Zbiornik paliwa Ursus C360 3p
 

Zbiornik paliwa Ursus C360 3p

  • 12411 wyświetleń

Zbiornik paliwa również zamontowany :) Jeszcze tylko brak wlewu :)


Informacje o zdjęciu Zbiornik paliwa Ursus C360 3p

Zrobione z Sony Ericsson ST18i

  • 4.1 mm
  • 10/320
  • f f/2.4
  • ISO 1600



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205
mateuszc355 eee tam, paliwko cieplejsze będzie a co do szczelności to nie mam obaw, była sprawdzana powietrzem przy ciśnieniu prawie 2 bar :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

na ile litrów ? większy niż oryginalnie? oby uchwyty nie wisiały niżej niż skrzynia. Masz jakiż pomysł na wskaźnik poziomu paliwa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość Dami615

A powiedz jak będzie pobierać paliwo? O ile wiem to chyba w ursusach układ jest grawitacyjny i pompa sama nie pociągnie paliwa jeżeli bak jest niżej niej. Może się mylę ale strasznie mnie to ciekawi :)

5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bogus56
  • 45 325

To jest 3p wiec powinien mieć pompke zasilającą która pociągnie paliwo ze zbiornika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15388 13392

Nie powinien tylko MA. Perkins pociągnie i z dołu paliwo. W kombajnach silnik wysoko a bak niżej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtas972
  • 11 968

w perku jak siadzie pompka to nie pojedziesz bo tam nie idzie grawitacyjnie bo kranik jest nizej niz pompka.... w zwyklej c360 tak nawet jak pompka siadzie to powinna chodzic ale nie bylo by problemu rowniez z pociagnieciem paliwa z dolu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205

konteno 50 l lecz dodatkowo jakby było mało z drugiej strony nad butlą powietrza można dodatkowo zamontować drugi o pojemności 20 l. Uchwyty są wyżej niż skrzynia jak i cały zbiornik, dodatkowo w zbiorniku został zamontowany kanał ściekowy czyli rynienka do której spływa resztka paliwa w ten sposób ciągnik wyciągnie paliwo ze zbiornika nawet do 0,5 l paliwa, było liczone :D są również dwie przegrody w środku przeciw zbędnemu falowaniu paliwa. Wskaźnik paliwa zamierzam zaadoptować z samochodu :)

Dami615 są wspawane dwa króćce, jeden ssący na dole zbiornika w rynience a drugi na górze czyli powrót z dodatkową rurką która powrót prowadzi odrazu na króciec ssący co pozwala na spokojną jazdę w duże mrozy, wszystko było dokładnie przemyślane :) 3p ciągnie paliwo nawet z ziemi, ostatnio dodatkowo zregenerowałem pompke paliwa bo już słabe zaworki miałem więc było to juz sprawdzane, stawiałem bańkę z paliwem na ziemi i sam zaciągnał i silnik pracował bez zarzutów :)

bogus56 dokładnie, wytwarza podciśnienie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 364 2123

swietny pomysł teraz ściana pomiędzy slinkiem a kabinom (2 blachy + mata) i miód malina :wub: pompka zasilająca pociągnie paliwo czy jakąś elektryczną zakładasz :D?

 

5 leci :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205
dawid3p dokładnie będą dwie blachy + mata wygłuszająca tak samo w podłodze. Pompka zasilajaca pociągnie więc się nie martwię, bo jeśli by nie dała rady to elektryczną bym dał ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość Dami615

To 3512 też powinien pociągnąć paliwo z dołu tak?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205

Tak, przecież też mają silnik perkins ad3 chyba, że pompka paliwowa ma zepsute zaworki czyli nie domykają się i nie trzymają ciśnienia, sam tak miałem aż zaworki wymieniłem i jest elegancko ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

może z jakiejś małej ciężarówki od osiemdziesiątej albo od szóstki na boku zamocować wzdłuż , TIGiem połatać dziury po korku i czujniku , wspawać nowy wlew z przodu ; ale to już więcej roboty i szmalu wchłonie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Czarox
  • 56 813

zetor ma na podobnej wysokości zbiornik umieszczony i wszystko gra wiec tu nie powinno być problemów jedyne co to może cofac sie paliwo przy nieszczelnym układzie paliwowym w zetorach jest czasami tak ze paliwo nie leci nic sie nie poci a i tak sie cofa najczęściej nieszczelnośc wystepuje na powrocie paliwa przy wtryskiwaczach bynajmniej u mnie tak było choć przewody na pompie tez muszą byc szczelne nie wiem jak bedzie w twoim przypadku :) 5/5 ;) moze miernik od poziomu paliwa by pasował od zetora do twojego zbiornika ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205

konteno coś będe myślał, jak narazie na oku mam z osobówki kompetny wlew z korkiem na kluczyk ;)

Czarox no z zetora na pewno by pasował ale to jeszcze się zobaczy :)

luki9610 po co? zaworem zwrotnym w 3p jest sama pompka, to ona trzyma żeby paliwo nie cofało się do zbiornika :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtas972
  • 11 968

zetor ma na podobnej wysokości zbiornik umieszczony i wszystko gra wiec tu nie powinno być problemów jedyne co to może cofac sie paliwo przy nieszczelnym układzie paliwowym w zetorach jest czasami tak ze paliwo nie leci nic sie nie poci a i tak sie cofa najczęściej nieszczelnośc wystepuje na powrocie paliwa przy wtryskiwaczach bynajmniej u mnie tak było choć przewody na pompie tez muszą byc szczelne nie wiem jak bedzie w twoim przypadku :) 5/5 ;) moze miernik od poziomu paliwa by pasował od zetora do twojego zbiornika ;)

 

kolego miales najwyrazniej padniety zaworek zwrotny tan za pompa... a jesli chodzi o nieszczelnosc na wtryskach czy na powrocie?? chyba sie nie zastanowiles nad tym co napisales albo twoja wiedza jest znikoma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

u siebie to zakładaliśmy taki zaworek na wężyk ale zastawka zapychała się syfem i nie działał jak należy , wywalenie zastawki i sprężynki rozwiązało problem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Jeśli się nie myle to w 60-tce pompka zasilająca normalnie podaje do pompy w 3P to samo.Tutaj układ paliwowy powinien przebiegać bez problemowo.Sprytnie rozwiązałeś z tym bakiem i miejsce. A pedały i jak blokada?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 185 1205
Adi96 z pedałami i blokadą dowiesz się w swoim czasie bo narazie nie mam fotek a nie chce mi się opisywać ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

panowie mój 3p po dłuższym przestoju ciężej pali. dodam że wtryski i pompa paliwowa zregenerowane.

po prostu dłużej kręci tak jak by paliwo dopiero zaciągał czy może to być wina pompki zasilającej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj