Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ideał dziewczyny farmera


1547 odpowiedzi na ten temat

#1461 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 24 wrzesień 2016 - 21:53

Ideał dziewczyny farmera

Najlepiej jakby w pakiecie było wszystko.  Razem pracować w domu, razem jeść obiad, razem spać. :)


Edytowany przez MasterRoj, 24 wrzesień 2016 - 21:54.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 17:38
  •  

#1462 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 25 wrzesień 2016 - 09:42

Ideał dziewczyny farmera Tak chciałby wiadomo,że każdy,lecz jednak ciężko aby wszystko otrzymać w jednym pakiecie.

#1463 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 20:56

Ideał dziewczyny farmera

Oj Master...normalnie zes powiedzial.

 

.Zaczyna brakowac takiej niezaleznosci i indywidualnego wlasnego wizerunku bez wzorowania sie na innych tylko miec swoj wlasny styl i wlasny sposob na siebie i swoje pasje.

 

Właśnie oto chodzi byś miała swój indywidualny wizerunek i to pod jego urokiem powinien znaleźć się odpowiedni kandydat na resztę życia,    właśnie zafascynowany tym wizerunkiem.     :P   Błędem jest wzorowanie się na kimś innym, każdy ma ten indywidualny wizerunek i na dłuższą metę nie da się udawać kogoś innego,     :)    no i później jest rozczarowanie że poznałem jedną osobę, a jestem z inną, no i rozwody.     :)
 


Edytowany przez Sean, 26 wrzesień 2016 - 20:58.


#1464 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:16

Ideał dziewczyny farmera

Jest jeszcze kwestia,zeby sie dostosowac i poddac upodobaniom osoby poznanej przez nas, Nikt nie jest bez wad,ale tez trzeba byc tolerancyjnym i z dystansem.



#1465 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:18

Ideał dziewczyny farmera

Masz rację spotykają się dwie osoby i każda szczera to jakoś się dopasują ale gorzej ja ta jedna udaje kogoś innego to potem problemy są.



#1466 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:21

Ideał dziewczyny farmera

No nie zupełnie poddać, bo poddaństwo równa się z niewolnictwem,      :)   ale powiedzmy że kompromis - ja z czegoś zrezygnuję dla Ciebie, Ty zrezygnujesz z czegoś dla mnie.    :)



#1467 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:29

Ideał dziewczyny farmera

Zalezy na jaki typ charakteru trafisz dokladnie tak.Sila dopasowac dziewczyne jezeli chce chlopak do siebie,ciagle pouczajac,uwazajac,ze on ma tylko racje i daje jej do zrozumienia,ze powinna byc ta <kura domowa> to nie kazda na to przystanie. Troche wolnosci i swobody sie nalezy. by jedno drugiego nie ograniczalo.


Zaufac tak od razu obcej osobie tez jest ciezko by wszystko mowic.A co zrobic jezeli chlopak uwaza,ze jest idealny a dziewczynie kazdej jednej widzi jakas wade? Co zrobic aby sie go skutecznie pozbyc,bo nie widzi sie w nim nic interesujacego?



#1468 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:33

Ideał dziewczyny farmera

 


Zaufac tak od razu obcej osobie tez jest ciezko by wszystko mowic.A co zrobic jezeli chlopak uwaza,ze jest idealny a dziewczynie kazdej jednej widzi jakas wade? Co zrobic aby sie go skutecznie pozbyc,bo nie widzi sie w nim nic interesujacego?

Miłość równa się zaufanie     :)   co zrobić z takim narcyzem?   jak najdalej od takiego, bo do końca życia będziesz dla niego nikim.    ;)



#1469 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:38

Ideał dziewczyny farmera

Z perfekcjonistą to tak potem jest sam jest ideał a dziewczynę chce na siłę zmieniać pod swoje wyobrażenie. Albo się bierze osobę taką jaka jest albo się szuka dalej.


Edytowany przez MasterRoj, 26 wrzesień 2016 - 21:42.


#1470 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:50

Ideał dziewczyny farmera

Tak Sean od takiego trzeba uciekac i czasem stosowac chwyty bezwzgledne i bezduszne,tylko gorzej jak i to nie dziala. Wiec czasem trzeba sie posluzyc lekkim klamstwem by puscic takiego na szaro i w las.

 


Tylko pozniej z tego robi sie straszny syf jak facet uwierzy i nie moze pogodzic sie z porazka wlasna to bywa msciwy i robi wszystko aby ta dziewczyna wypadla w jak najgorszym swietle przed innymi ludzmi.


Nie jest sie wstanie poznac dokladnie kogos w krotkim czasie by wiedziec o nim wszystko.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 17:38
  •  

#1471 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:56

Ideał dziewczyny farmera

Wszystko w porządku jak odpuści, gorzej jak se coś ubzdura i nie odpuszcza bo se myśli jak mi tak śmiał ktoś zrobić.



#1472 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 21:59

Ideał dziewczyny farmera

 

 


Tylko pozniej z tego robi sie straszny syf jak facet uwierzy i nie moze pogodzic sie z porazka wlasna to bywa msciwy i robi wszystko aby ta dziewczyna wypadla w jak najgorszym swietle przed innymi ludzmi.


 

 

No to jest zwykłym dupkiem, skoro się mści na kimś kto go nie chce.       ;)
 



#1473 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:03

Ideał dziewczyny farmera

Master jest zasada nigdy nie ufaj calkiem osobie calkiem nieznanej,ktora jest nie raz na drugim koncu swiata i znasz ja tylko z telefonu.Nie wiesz kto jest po drugiej stronie i co zamierza, Aby sie przed kims otworzyc potrzeba sie widziec w realu.


No to jest zwykłym dupkiem, skoro się mści na kimś kto go nie chce.       ;)
 

Podlosc jest w kazdym tylko w wiekszej i mniejszej ilosci. A msciwym nie poplaca byc,bo to sie odwraca przeciwko samemu sobie.



#1474 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:10

Ideał dziewczyny farmera

Master jest zasada nigdy nie ufaj calkiem osobie calkiem nieznanej,ktora jest nie raz na drugim koncu swiata i znasz ja tylko z telefonu.Nie wiesz kto jest po drugiej stronie i co zamierza, Aby sie przed kims otworzyc potrzeba sie widziec w realu.


 

 

Samo widzieć, to też mało, bo ktoś może się maskować, potrzeba trochę więcej czasu.     :)
 

 

. A msciwym nie poplaca byc,bo to sie odwraca przeciwko samemu sobie.

Trochę zabrzmiało jak jakbym to ja był tym mszczącym.   :P     :D  



#1475 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:10

Ideał dziewczyny farmera

Dobrze mówisz bo po pewnym czasie poznawania jedna ze stron może dojść o wniosku że jednak ta osoba to nie jest ta której się szuka.

I wtedy należy się rozstać, a nie jest to łatwe zwłaszcza dla tej drugiej strony ale tak bywa i nic się na to nie poradzi.

Należy wtedy tej osobie dać odejść bo jak kocha to wróci a jak nie wróci to znak ze nie była to prawdziwa miłość.



#1476 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:16

Ideał dziewczyny farmera

Samo widzieć, to też mało, bo ktoś może się maskować, potrzeba trochę więcej czasu.     :)
 

Trochę zabrzmiało jak jakbym to ja był tym mszczącym.   :P     :D  

No nie Ty jest tak zle narazie z Toba jeszcze.

Czasu potrzeba by sie poznawac w codziennosci a nie przez sms i tel,

 

Master a ty wierzysz w prawdziwa milosc? Raczej takie cos nie istnieje,bardziej fascynacja,zakochanie pozniej przyzwyczajenie sie chyba do siebie. No nie wiem jak to dziala.



#1477 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:20

Ideał dziewczyny farmera

Zakochanie to jest miłość, chyba że miałaś na myśli tylko zauroczenie kimś,    :)   ale zauroczenie to lżejsza forma miłości.    :P     :)



#1478 Share MasterRoj

MasterRoj

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:25

Ideał dziewczyny farmera

No nie Ty jest tak zle narazie z Toba jeszcze.

Czasu potrzeba by sie poznawac w codziennosci a nie przez sms i tel,

 

Master a ty wierzysz w prawdziwa milosc? Raczej takie cos nie istnieje,bardziej fascynacja,zakochanie pozniej przyzwyczajenie sie chyba do siebie. No nie wiem jak to dziala.

 

To co wymieniłaś to się składa chyba włąśnie na tą miłóść bo to nie zauroczenie drugą osobą tyko decyzja że chce z nią być pomimo wszystko w tej jak to nazwałaś codzienności, bo fajerwerki są tylko przez chwile a potem są smutki i radości codzienności we dwoje.

 

Po to jest ta druga osoba że jak ta pierwsza wpadnie w przepaść to tamta zrobi wszystko by ją uratować.


Edytowany przez MasterRoj, 26 wrzesień 2016 - 22:27.


#1479 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:29

Ideał dziewczyny farmera

Powiem wprost bez pierdylenia niepotrzebnego.

Jestem na af od kilku miesiecy sporo osob poznalam  i z niektorymi mam dobry kontakt kolezenskich. Wymieniam sie swoimi myslami i pogladami oraz innymi informacjami.Mi tu nikt nie przeszkada ani rowniez nie dzialam w sposob aby komus szkodzic i naruszac czyjs wizerunek.

Niestety ostatnio dzieja sie spore nieprzyjemnosci.Niektorzy nie zdaja sobie raczej sprawy,ze rozpowszechnianie o kims informacji nawet nieprawdziwych do innych osob w sposob szkodzacy  jest karalne.

Jest tez kwestia czy osoba publikujaca te informacje mowi prawde i czy jest pewna swojej wiedzy.

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał dziewczyny farmera Dzisiaj, 17:38
  •  

#1480 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2016 - 22:31

Ideał dziewczyny farmera

 

bo fajerwerki są tylko przez chwile a potem są smutki i radości codzienności we dwoje.

No właśnie, jak ktoś liczy że będą tylko same fajerwerki, to lepiej niech zostanie sam{a} i nie zatruwa drugiemu życia.    ;)



Podobne tematy