Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesio07

Co to za dźwignia

Polecane posty

Grzesio07    1

Witam serdecznie

Jak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.

Foto dźwigni:

 

a>

 

Foto "czegoś"

 

a>

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Chyba nie tak link poszedł.

 

18341153.th.jpg 95275128.th.jpg

 

 

 

Byłoby dobrze jakbyś jeszcze podał model (marka zapewne Renault) rodzaj hydrauliki i rocznik. Pokazujesz jakiś cycek i pytasz co to jest, no ciężko tak wink.gif

 

Na razie obstawiam zmianę obrotów wałka WOM 540/1000.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Chyba nie tak link poszedł.

 

a>[/url] a>[/url]

 

 

 

Byłoby dobrze jakbyś jeszcze podał model (marka zapewne Renault) rodzaj hydrauliki i rocznik. Pokazujesz jakiś cycek i pytasz co to jest, no ciężko tak a>

 

Na razie obstawiam zmianę obrotów wałka WOM 540/1000.

 

Witam

Faktycznie zapytałem napisać modelu ciągnika.

Ciągnik to Renault 155.54 rocznik 1992r. Skrzynia biegów mechaniczna bez EHR i innych udogodnień.

Zmiana prędkości wałaka napewno nie ponieważ jest ona po lewej stronie przy drzwiach.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niedzwiedz    0

Witam serdecznie

Jak myslicie do czego jest ta dźwignia? (za tylnym siedzeniem po prwej stronie) Jest ona połaczona linką z "czymś" na tylnym moście.

Foto dźwigni:

 

url]

 

Foto "czegoś"

 

url]

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

 

Witam dzwignia o ktora pytasz jest mechanizm wlanczania blokady na wszystkie 4 kola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Hmm, ja to mam taką linkę zamocowaną na płaskowniku przykrencownym przy konsoli, a ta linka jest od zatrzasków od podnoszenia dolnego zaczepu :)

Edit: Hmm, przyglądając się dokładniej fotom to chyba myślę o czymś innym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Zdaję mi się że tym ustawia się prędkość podnoszenia podnośnika z tyłu. U mnie jest to tak zawalone że nie moge tego nawet ruszyć. Macie może jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

U mnie niestety ta linka się zapiekła. Zrobiłem małą podmiankę z linki od ssania malucha i jest gitara.

Co do funkcji jaką pełni to nadal nie wiem. Te coś czarnego strasznie luźno chodzi i bardzo możliwe że w środku coś się urwało.

Ja nie zauważyłem różnicy w szybkości podnoszenia podnośnika ale mogę się mylić bo na moje oko już chyba pompa robi mi baj baj (przy mocno rozgrzanym oleju trzeba ok 1200 obr. żeby podniósł mi pług 4 skibowy.)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

moze sie nie znam na Renówkach ale coś podbnego do tego czarnego pokrętła mam w swoim JD w podłodze i służy do ustawiania szybkości działąnia pompy tzn opószczania i podnoszenia... pozdrawiam


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjed    0

U mnie ta linka jest zapieczona ale znalazlem co ona porusza i gdy ja przekreilem to podnosnik szybciej podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Ta linka jest do ustawiania prędkości podnoszenia i opuszczania podnośnika.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

a mi sie wydaje ze ta dzwignia jest do blokowania podnosnika w pozycji PODNIESIONE. gdy podnosnik jest w pozycji góra i wyciagniemy ta dzwignie to po przestawieniu dzwigni w pozycje dól on nie powinien opaść .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

A w ogóle da się ją wyciągnąć??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj