timo
Members-
Ilość treści
3339 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
824 ExcellentO timo
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 08/19/1985
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
opolskie
-
-
timo zaczął obserwować Przedni WOM Renault 160.94
-
-
-
Jest rozbieralne, ale nie ma regulacji. Zdejmujesz pierścień i masz dojście do zapadek i sprężyn (są wymienne i bez problemu dostępne). Aczkolwiek spotkałem się też z nierozbieralnym (złożone fabrycznie i zaspawane na obwodzie - da się to rozmontować, ale trzeba przeciąż spaw, najlepiej na tokarce, a potem zaspawać).
-
-
-
-
-
-
-
Lakier "prima sort". Jak kilka lat temu na tym forum pisałem, że nie chcę widzieć u siebie polskich maszyn, bo wolę 20-letnią zachodnią od nowej polskiej, to mnie prawie ukamienowali, bo patriotyzmu we mnie nie ma... A jakoś wszystkie zachodnie starocie, które mam, mają oryginalny lakier, chociaż niektóre dobiegają 30-tki. Ale tego płaskownika obijającego się o siłownik to jakoś nie widzę na tym zdjęciu.
-
-
Co Ty człowieku pierdzielisz? 7 (DK/S 7) z E7 pokrywa się tylko na kawałku (na mniej niż połowie swojej długości w Polsce). Większość DK/S 7 nie jest dawną E7 i jednocześnie większość dawnej E7 nie idzie po DK/S 7. Rozumiem, jakby takie bzdety pisał z przyzwyczajenia jakiś chłop po 50-tce (minimum), ale młody człowiek? To może w ogóle zacznijmy używać nazw dróg z czasów np. napoleońskich. Drogi mają swoje numery i chyba po to je nadano, żeby z nich korzystać, a nie z jakichś starych oznaczeń sprzed prawie 40 lat.
-
Kolego, który Ty jesteś rocznik, że operujesz oznaczeniami zniesionymi w 1985 roku? W dodatku nieprecyzyjnymi, bo E7 (później E77) obejmowała na terenie Polski, zależnie od okresu, 3 lub 4 numery dróg krajowych. Równie dobrze to zdjęcie może być zrobione koło Cieszyna, jak i pod Warszawą (a jako E77 nawet pod Elblągiem) lub gdziekolwiek pomiędzy.
-
-