radi2001

MF 595 bardzo wysokie ciśnienie w chłodnicy

Polecane posty

radi2001    0

Mam problem jak w temacie. Mianowicie, jak założyłem dobry korek do chłodnicy to po chwili pracy w polu rozerwało ją, woda leciała jak z fontanny, pojechałem ją polutować po założeniu to samo jeździłem nawet bez korka, ale to niewiele dało silnik się strasznie grzeje, z odmy silnika leci bardzo dużo białego dymu, z koła pasowego leci olej. Ciągnik słabnie po chwili pracy w polu. Co robić czyżby tłoki, pierścienie itd, czyli generalka silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    11

No raczej uszczelka pod głowicą, może być też że tuleja pęknięta... ale to się dowiesz jak zdejmiesz głowicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam w fergusonach są suche tuleje wiec to odpada,prawdopodobnie przedmuchana uszczelka pod głowicą tak jak koledzy wyzej pisali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radi2001    0

Zapomniałem dodać, że uszczelkę wymieniałem, ale bez planowania głowicy po założeniu nowej uszczelki zauważyliśmy, że głowica w okolicy jednego z zaworów jest pęknięta i się "poci". Podejrzewamy, że ciągnik był rozmrożony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Proponuje zdjąć głowicę zawieść do warsztatu i sprawdzić ją na szczelność Jak będzie ok. to splanować i dokrecić.jak zdejmiesz głowice to przyjrzyj się uszczelce powinno być widać gdzie poszedł płyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radi2001    0

Jeszcze jedna sprawa, czy ktoś kiedykolwiek kupował taką głowice konkretnie do silnika A4.318. Powiem szczerze, że próbowałem w kilku miejscach i nie bardzo mogę taką znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Witam mam podbny problem tylko że w moim 595 jak lapnie wysoką temperature "wyrzyca" mi płyn przez korek od chłodnicy.Co moze byc powodem tej przyczyny??,głowica była planowana jakis rok temu tuleje tez byly wymieniane,dzieje sie tylko tak gdy puszcza termosta martwi mnie to bo zawsze trace okolo 1-2 litrow plynu i siatka w chłodnicy nie jest przykryta:(termosta i korek jest dobry co to moze być,zbyt duze cisnienie w chłodnicy??...


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

A może masz za dużo o te 1-2 litrów płynu? Każdy płyn zwiększa objętość wraz ze wzrostem temperatury, po to w samochodach są naczynka wzbiorcze. W "prymitywniejszych" układach chłodniczych górny kolektor chłodnicy ma dużą pojemność i nie napełnia się zimnego układu do samego korka bo i tak wyrzuci nadmiar gdy się rozgrzeje.

Od korka powinna odchodzić taka rurka gumowa lub plastikowa, wrzuć drugi koniec do butelki (ale do samego dna). Jak się rozgrzeje to wyrzuci płyn do butelki a jak będzie stygł to powinien zaciągnąć płyn z powrotem do chłodnicy- tylko korek musi być sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

A może masz za dużo o te 1-2 litrów płynu? Każdy płyn zwiększa objętość wraz ze wzrostem temperatury, po to w samochodach są naczynka wzbiorcze. W "prymitywniejszych" układach chłodniczych górny kolektor chłodnicy ma dużą pojemność i nie napełnia się zimnego układu do samego korka bo i tak wyrzuci nadmiar gdy się rozgrzeje.

Od korka powinna odchodzić taka rurka gumowa lub plastikowa, wrzuć drugi koniec do butelki (ale do samego dna). Jak się rozgrzeje to wyrzuci płyn do butelki a jak będzie stygł to powinien zaciągnąć płyn z powrotem do chłodnicy- tylko korek musi być sprawny.

 

Myslalem wlasnie zeby zrobic jakis zbiorniczek wyrownawczy,dzieki za podpowiedzc:)ale wydaje mi sie ze to bedzie jednak uszczelka bo zaczął mi lekko z odmy dmuchac(tak miałem w 3P uszczelka wymieniona,problem z odma znikna) a slniczek jest zdrowy i nie bierze oleju i najprawdopodobnie dostal gdzies przedmuch blisko kanału i dlatego mam cisnienie w chlodnicy i wywala mi płyn przez korek;/ale najpierw spróbuje z tym zbiorniczkiem...


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Po to jest odma, żeby z niej dmuchało :D , kwestia tylko ile dmucha.

A jeśli masz przedmuch ciśnieia z cylindra do płynu to naczynko wzbiorcze nie pomoże.

Kolego nie cytuj poprzedniego posta bo dostaniesz ostrzeżenie od moda.

Poczytaj taryfikator kar

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Ok dzieki,bede starał sie uwzac, i jak mowilem jest o uszczelka,dzisiaj zamowilem nowa ale czekam mnie planowanie bloku bo głowica byla i ino dwa latka wytrzymało:(


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

ja kupywałem taką głowice w Zwoleniu koło Radomia bo mi pękła koło gniazda koszt to 2500 poszukaj w necie w poznanu była firma i mieli miałem takie same obiawy wyżucało płyn przez korek i przez kolektor cieklo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolson21    0

Witam.również poszukuje głowicy i uszczelek do mf 595 z 1979r. czy kolega je może znalazł ? jeśli tak to gdzie szukać? ewentualnie czy wiecie możę czy da się głowice pospawać? prosze o jakieś sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

Ja też szukam głowicy bo moja pękła i idzie mi woda do oleju :(( i nigdzie za w miarę tanią kasę nie mogę znaleźć może być do regeneracji aby pęknięta nie była głowice są jakieś wadliwe albo zbyt cienkie bo pękają

Edytowano przez nasil90
Pisanie z Caps Lockiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj