groszek

145.14 lub 133.14 pomóżcie!!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
groszek    0

Witam.

Zastanawiam się nad kupnem Ciągnika marki renault chodzi mi o 145.14 lub ewentualnie o 133.14 oglądałem juz oferty w internecie i taki ciągnik mogę kupić za 30-35 tys.

Napiszcie mi na co powinienem zwrócić uwagę kupując ten ciągnik, co się często psuje, co moze byc uszkodzone itp. Niemiałem nigdy doczynienia z Ciągnikami marki renault więc prosze o pomoc z waszej strony. Jakie są wasze doświadczenia z Tymi ciągnikami i czy ktos korzystał z serwisu ?? czy części są dostępne i jakie ceny wchodzą w gre? z Góry dzieki za pomoc.

PS. Jeśli macie jakies fajne oferty dajcie linka

Dzieki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Jak w przypadku każdego używanego ciągnika powienieś sprawdzić działanie wszystkich podzespołów:

- silnik- łatwość odpalania, dymienie, wycieki

- skrzynia- działanie wszystkich biegów [i półbiegów], działanie sprzęgła

- hydraulika- najlepiej sprawdzać jak ciągnik jest zimny i jak jest rozgrzany

- układ wspomagania i układ hamulcowy [chyba wiesz jak to powinno działać ;) ]

- sprawność instalacji elektrycznej

- stan opon

- ew. rzeczy do naprawy warto przejrzeć i popytać o części

 

Jeżeli już kupisz ciągnik, to wymień wszystkie oleje i filtry...

Może troche kasy to będzie kosztować, ale nie ma co oszczędzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Podobno z tymi częściami do Renault jest problem ale jak gadałem z gościem który miał Renówke chyba 125km to mówił że z częściami jest trudniej ale rzadko sie psuje


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Z częściami to różnie ale w pobliskich sklepach na pewno nie dostanie znajomy ojca ma Renault mały ciągnik ok 60km to po każdą cześć jeździ do sklepu gdzie ją kupił ogólnie ciągnik przez pierwsze 4 lata sprawował się idealnie ale potem zaczęły się drobne schody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

U mnie we wsi jest 6 renówek w tym 145,14 i nie słyszałem żeby nażekano na ich awaryjność, jedynie ten 145,14 miał problemy z tarczą sprzęgłową ale to z winy porysowanej tarczy dociskowej która jest już wymieniona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

Czasem zdarzają sie wycieki na wałku WOM, dolnych czopach podnosnika. Sprawdź jak wygląda mocowanie przedniego mostu, są tam mosiężne tulejki i jeśli nie były w porę wymienione trzeba wymienić lub naprawić ucho-wspornik. Czasami psuje się pompa hydrauliczna ale raczej wynika to z zaniedbań poprzedniego użytkownika. Sprawdź jak działa podnośnik-czy się nie opuszcza samoczynnie. Najlepiej nie kupować ciągnika, który ma lub miał ładowacz czołowy.Po zakupie wymień olej jak i filtry-dobry jakościowo np. Fuchs, zarówno w silniku jak i w hydraulice. Hydraulika ma 2 lub 3 filtry w tym jeden przepływowy.


Części do maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

No wiadomo jak to w używanym ciągniku. A powiedzcie jeszcze jak z tymi częściami oczywiście wiem ze niebędą one dostępne w mojej wsi heh mam juz zagraniczne ciągniki (same explorer ) po częsci musze jezdzic jakies 20km no i nie przeraza mnie to wymieniałem juz całe sprzęgło no wiadomo troche droższe niz do ursusa ale jakoś poszło. A jak jest z Tymi częsciami do renault moze gdzies w internecie są dostępne (filtry, paski , jakieś tulejki) gdzie to dostac?? ktos wymieniał??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Raczej nie za duży i długi jest, jak dla mnie.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    9

bo zastanawiam się nad sprzedażą ursusa 1614 i kupnem renaulta 133-14 i bym przerzucił ładowacz sipmy T-426 tylko by trzeba było adaptacje o to chodzi aby był duży i długo nie trzeba balastu i jest wszystko mocne w nim. Ale przedni most mocowany na tulejkach mosiężnych ile kosztuje ich wymiana ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Jak chcesz 6, to kup 110-54 (100km) (nowsza maska, produkowany od 90r.). Sam porównaj dane. Średnica zrobiona przez ciągnik na 4x4.

 

110-14 zrobi 11,9m

110-54 zrobi 10m

 

A bez włączania przodu pewnie z 1,1m mniej, więc widzisz co jest bardziej zwrotne. Może ci się uda wytrzasnąć 110-54 za dobrą cenę, niezajeżdżonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Z częściami nie ma dużego problemu, bo ma silnik MWM, a części do niego jest dostępne powszechnie. Sam właśnie dziś zamówiłem pompę wodną w sklepie internetowym.

Renault do tura chyba nie jest najszczęśliwszym wyborem. Trochę ten promień skrętu duży nawet w modelach 103-XX w porównaniu np. z NH. Ale to oczywiście inna kategoria cenowa.


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    9

@FISH jaki model masz tego renaulta i jak ci się spisuje? ile taka pompa wodna kosztuje do takiego ? zalety, wady ,konfort jazdy ? i ile masz mth ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Ja prześwietliłem fisha :D Ma 103-54 http://www.agrofoto.pl/forum/Renault-103-54-t8248.html

 

Powiem tak. W okolicy jest jeden człowiek, który ma 110-54 (rocznik mi nieznany). I smiało powiedzieć można, że ciągnik jest cały czas w pracy. Nic się nie psuje, a jak to rzadko. Z częściami juz nie taki problem, bo zamówić możesz przez internet. Może i w pobliskim sklepie będą mieli do MWM? Prawda są droższe od ursusa, zetora. Zalety to, że mało się psuje, silnik mocny i ekonomiczny, i żywotny, nawet niezły komfort jak na te lata. Bardzo mocny podnośnik.

Do wad możemy zaliczyć to, że nie wszystkie mają skrzynię 40 km/h, czasem łamiący się tłumnik. Niektórzy usztywniają go drutem. Niełatwo jest znaleźć niezajeżdżonego z zachodu. Niektóre stamtąd mają po kilkanaście tysięcy mth! Ale straszył nie będę... Co do jazdy... w porównaniu z c360 to niebo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Prolnik Sherlocku.... :D Wszystko się zgadza.

Co do awaryjności to pisałem o poważnym defekcie w innym temacie subforum o renault także łatwo możesz znaleźć. Sprzęgło też do podciągnięcia, ale ciągnik pracuje z turem, więc nie ma się co dziwić szczególnie, że ma sporo najechane (9tys). Poza tym wszystko działa bardzo dobrze, co świadczy o trwałości i niezawodności.

Komfort pracy na 5+. Cicho, przyjemnie... podobno tylko case oferuje podobny komfort (w ciągnikach o porównywalnym roczniku i mocy).

Na pewno plusem jest też duży uciąg ze względu na masę.

Pompa coś koło 250PLN w www.grene.pl. Wymiana zajęła 15 minut.


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj