piterMZ

John Deere 6X00 słabo pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ziomal20084    43

hubertuss [usunięto], już wcześniej pisałem ze trzeba sprawdzić pompkę w zbiorniku, a ty nagle teraz się obudziłeś i piszesz ze jest pompka zepsuta, no daj spokój. Idź dalej rozkręcać polonezy.

 

ps. w takim razie jak jesteś takim mistrzem świata powiedz mi dlaczego ciągnik JD serii E, miał padnięta pompkę elektryczna, a odpalał bez najmniejszego problemu?

 

przy padniętej pompce zasilającej, common rail tez normalnie odpala, miałem taki przypadek przy jd 5090R. 

 

Nowe modele JD np 5085 m nie maja pompki elektrycznej i co wtedy?

 

@AlaCapone nic konkretnego nie piszesz tylko swoje 5gr dokładasz.

 

 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.12, +1p. ostrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Fakt napisałeś, aby sprawdzić pompkę. Zgoda. Ale mój pierwszy post w tym temacie odniósł się. Do tego, ze według ciebie z padnięta pompką ciągnik będzie jeździł. Nawet zrozumieć co ktoś pisze nie potrafisz. Za to dobrze idzie ci wyzywanie. Nie pierwszy taki na tym forum.

Po drugie chciał bym cię oświecić. Ciągnik jd 6600 z jakim ma problem założyciel tematu nie ma cr. Więc nie porównuj układów cr z nowych ciągników. Do tych starszych z pompą cav. Bo po raz koleiny ci piszę, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Dwie osoby ci piszą, że się mylisz a ty dalej swoje. Mieszasz poszczególne modele. Które maja inne układy paliwowe i próbujesz udowodnić, że to to samo.

PS gdybyś skupił się tak uważnie na czytaniu ze zrozumieniem jak skupiasz się na wyzywaniu. Zrozumiał byś, że ja nie mówię, że w tym przypadku pompka jest padnięta. Ona jest dobra. Wg mnie przyczyną jest najprawdopodobniej nie szczelność instalacji i cofanie się paliwa. Usterka zaworka jednokierunkowego jest mniej prawdopodobna. Nawet nie wiem czy taki tam jest.

Podsumowując, nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Za to dobrze idzie ci wyzywanie. Nigdzie nie napisałem, że pompka jest zepsuta w tym jd 6600. To była twoja błędna diagnoza. Ja tylko próbuje ci wytłumaczyć, że z zepsutą pompką zasilającą ciągnik z pompą mechaniczną cav nie będzie jeździł. Przynajmniej nie w serii 6x00.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Wspomnialem tez o seri E gdzie nie ma cr, ale to pominąłeś, takze przeczytaj jeszcze raz.

 

ps. przypomnialo mi sie bylem u klienta ktory mial 6110, ktory mu ciezko palił, okazało sie ze pompka byla do wymiany, ale widzisz, ciezko palił, ale palił. a pompa jest identyczna jak w 00

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj