Skocz do zawartości
groszek

145.14 lub 133.14 pomóżcie!!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
groszek    0

Witam.

Zastanawiam się nad kupnem Ciągnika marki renault chodzi mi o 145.14 lub ewentualnie o 133.14 oglądałem juz oferty w internecie i taki ciągnik mogę kupić za 30-35 tys.

Napiszcie mi na co powinienem zwrócić uwagę kupując ten ciągnik, co się często psuje, co moze byc uszkodzone itp. Niemiałem nigdy doczynienia z Ciągnikami marki renault więc prosze o pomoc z waszej strony. Jakie są wasze doświadczenia z Tymi ciągnikami i czy ktos korzystał z serwisu ?? czy części są dostępne i jakie ceny wchodzą w gre? z Góry dzieki za pomoc.

PS. Jeśli macie jakies fajne oferty dajcie linka

Dzieki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Jak w przypadku każdego używanego ciągnika powienieś sprawdzić działanie wszystkich podzespołów:

- silnik- łatwość odpalania, dymienie, wycieki

- skrzynia- działanie wszystkich biegów [i półbiegów], działanie sprzęgła

- hydraulika- najlepiej sprawdzać jak ciągnik jest zimny i jak jest rozgrzany

- układ wspomagania i układ hamulcowy [chyba wiesz jak to powinno działać ;) ]

- sprawność instalacji elektrycznej

- stan opon

- ew. rzeczy do naprawy warto przejrzeć i popytać o części

 

Jeżeli już kupisz ciągnik, to wymień wszystkie oleje i filtry...

Może troche kasy to będzie kosztować, ale nie ma co oszczędzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Podobno z tymi częściami do Renault jest problem ale jak gadałem z gościem który miał Renówke chyba 125km to mówił że z częściami jest trudniej ale rzadko sie psuje


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamyk514    1

Z częściami to różnie ale w pobliskich sklepach na pewno nie dostanie znajomy ojca ma Renault mały ciągnik ok 60km to po każdą cześć jeździ do sklepu gdzie ją kupił ogólnie ciągnik przez pierwsze 4 lata sprawował się idealnie ale potem zaczęły się drobne schody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

U mnie we wsi jest 6 renówek w tym 145,14 i nie słyszałem żeby nażekano na ich awaryjność, jedynie ten 145,14 miał problemy z tarczą sprzęgłową ale to z winy porysowanej tarczy dociskowej która jest już wymieniona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

Czasem zdarzają sie wycieki na wałku WOM, dolnych czopach podnosnika. Sprawdź jak wygląda mocowanie przedniego mostu, są tam mosiężne tulejki i jeśli nie były w porę wymienione trzeba wymienić lub naprawić ucho-wspornik. Czasami psuje się pompa hydrauliczna ale raczej wynika to z zaniedbań poprzedniego użytkownika. Sprawdź jak działa podnośnik-czy się nie opuszcza samoczynnie. Najlepiej nie kupować ciągnika, który ma lub miał ładowacz czołowy.Po zakupie wymień olej jak i filtry-dobry jakościowo np. Fuchs, zarówno w silniku jak i w hydraulice. Hydraulika ma 2 lub 3 filtry w tym jeden przepływowy.


Części do maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

No wiadomo jak to w używanym ciągniku. A powiedzcie jeszcze jak z tymi częściami oczywiście wiem ze niebędą one dostępne w mojej wsi heh mam juz zagraniczne ciągniki (same explorer ) po częsci musze jezdzic jakies 20km no i nie przeraza mnie to wymieniałem juz całe sprzęgło no wiadomo troche droższe niz do ursusa ale jakoś poszło. A jak jest z Tymi częsciami do renault moze gdzies w internecie są dostępne (filtry, paski , jakieś tulejki) gdzie to dostac?? ktos wymieniał??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Raczej nie za duży i długi jest, jak dla mnie.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

bo zastanawiam się nad sprzedażą ursusa 1614 i kupnem renaulta 133-14 i bym przerzucił ładowacz sipmy T-426 tylko by trzeba było adaptacje o to chodzi aby był duży i długo nie trzeba balastu i jest wszystko mocne w nim. Ale przedni most mocowany na tulejkach mosiężnych ile kosztuje ich wymiana ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Jak chcesz 6, to kup 110-54 (100km) (nowsza maska, produkowany od 90r.). Sam porównaj dane. Średnica zrobiona przez ciągnik na 4x4.

 

110-14 zrobi 11,9m

110-54 zrobi 10m

 

A bez włączania przodu pewnie z 1,1m mniej, więc widzisz co jest bardziej zwrotne. Może ci się uda wytrzasnąć 110-54 za dobrą cenę, niezajeżdżonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Z częściami nie ma dużego problemu, bo ma silnik MWM, a części do niego jest dostępne powszechnie. Sam właśnie dziś zamówiłem pompę wodną w sklepie internetowym.

Renault do tura chyba nie jest najszczęśliwszym wyborem. Trochę ten promień skrętu duży nawet w modelach 103-XX w porównaniu np. z NH. Ale to oczywiście inna kategoria cenowa.


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

@FISH jaki model masz tego renaulta i jak ci się spisuje? ile taka pompa wodna kosztuje do takiego ? zalety, wady ,konfort jazdy ? i ile masz mth ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Ja prześwietliłem fisha :D Ma 103-54 http://www.agrofoto.pl/forum/Renault-103-54-t8248.html

 

Powiem tak. W okolicy jest jeden człowiek, który ma 110-54 (rocznik mi nieznany). I smiało powiedzieć można, że ciągnik jest cały czas w pracy. Nic się nie psuje, a jak to rzadko. Z częściami juz nie taki problem, bo zamówić możesz przez internet. Może i w pobliskim sklepie będą mieli do MWM? Prawda są droższe od ursusa, zetora. Zalety to, że mało się psuje, silnik mocny i ekonomiczny, i żywotny, nawet niezły komfort jak na te lata. Bardzo mocny podnośnik.

Do wad możemy zaliczyć to, że nie wszystkie mają skrzynię 40 km/h, czasem łamiący się tłumnik. Niektórzy usztywniają go drutem. Niełatwo jest znaleźć niezajeżdżonego z zachodu. Niektóre stamtąd mają po kilkanaście tysięcy mth! Ale straszył nie będę... Co do jazdy... w porównaniu z c360 to niebo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Prolnik Sherlocku.... :D Wszystko się zgadza.

Co do awaryjności to pisałem o poważnym defekcie w innym temacie subforum o renault także łatwo możesz znaleźć. Sprzęgło też do podciągnięcia, ale ciągnik pracuje z turem, więc nie ma się co dziwić szczególnie, że ma sporo najechane (9tys). Poza tym wszystko działa bardzo dobrze, co świadczy o trwałości i niezawodności.

Komfort pracy na 5+. Cicho, przyjemnie... podobno tylko case oferuje podobny komfort (w ciągnikach o porównywalnym roczniku i mocy).

Na pewno plusem jest też duży uciąg ze względu na masę.

Pompa coś koło 250PLN w www.grene.pl. Wymiana zajęła 15 minut.


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez LeMon605
      Chciałbym w swojej aresce 556 wymienić radio (siedzi teraz Philips, pewnie oryginał), ale nie wiem jak za to się zabrać. Ściągnąłem ramkę otaczającą panel radia ale pod nią nie ma żadnych śrub. Druga sprawa to dlaczego radio włącza się tylko wtedy gdy kluczyk jest przestawiony w pozycję parkingową, czy jak to tam się nazywa, na zapłonie oraz przy uruchomionym silniku radio nie gra. W ogóle te radio jakieś dziwne, nie ma ono przycisku on/off.
      Proszę o pomoc
    • Przez bercik1995
      Witam mam problem z womem w renault ceres 85 problem polega na tym ze włączylem walek na obroty 540 eco ta dzwignia kolo siedzenia i teraz nie moge zmienic obrotow na 540 dzwignia wydaje sie jakby byla zablokowana prosze o pomoc uzytkowników co moze byc przyczyna 
    • Przez rispekt
      Witam, niestety nie posiadam zaczepu górnego w renault. Chciałbym sobie go dokupić ale mam tylko uchwyt na ciegło bez szyny  i mam pytanie czy da się zamontować zaczep tylko na uchwyt od ciegła? I bardzo był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.