gazela77

ciagniki marki TYM

Polecane posty

lukasx21    165

Witam. Ktos pisal ze najtańsze ciągniki marki tym sa najtańsze w Zapolu. W jakim to województwie jest? Ja mieszkam na Podlasiu i jadac do Ełku po drodze jest skladnica jakas z maszynami rolniczymi, stal tam T603 i on kosztuje cos ponad 110 tys. zl. Jakos drogo w naszym terenie one stoja. Nie jest mi potrzebny jakiś duzy ciągnik tylko ciągnik do 60 KM który będzie funkcjonalny, mam male gospodarstwo które od roku jest nastawione na chodowle krow mlecznych. Z biegiem czasu mysle o powiększeniu swojego stada ale na to trzeba czasu no i przede wszystkim kasy. A nowy ciągnik to nowy ciągnik moim zdaniem, przynajmniej kilka lat z naprawami może być spokoj. Rozwazalem kupno jakiegoś RENAUT-a czy tez MF-a. No i wywal na takiego trupa najmniej 50.000 zl. No i tak po głębszych spostrzeżeniach to koszty napraw mnie przerazaja, jak np.: Tryb napedu przedniej osi w mf i z tad ceny od 2.500 zl - 3.500 zl. Ludzie toc to sziok w trampkach żeby do dziada co ma 17-20 lat tyle za części wpie......lic na kawal metalu. Znajomi maja i MF-y i Farmery 844(czy jakos tak) i inne ciągniki w których eksploatacje mase forsy wkladaja. MF koszt naprawy nieco ponad 4.00 tys zl. Sprzeglo w Farmerze 3.000 zl bo tam cos trzeba było przetoczyć to okładziny na tarczy przebic bo tak najtaniej. Podpowiedzcie mi co tam wiadomo wam jest na temat tych ciagnikow marki TYM model T603. może ktoś już taki kupil czy sąsiad ma czy tez jakiś znajomy. pozdrawiam.

Województwo Łódzkie jakieś 15 km od Sieradza w kierunku na Wrocław


Kupie trzeci korpus do pługa rabewerk specht

Kupie pług 3 skibowy rabewerk lub krone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

jak czasami gdzieś dzwoniłem za częściami to też aż włosy dęba stawąły takie ceny niektórzy rzucali, ale 4 km sprowadza znajomy ciągniki i w zasadzie tylko od niego ciągniki kupuje i jak coś grubszego potrzeba to się jedzie do niego, znowu dużo części też brat kupuje u Korbanków, bo niektóre wychodzą naprawdę w podobnej cenie co podróby na allegro.

Trzeba tylko dobrze szukać i tak prawdę mówiąc nie bać się czasami serwisów, bo niektóre rzeczy mają w normalnych cenach.

 

Co do wałka to nie napawali tylko ucinali i wstawiali część z frezami nową zahartowaną.

Jak znajdę namiary z tel. to Ci podam

Tylko jeszcze jedna uwaga - jak frezy na przednim napędzie zjechane to trzeba wytulejować przedni wspornik i oś przednią bo ma duże luz - cała operacja z frezami na dwoch walkach i nowym łącznikiem kosztowała 1100 zł + oczywiście demontaż i montaż na ciągniku.

 

Szczerze to znależć dobrego tokarza by miał dojście do firmy, która zajmowała się by utwardzaniem elementów oraz posiadała laboratorium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki86claas    0

Ma może ktoś numer do tej składnicy maszyn w Zapolu bo chce zadzwonić i pogadać z kims na temat ciągnika TYM t603 ile kosztuje itd. Bo tu w naszym regionie to cos drogo za niego sobie zycza. Wczoraj pytałem w Nowej Wsi Ełckiej to zaśpiewali 110 tys. zl. Ale niby jakas promocja ma być albo już i jest tylko tego człowieka od promocji nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj