Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pęknięcie było na 1cm długości, obspawałem w koło cały spaw(z obu stron) bo w serwisie mówili , że jak tylko w miejscu pęknięcia ludzie spawali to pękało w innym miejscu.

 

Generalnie spaw jest mocniejszy niż materiał spawany.

Wiesz zawsze 1k w kieszeni.

Opublikowano

Witam ostatnio miałem akcję z tłumikiem drgań oleju który jest pod kabiną z lewej strony (jest to banieczka o średnicy około 10cm i długości 25cm) pękła na spawach. Nówka 900zł parę złotych jest ale to nie problem trzeba się liczyć z kosztami przy zachodnich sprzętach. Problemem jest jego wyjęcie, jednyny nieinwazyjny sposób to podniesienie kabiny. Zamiast zrobić w podłodze blatu rewizyjnego który oczywiście samemu wycięliśmy i poszło w 2 godziny wyjęcie i pospawanie banieczki :) Trzeab sobie jakoś radzić.

 

Co do tego  przewodu wyżej pewnie niedrogi jest ale z drugiej strony cala klima ci wyleci :(

 

 

jaka klima?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 14.08.2015 o 09:07, misiu21692 napisał:

jakimi olejami zalewacie swoje agrofarmy chodzi mi o silnik, skrzynie i przedni most.

zalewam tylko fuchsem, olem w skrzyni zmieniam co 1800mtg jak już czuje że chamulce zaczynają lekko trzymać, tak samow  przednim moście zalałem raz zły olej do przednich zwolnic i co 20-50 mtg zaczynał trzymać przód na oleju fuchs utto nie ma tego efektu, dlatego leje tylko fuchs, po zmianie na fuchsa aż czuć że wajchy od biegów czy rewers lżej chodzi, do silnika też tylko fuchs

 

co do kluczy do filtrów to chodzi Ci o filtry oleju czy paliwowe, bo najlepszy to taki z taśmą i skręcany śrubą lub z łańcuszkiem, do filtrów oleju to zalezy jak to masz przykręcone, jeden musiałem odkręcać z mocowaniem i dopiero dało się wykręcić, dlatego taka rada nie zakrecaj za mocno tych filtrów

Edytowane przez Wojtek026
Opublikowano

Miał ktoś problem z was z orbitrolem/wspomaganiem??? Agrofarm 85 ,  ściąga mi ciagnik w prawo, tzn kierownica gdy puszczę, w prawo ciagnik powolutku skreca, trzeba trzymać i kontowac, gdzie problem może być??

Opublikowano
12 godzin temu, marcinffff napisał:

Miał ktoś problem z was z orbitrolem/wspomaganiem??? Agrofarm 85 ,  ściąga mi ciagnik w prawo, tzn kierownica gdy puszczę, w prawo ciagnik powolutku skreca, trzeba trzymać i kontowac, gdzie problem może być??

Może zbieżność?

Opublikowano

Jak @Bercik92 napisał; jeżeli na przednich oponach masz jedną stronę ściętą protektora drugą nie to coś jest albo ze zbieżnością albo z tulejkami mocującymi koła (nie wiem jak to się zwie) U nas tak się dzieje, nie naprawiałem tego bo w moim przypadku opony do wymiany żeby spr. co jest faktycznie powodem dlatego zbyt drogi biznes na razie.

Opublikowano

W sumie teraz byłem w kabinie sprawdzić jak to dokładnie wyglada i serio mało miejsca największa szerokość siedzenia jak mógłby byc to 30 cm a te ma chyba 38, a rączkę od rewersu może udałoby się jakoś wygiąć albo przespawac w inna stronę 

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, radekz200 napisał:

Jak myślicie pasowałoby do agrofarma? 
https://allegro.pl/oferta/siedzenie-pasazera-new-holland-t4-t5-stp-04-boczne-8024487288

A może ktoś z was sam dorobił sobie siedzenie pasażera?

kawałek porządnej deski przykręcasz jedną śrubką do boku do błotnika jakąś kantówkę tak żeby szła do tyłu na ukos żebyś miał dostęp do zmiany prędkości wom, a z przodu na wkręty kawałek deseczki obić materiałem

Edytowane przez Wojtek026
Opublikowano (edytowane)

No jakim poziomie macie ustawione ciśnienie w gnieździe hydrauliki na min obr silnika ? Szczerze mówiąc od 10 lat użytkuje agrofarma 410 4000mtg ma i pojawiła się pierwsza awaria... ciśnienie w gniazdach spadło do 70bar 900obr silnika - 85bar 1600 obr. Wymieniłem czujnik ciśnienia przed rozdzielaczem i bez zmian.  No to wymieniłem pompę hydrauliki zewnętrznej oczywiście z olejem i filtrami , a ciśnienie mierzone w gniazdach ustawiłem na 190 bar min obr silnika i było ok.

Po 2 godzinach pracy z załączona hydrauliką ( 1 sekcja na pozycji pływającej , 2 sekcja na minusie)  zaczęło gwizdać w okolicach czujnika ciśnienia , rozdzielacza. Posprawdzałem wszystko i jedynym mankamentem były niedociągnięte do końca nakrętki na rurce ssawnej przy pompie od strony filtrów hydrauliki. Zwiększyłem też poziom ciśnienia na pompie i  trochę lepiej , ale hałas nadal jest.. Jak go wyeliminować ?

 

Ogólnie traktor bardzo oszczędny w lekkich pracach jak opryskiwacz , rozsiewacz , siewnik do warzyw. 

Prosty układ paliwowy i to na plus bo na tym samym paliwie common rail wysiadł a Deutz szedł dalej. 

Rewers mechaniczny więc niestety brak siedzenia dla pasażera , ale spotkałem się parę razy z opiniami , że rewersy eh są awaryjne...

 

Podnośnik słaby bo rozsiewacz + nawóz to podnosi max 1800 kg. Mógłby być szybszy. Bardzo zwrotny traktor i konstrukcja wytrzymała bo nie rozlazły się przy grimme 75-40 ( a te 4 tony w zbiorniku to nie mało na taki ciagniczek )

 Podsumowanie:

+ Spalanie

+ Do tej pory niezawodny

+ Mocna konstrukcja

- jak na moje potrzeby słaby podnośnik i pompa hydrauliki

- wolny w transporcie choć to nie jest w tej chwili jakie duży problem , ale gdybym dobierał pola w dalszej okolicy z dobrymi drogami to szczególnie do oprysków by się przydało by był szybszy

 

 

Edytowane przez e2visionamd
Opublikowano

masz ten ciągnik parę lat to na pewno czaisz co i jak ale jak masz na pływającej jedną sekcje to 2ga w ogóle działa? a 2ga sprawa czy te niskie ciśnienie masz tylko na minusie? tam pod rozdzielaczem jest taka śrubka przestawiająca 1wszą sekcję w jednokierunkową i wtedy on ma takie ciśnienie z 50bar że podbieraki podniesie w prasie, czy agregat rozłoży ale nic więcej, ale na plusie powinno być normalne ciśnienie

ps. co do prędkości to nie wiem jakie masz opony ale dobre opony pełnowymiarowe żeby dużo klocków było na obwodzie i prędkość jest większa :)

Opublikowano (edytowane)

 No i chyba sprzęgło jezdne poszło na 4055 mtg bo się ślizga. Wie ktoś może czy jest możliwość regulacji sprzęgła w wersji z rewersem mechanicznym ? Problem z hydrauliką ustał sam

Edytowane przez e2visionamd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v