowym upaćkana olejem. wiosną 2009 robiłem głowice nowe zawory i prowadnice. 1000 MTH zrobił. Czy może pompa wtryskowa bo wiem że mojaj użjest do wymiany. Mogła by olej ciągnąć ze swojego zbiornika?


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialycivic    1

Z pompy na pewno nie ciągnie oleju,a nawet gdyby to jest za mała ilość chyba że co drugi dzień zmieniasz w niej olej bo na pewno po jakimś czasie zamiast oleju jest ropa .A olej z silnika ubywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    1

A teraz was zaskoczę ,w t25 nie ma uszczelek między głowicą a cylindrem,ma tylko między cylindrem a blokiem .Trzeba z frezować głowicę (z planować)lub kupić nową i to najprawdopodobniej będzie przyczyną ,nie musi się pocić ale słyszalny jest przedmuch .

 

Głowicy się nie frezuje tylko dociera , można też zastosować uszczelkę miedzianą bo takowe występują w sprzedaży, ale z różnym skutkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Z pompy na pewno nie ciągnie oleju,a nawet gdyby to jest za mała ilość chyba że co drugi dzień zmieniasz w niej olej bo na pewno po jakimś czasie zamiast oleju jest ropa .A olej z silnika ubywa?

 

Zmieniam co miesiąc. Z silnika nie ubywa troche tak ale widze ze leci przy pompie wtryskowej uszczelka poszła. Nie mam już pojęcia co to jest :blink: Jak zgasiłem to sam olej był w tłumiku bo aż takie skwirczenie było słychać jak na patelni byś zmażył coś


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialycivic    1

Głowicy się nie frezuje tylko dociera , można też zastosować uszczelkę miedzianą bo takowe występują w sprzedaży, ale z różnym skutkiem

Jeżeli głowica jest wydmuchana to możesz 5lat docierać i tak nie dotrzesz tam trzeba pogłębić stożek samą pastą się nie uda.Gniazda zaworowe też tylko docierasz bo ja najpierw frezuję a na dokładnie docieram .

 

Zmieniam co miesiąc. Z silnika nie ubywa troche tak ale widze ze leci przy pompie wtryskowej uszczelka poszła. Nie mam już pojęcia co to jest :blink: Jak zgasiłem to sam olej był w tłumiku bo aż takie skwirczenie było słychać jak na patelni byś zmażył coś

Moim zdaniem albo głowica albo pierścienie ale jak piszesz że z silnika mało ubywa to może i ta pompa.Mówisz że jest kiepska to wlej zamiast oleju ropy i zobacz czy zrobi to samo ,pompie się nic od razu nie stanie a się dowiesz czy to z pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Zobacze, chcialem dziś zrobić film o tym. Ale pól dnia robiłem i nic nie odbiło mu a wczoraj czy przedwczoraj tak. Stawiam na pompe bo mnie równe obroty bardzo zadziwiły. Rusek nigdy na minimum gazie nie będzie chodził idealnie równiutko raz większe raz mniejsze a tu szok <_< chodzi jak nowy jasiek


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialycivic    1

Zobacze, chcialem dziś zrobić film o tym. Ale pól dnia robiłem i nic nie odbiło mu a wczoraj czy przedwczoraj tak. Stawiam na pompe bo mnie równe obroty bardzo zadziwiły. Rusek nigdy na minimum gazie nie będzie chodził idealnie równiutko raz większe raz mniejsze a tu szok <_< chodzi jak nowy jasiek

Zrób film chętnie obejrzę te czary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaammil    0

Czyli to może być głowica?czy zawory?

 

Dodam ze jak zdjąłem kolektor to z pierwszego cylindra (tego bliżej baku) troche bardziej waliło dymem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dare0x    1

z tym olejem w pompie to coś jest , kiedyś tak z nudów patrzyłem czy jest olej i sie okazało że nie ma wlałem i władek przestał sapać !


---->> Władymirec, nie ma to jak mieć wschód pod domem <<----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

U mnie średnio co 50 mth w pompie paliwowej robi się pełno paliwa, aż się korkiem wlewowym wylewa, wtedy zmieniam olej i jest ok. Ogólnie czy jest pełno ropy czy stan oleju Władek chodzi tak samo. A co do uszczelki pod głowicą to wiem, że władek nie ma ale myślałem, że kolego przy okazji założył, bo jak ktoś wcześniej napisał, można takowe kupić.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

tak ale do nowego typu silnika a tam tlyko są cylindry takie same jak w starym. reszta jest inna


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJ77    0

Powodów może być kilka głownie związanych z układem paliwowym np. zapowietrza się układ paliwa , wiesza się pompa paliwa , "spuchnięte" filtry paliwa . Wszystkie tego typu problemy związane z układem wtrysku paliwa .Olej w pompie paliwowej - ważna rzecz (podczas wymiany to głównie ON )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

witam jeżeli miałeś robione wtryski to muszą być wyregulowane tak jak mówi kolega boro . To że nie wchodzi na obroty to może być wiele rzeczy zatkane przewody woda w ostojniku a z tego co pamiętam to jak się zapowietrza to dymi na biało jak dawka paliwa jest za duża dymi na czarno . Ja osobiście miałem walnięta pompę na pierwszym nie dawała i też nie umiał wkręcic na wysokie obroty i nie miał pałera pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez karolr817
      Witam jako że nigdzie tego nie znalazłem pozwoliłem sobie założyć temat jak wymontować wtryski w t25 żeby wymienić końcówki. Chciał bym się dowiedzieć czy do demontażu wtrysków trzeba zdjąć pokrywy zaworów (ja i tak zdjejmowałem), demontować dźwigienki i w którą stronę i którym miejscu odkręcać wtrysk załączam zdj. Proszę o jakieś porady instrukcje 

    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie. Jak jadę bez świateł i nie mam włączonego żadnego innego odbiornika to wskazówka amperomierza jest na zerze. Jak włączę światła to wskazówka wychyla się w lewo. Rozrusznik nowy, nie wiem wina alternatora, regulatora?
    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez binek85
      Witam!Panowie pomóżcie ..wczoraj pryskalem maliny o co się okazało że walek wom mi staje..jadąc do przodu i mając lekko z górki traktor tak jakby wskakiwal na luz i po chwili jest spowrotem na biegu. .dzisiaj jechalem z przyczepa i dodajac gazu nie bylo reakcji przyspieszenia od razu tylko tak jakby z opoznieniem i szarpniecie..A jadąc znów z górki tak jakby właśnie nie było biegu wlozonego i nagle jest bieg i szarpniecie...takie duganie..co to może być?Władimirec z jedną wajcha..
       
    • Przez Frager188
      Witam serdecznie szukam mechanika do mojego T25, najprawdopodobniej jest do naprawy zwolnica prawego koła, wogole nie ciągnie na to koło, słychać tylko głośny szum z tego koła.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj