StudentWnoZ

stosunek szerokości skiby do głębokości orki – jakie to ma znaczenie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
StudentWnoZ    0

Witam,

 

Jestem studentem i dostałem nietypowe pytanie jak na swój kierunek studiów (zootechnika) od prowadzącego zajęcia z uprawy roli i roślin.

Temat mojej pracy ogólnie dotyczy orki i wszystkiego co jest z nią związane.

Prace napisałem i nie jest zła (chyba ;) ) ale mam napisać na temat: stosunek szerokości skiby do głębokości orki – jakie to ma znaczenie?

Chciałbym zapytać i prosić Was drodzy forumowicze o pomoc w rozwinięciu powyższego zagadnienia. Niestety w żadnych materiałach dostępnych dla mnie nie znalazłem żadnych informacji na podstawie których mógłbym się bardziej rozpisać.

 

Z góry przepraszam administratorów i moderatorów jeśli wprowadziłem temat w złym dziale i proszę o przeklejenie go w stosowne miejsce.

 

Pozdrawiam

Student WNoZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75