Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mi jak Władka przyłapało na panewkach to jeden czop musiałem polerować z resztek panewki papierem ściernym. Na razie już chyba trzeci rok chodzi ale ciśnienie mu spadło. Tyle, że on teraz nic ciężkiego nie robi. Sprawdzałeś drożność kanału olejowego w tym czopie?

Opublikowano

mam kolejny problem z mtz, zaczal mi sie grzac, termostat sie otwiera, chlodnica wydaje sie byc czysta, ma ze 4 lata, gruberowalem na 1700-1800 obr (jak co roku) i sie zagotowal, pozniej na 2000-2100obr i bylo tak na styk, jak gdzies mial wiekszy opor to znow zaczynalo gotowac.. zeszle lata latalem sobie na 6 polbieg na 1700obr i lapal 70 stopni, a teraz gotuje, jakies pomysly? chlodnica cala goraca, i na dole i u gory

Opublikowano
8 godzin temu, Bambi14 napisał:

chlodnica wydaje sie byc czysta

Ja bym wolał być pewny że jest , i olejowa też . Poza tym skoro na wyższych obrotach jest lepiej to coś nie tak może być z pompą wody lub z drożnością kanałów chłodzących

Opublikowano

Chłodnica. Mnie też wydawało się że jest czysta w środek za tym ustrojstwem od wspomagania był zabrudzony że 0 prześwitu. Nieraz olej tam kapnie i się wszystko zalepia. Godzinę myłem myjką (tylko z głową).

Opublikowano

Witam Panowie.

Czy olej se wspomagania może sie przedostać jakoś do silnika bo od jakiegoś  czasu ubywa mi oleju w serwo żadnego wycieku nie ma,ale za to przybyło mi oleju w silniku

Opublikowano
1 godzinę temu, hoodoowca napisał:

Witam mam pytanie rusek poci się olejem spod kolektora wydechowego co to może oznaczać.

U mnie też się poci od tego co jest najbliżej filtra powietrza, ale narazie to olewam. Zreszta już tak od nowości.

12 minut temu, Y635 napisał:

Witam Panowie.

Czy olej se wspomagania może sie przedostać jakoś do silnika bo od jakiegoś  czasu ubywa mi oleju w serwo żadnego wycieku nie ma,ale za to przybyło mi oleju w silniku

Może się przedostać. Prawdopodobnie pompa padła. Jak przybywa w silniku to w hydraulice ubywa.

Opublikowano

Teraz takie części robią. Ja mam pytanie wymieniłem korbowód bo złapało na panewce był problem pisałem o tym wcześniej teraz po skręceniu wszystkiego po ustawieniu zaworów coś lekko stuka u góry w silniku  w czym rzecz? Nie jest to mocny stuk ale niepokoi wie ktoś coś? 

Opublikowano

Jedna z moich myśli właśnie taka była że za długi korbowód no ale czyżby by tak było? Chcę robić pod rzepak i niewiem co robić z tym czy olać czy jechać 

Jedna z moich myśli właśnie taka była że za długi korbowód no ale czyżby by tak było? Chcę robić pod rzepak i niewiem co robić z tym czy olać czy jechać 

Opublikowano

Witam. wszystkich agrofotowiczów :) Rozglądam się za Mtz82 (główny koń pociągowy na 12ha). Obecnie mam na oku mtz z 1991r oraz z 1995r za podobne pieniądze. Jakie są różnice między starszą a nowszą wersją ? Bo wygladowo to podobny :P

Opublikowano (edytowane)

To znowu ja. Przepraszam, jeśli to nie jest związane z tematem, ale interesuje mnie jedna rzecz. Kiedy tak naprawdę skończyła się produkcja mtz-82 i 82 turbo a zaczęto produkować te "nowe mtz" 820/892 ? A jeśli sie mylę to ktos moze mi rozpisać lata produkcji poszczególnych mtz-ów do 2000r ?

Edit. Już nieaktualne. Od dzisiaj dołączyłem do grona posiadaczy mtz 82.

Edytowane przez Kryroj
Opublikowano

Przepraszam, że piszę post pod postem, ale chciałbym uzyskać w miarę szybką odpowiedź. Kupiłem mtz 82 99r. i jak chce go zapalić to raz załapie od razu a innym razem muszę podpompować paliwo, żeby załapał. Po odpaleniu pracuje równo, bez żadnych przerw. Kwestią jest zapowietrzenie układu paliwa, czy wada jest w innej części ciągnika ?

Opublikowano

Najprawdopodobniej zapowietrza się ( 99%) proponował bym po kolei poodkręcać wszystkie przewody np przy pompie jeśli będzie dalej się dalej zapowietrzać to potem przy filtrze na koniec przy zbiorniku wystarczy mała nieszczelność i będzie tak robić każdy układ paliwowy.

Opublikowano

Problem został po części rozwiązany. Wymieniłem pompkę zasilającą bo stara nie utrzymywała paliwa + odpowietrzyłem układ i na razie ciągnik pali. Teraz staram się wyeliminować luzy na orbitrolu ( Dokładnie to wymieniłem jeden sworzeń bo był wytarty + muszę wymienić jabłka (?) w  siłowniku lub ewentualnie jak nie da się wymienic to zakupię nowy siłownik ). I dokupiłem jeszcze do mtz 82 wspornik centralny cięgna ( chyba taka nazwa jak się nie mylę ). I ktoś może mi powiedzieć jak to przymocować do tylnego korpusu ? Bo obecnie mam w tamtym miejscu dużą dziurę w której nie mam pojęcia jak przykręcić/przymocować ten wspornik.  Ktoś mocował i wie może co i jak w tym mtz82 ?

Opublikowano

Musisz odkręcić cały plecak z uchwytami do łap. Jest tam 5 śrub ale też musisz wyjąć sworzeń od siłownika podnoszenia. Dokupić specjalną śrubę z nakrętką. Śruba ma duży płaski łepek wkładasz ją przez to dziurą wtedy przykręcasz plecak i wszystko a na koniec nakrętką przykręcasz uchwyt i zrobione :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v