Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcę w finansowaniu fabrycznym kupić albo new hollanda t5 115  albo ursusa11054 ? proszę wypowiedzieć się jeśli ktoś ma te egzemplarze jak się sprawują itp. Biorę pod uwagę korzyści w spłacie bo np new holland ma 4x25% czyli nie jest źle.. ursus trochę gorzej..ursus mechaniczny 100 %. New holland wiadomo elektryka itp. Na modernizację raczej nie mam szans więc myślę już o kupnie.Dodam że mam 20 ha i dość stary sprzęt :( .

proszę o jakieś opinie użytkowników i pomoc. Z góry dzięki . 

Opublikowano

Dokładnie, z tej dwójki tylko NH. Całkowicie inna jakość wykonania, komfort w kabinie, rewers EH i dużo dużo innych rzeczy przemawiających na korzyść tego ciągnika. ;) Ursusa odpuść, raz ze względu na beznadziejny silnik, a dwa jakość wylonania tego ciągnika to porażka ;)

Opublikowano

Komfort w ursusie porwonywalny do 80 siatki jak sasiad robi to pol wsi slyszy. W nh sie nie zameczysz i na te 20 ha powinien spokojnie wystarczyc. Jesli mozesz to bierz nh. Nie boj sie elektroniki bo postep idzie do przodu. A lepiej sie robi przy radyjku i skrzyni automatycznej niz przy bawieniu sie z wajchami od skrzyni i podnosnikiem.

Opublikowano

Tylko boje się tej elektroniki w new holland :( silnik 4.4 w ursusuie więc co zły? nie jest wyżyłowany a new holland 3.4. i filtr cząstek stałych. Chodzi o to żeby się nie psuł bo ma pracować :) 

Opublikowano

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

Opublikowano

trzeba wybrać między bliskim a dalekim wschodem :) nh Turcja ursus chiny. miałem okazję naprawiać kilka razy skrzynie w małych nh szału nie ma ale jak zadbasz powinna działać co do elektroniki to napewno nie prom kosmiczny tak czy inaczej co byś nie wybrał jak nie przypilnujesz to się rozleci :D

Opublikowano

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

 

Jeśli ktoś się wypowiada g*wno wiedząc, to tylko Ty. Masz ciągnik z tym śmiesznym silnikiem zaledwie pół roku, zrobiłeś może ze 100 mth, i już myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy :)

Tak się składa, że mam 2 ciagniki z tym beznadziejnym silnikiem ;) Posiadam je trochę dłużej od Ciebie, przepracowałem nimi więcej. Mało tego, w dodatku testowałem kilka innych modeli ciągników z tym oto silnikiem. Także wiem coś na temat tego silnika trochę więcej od Ciebie, to ZAMILCZ, jeśli nie masz nic ciekawego do napisania :)

Opublikowano

Zastanów się jeszcze nad T6 bo to zdecydowanie lepszy wybór a cena niewiele wieksza inny silnik i masz adblu.
Też chciałem T5 ale T6 165 miałem za 20 tyś dopłaty i nie było dyskusji :-)
Jest to sprawdzona konstrukcja.
Jeśli będziesz kupować obowiązkowo skrzynia 17x16 no chyba że będziesz chciał Autocomannda ale to już zapewne kosmos cenowy...

Opublikowano

Przepraszam nie zwróciłem uwagi.
Moim zdaniem na 20h wystarczy nawet Td jakaś 80km aby 3 skiby obrotowe i agregat upr-siewny lecz czasem warto wziąć większy i pracować usługowo bo szczerze z tego jest pewna kasa i większa...

Opublikowano

Według mnie przy areale poniżej 30 ha nie ma sensu wydawać pieniądzy na jakieś drogie ciągniki i trzeba ograniczyć wybór do NH TD albo jego odpowiednika z Case.

Bardzo ciekawy jest też Pronar 5340 na silniku Deutza i układzie napędowym ZF.

Moim zdaniem silniki Perkinsa nie są jakieś złe ale Deutz jest dużo lepszy pod względem trwałości (Głównie chodzi o układ paliwowy) i Deutz chyba ma też wymienne tujeje.Na podzespoły ZF nie słyszałem aż tylu złych opini co na Carraro.

Jeszcze jest Belarus ale on sprawia kłopoty przy maszynach wymagających dużo mocy na WOM a poza tym jest w porządku,tanie części i wszystko proste w naprawie a i on sam kosztuje tanio zwłaszcza jak znajdzie się jakiegoś 1-2 letniego który przestał na placu.

Niektórzy mówią że to badziewie ale według mnie to ciekawa maszyna na gospodarstwa do 20-30 ha,każdy chciałby pracować na jak najwyższym poziomie ale już nie jeden narobił sobie przez to kłopotów finansowych.

 

Opublikowano

na 20 h kup sobie farmatrak 75 km..teraz kosztuje 120 tyś brutto ..kupiłem z dotartym silnikiem na hamowni..polecam niepchaj się w elektronikę..cibgnik to nie samochud że jezdzi po utwardzonej drodze..traktor ma pracować a nie patrzeć na niego że ładny.pozdrawiam

Opublikowano

osobiście posiadam T4 t5 i td5, nie polecam zakupu td jako główny ciągnik, t5 bardzo przyjemna w obsłudze, zapewnia duży komfort pracy, w porównaniu do pronara 82tsa który również jest w moim gosp to jak ktoś wyżej powiedział mercedes i polonez, co nie zmienia faktu że naprawa pronara jest tania i prosta, jak on sam. na Twoim miejscu pomyślałbym o czasie pracy. jeśli traktor ma robić mniej niż 250 godz rocznie to szkoda pieniędzy na zachodnie koncerny, chyba że gosp to nie jedyny środek utrzymania. jak już coś kupisz to daj znać. pozdrawiam

Opublikowano

Jak masz brać nh to bierz95 bedzie tańszy a po gwarancii łatwo podnieść moc. Licz sie ze spalaniem 20L na H w orce. Paliwo tylko ze sprawdzonego żródła wtrysk CR. Ogólnie ciągnik fajny tylko to spalanie.

Opublikowano

czemu tak najeżdzacie na te nowe ursusy? Wydaje mi się że w cale nie są takie złe tylko u nas tak jest.... jeden walnie głupote, a reszta mu klaszcze. U mnie w okolicy są 2 szt 80 konne wlasciciele bardzo zadowoleni. A Nh w cale jakims cudem nie jest koledzy

Opublikowano

Chyba z 3 obrotowa
Znajomy ma taki sam ciągnik i ciaga 4 zagonowa Agro masz i w lepszej ziemi czy glinie ciągnik steka bo ma co robić pod górkę
Drugi ma ciągnik 97km i ma 4 obrotowa Agro masz i też na glinie ma czasami ciężko ale jakoś to idzie
Jak naprawdę ciagasz 4 w obrocie tym ciągnikiem to masz pola płaskie jak stół i większość 5 klasy albo meczysz ciągnik i siebie orajac 4-5 km /h bo też takich znam

Opublikowano

ja tak ostatnio tez rozglądam się z czystej ciekawości w tym segmencie i ten turecki model ursusa nie jest zły kolega ma ostatnio orał kuku zagonówka 4x35 albo i 40 nie pytałem ale ani dymu ani stekania nie zauważyłem a miejscami glina- oczywiście tył zapięty i mieli ziemie ale szedł byłem pod wrażeniem.jak na te moc ciut za lekki. z nh nie miałem doczynienia a nie rozważałaś mtz 820 o wiele tanszy i niezawodny ciągnik tylko nie pod kobiete z racji tego że toporne rozwiązania ale za 88tyś brutto masz ciągnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v