Skocz do zawartości
lidka25495

New holland t5 115 czy ursus 11054 ?

Polecane posty

lidka25495    0

Chcę w finansowaniu fabrycznym kupić albo new hollanda t5 115  albo ursusa11054 ? proszę wypowiedzieć się jeśli ktoś ma te egzemplarze jak się sprawują itp. Biorę pod uwagę korzyści w spłacie bo np new holland ma 4x25% czyli nie jest źle.. ursus trochę gorzej..ursus mechaniczny 100 %. New holland wiadomo elektryka itp. Na modernizację raczej nie mam szans więc myślę już o kupnie.Dodam że mam 20 ha i dość stary sprzęt :( .

proszę o jakieś opinie użytkowników i pomoc. Z góry dzięki . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Kupisz nh to porobisz a jak ursusa to aby tylko swoje obmeczyc bo to ciągnik pokroju starej osiemdziesiątki ...

Porównanie też jak chociażby BMW do poloneza i to dosłownie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Dokładnie, z tej dwójki tylko NH. Całkowicie inna jakość wykonania, komfort w kabinie, rewers EH i dużo dużo innych rzeczy przemawiających na korzyść tego ciągnika. ;) Ursusa odpuść, raz ze względu na beznadziejny silnik, a dwa jakość wylonania tego ciągnika to porażka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mij168    12

Komfort w ursusie porwonywalny do 80 siatki jak sasiad robi to pol wsi slyszy. W nh sie nie zameczysz i na te 20 ha powinien spokojnie wystarczyc. Jesli mozesz to bierz nh. Nie boj sie elektroniki bo postep idzie do przodu. A lepiej sie robi przy radyjku i skrzyni automatycznej niz przy bawieniu sie z wajchami od skrzyni i podnosnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lidka25495    0

Tylko boje się tej elektroniki w new holland :( silnik 4.4 w ursusuie więc co zły? nie jest wyżyłowany a new holland 3.4. i filtr cząstek stałych. Chodzi o to żeby się nie psuł bo ma pracować :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PolonezAtu    90

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    27

trzeba wybrać między bliskim a dalekim wschodem :) nh Turcja ursus chiny. miałem okazję naprawiać kilka razy skrzynie w małych nh szału nie ma ale jak zadbasz powinna działać co do elektroniki to napewno nie prom kosmiczny tak czy inaczej co byś nie wybrał jak nie przypilnujesz to się rozleci :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

 

Jeśli ktoś się wypowiada g*wno wiedząc, to tylko Ty. Masz ciągnik z tym śmiesznym silnikiem zaledwie pół roku, zrobiłeś może ze 100 mth, i już myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy :)

Tak się składa, że mam 2 ciagniki z tym beznadziejnym silnikiem ;) Posiadam je trochę dłużej od Ciebie, przepracowałem nimi więcej. Mało tego, w dodatku testowałem kilka innych modeli ciągników z tym oto silnikiem. Także wiem coś na temat tego silnika trochę więcej od Ciebie, to ZAMILCZ, jeśli nie masz nic ciekawego do napisania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Zastanów się jeszcze nad T6 bo to zdecydowanie lepszy wybór a cena niewiele wieksza inny silnik i masz adblu.
Też chciałem T5 ale T6 165 miałem za 20 tyś dopłaty i nie było dyskusji :-)
Jest to sprawdzona konstrukcja.
Jeśli będziesz kupować obowiązkowo skrzynia 17x16 no chyba że będziesz chciał Autocomannda ale to już zapewne kosmos cenowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Przepraszam nie zwróciłem uwagi.
Moim zdaniem na 20h wystarczy nawet Td jakaś 80km aby 3 skiby obrotowe i agregat upr-siewny lecz czasem warto wziąć większy i pracować usługowo bo szczerze z tego jest pewna kasa i większa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel343    0

Według mnie przy areale poniżej 30 ha nie ma sensu wydawać pieniądzy na jakieś drogie ciągniki i trzeba ograniczyć wybór do NH TD albo jego odpowiednika z Case.

Bardzo ciekawy jest też Pronar 5340 na silniku Deutza i układzie napędowym ZF.

Moim zdaniem silniki Perkinsa nie są jakieś złe ale Deutz jest dużo lepszy pod względem trwałości (Głównie chodzi o układ paliwowy) i Deutz chyba ma też wymienne tujeje.Na podzespoły ZF nie słyszałem aż tylu złych opini co na Carraro.

Jeszcze jest Belarus ale on sprawia kłopoty przy maszynach wymagających dużo mocy na WOM a poza tym jest w porządku,tanie części i wszystko proste w naprawie a i on sam kosztuje tanio zwłaszcza jak znajdzie się jakiegoś 1-2 letniego który przestał na placu.

Niektórzy mówią że to badziewie ale według mnie to ciekawa maszyna na gospodarstwa do 20-30 ha,każdy chciałby pracować na jak najwyższym poziomie ale już nie jeden narobił sobie przez to kłopotów finansowych.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek196749    0

na 20 h kup sobie farmatrak 75 km..teraz kosztuje 120 tyś brutto ..kupiłem z dotartym silnikiem na hamowni..polecam niepchaj się w elektronikę..cibgnik to nie samochud że jezdzi po utwardzonej drodze..traktor ma pracować a nie patrzeć na niego że ładny.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GR_Mateusz    24

osobiście posiadam T4 t5 i td5, nie polecam zakupu td jako główny ciągnik, t5 bardzo przyjemna w obsłudze, zapewnia duży komfort pracy, w porównaniu do pronara 82tsa który również jest w moim gosp to jak ktoś wyżej powiedział mercedes i polonez, co nie zmienia faktu że naprawa pronara jest tania i prosta, jak on sam. na Twoim miejscu pomyślałbym o czasie pracy. jeśli traktor ma robić mniej niż 250 godz rocznie to szkoda pieniędzy na zachodnie koncerny, chyba że gosp to nie jedyny środek utrzymania. jak już coś kupisz to daj znać. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sumek    1

Jak masz brać nh to bierz95 bedzie tańszy a po gwarancii łatwo podnieść moc. Licz sie ze spalaniem 20L na H w orce. Paliwo tylko ze sprawdzonego żródła wtrysk CR. Ogólnie ciągnik fajny tylko to spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Też się dziwię moje t6 165 łyka 15l na godzinę w orce także raczej sciema lub jezdzisz na 2500rpm UG trzy skiby orajac w kolano gline:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    192

czemu tak najeżdzacie na te nowe ursusy? Wydaje mi się że w cale nie są takie złe tylko u nas tak jest.... jeden walnie głupote, a reszta mu klaszcze. U mnie w okolicy są 2 szt 80 konne wlasciciele bardzo zadowoleni. A Nh w cale jakims cudem nie jest koledzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Chyba z 3 obrotowa
Znajomy ma taki sam ciągnik i ciaga 4 zagonowa Agro masz i w lepszej ziemi czy glinie ciągnik steka bo ma co robić pod górkę
Drugi ma ciągnik 97km i ma 4 obrotowa Agro masz i też na glinie ma czasami ciężko ale jakoś to idzie
Jak naprawdę ciagasz 4 w obrocie tym ciągnikiem to masz pola płaskie jak stół i większość 5 klasy albo meczysz ciągnik i siebie orajac 4-5 km /h bo też takich znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

ja tak ostatnio tez rozglądam się z czystej ciekawości w tym segmencie i ten turecki model ursusa nie jest zły kolega ma ostatnio orał kuku zagonówka 4x35 albo i 40 nie pytałem ale ani dymu ani stekania nie zauważyłem a miejscami glina- oczywiście tył zapięty i mieli ziemie ale szedł byłem pod wrażeniem.jak na te moc ciut za lekki. z nh nie miałem doczynienia a nie rozważałaś mtz 820 o wiele tanszy i niezawodny ciągnik tylko nie pod kobiete z racji tego że toporne rozwiązania ale za 88tyś brutto masz ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez AnnaKrl
      Witam.
      Chciałabym prosić Was o pomoc w ocenie oferty jaką mi przedstawiono i dowiedzieć się jakie ceny udało się Wam osiągnąć za podobne oferty po negocjacjach oraz na co warto zwrócić uwagę podczas negocjacji.
      Na wstępie chciałabym scharakteryzować co wpłynęło na dobranie parametrów ciągników przedstawionych w ofertach. Rozważany ciągnik będzie pracował na 120 ha (docelowo w przyszłości 140 ha) gleby klasy IVb i IVa ze sporadycznymi kawałkami klasy III jako ciągnik do orki i siewu agregatem. Przez ostatnie dwa lata sezon żniwny jest niezwykle ulewny w mojej okolicy i ciężko jest wykrzesać więcej niż 6 dni pod rząd bez deszczu i posiadany ciągnik w takich warunkach zaczyna sobie nie radzić a nic nie zapowiada by w kolejnych latach pogoda miała się jakoś znacząco poprawić.
      Pierwsze ceny "katalogowe" które mi zaoferowano za opisane poniżej ciągniki mają rozpiętość od 390 000 do 406 000 netto.
      New Holland T7.250 : przekładnia Full PowerShift eco 40km/h (19 X 6), tylny WOM 540E/1000 sterowany mechanicznie, podłokietnik SideWinder II, przednia oś 4 klasy amortyzowana, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, joystick EHR z 3 przyciskami, 4 pary zaworów mechanicznych, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, przedni TUZ podłączany pod zawory środkowe, radio z bluetooth, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, lusterka wsteczne mechaniczne, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Case Puma 200 Multicontroller: przekładnia Full PowerShift 40 km/h (18 X 6), WOM 540/540E/1000/1000E sterowany elektronicznie, oś przednia z aktywnym układem zawieszenia, układ pneumatycznych hamulców przyczep, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, 4 pary zaworów sterowanych EHR, przedni TUZ zasilany z tylnego zaworu hydrauliki, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, mechaniczna amortyzacja kabiny, pneumatyczny fotel operatora, klimatyzacja manualna, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, monitor AFS 700, "kogut".
      Massey Ferguson 7722: przekładnia Dyna-6 (24 X 24) 40 km/h ECO + hydrauliczna przekładnia nawrotna, WOM 540/540E/1000, oś przednia amortyzowana, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, dźwignia zmiany biegów "T", 2 pary zaworów EHR + 2 pary mechaniczne, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 110 l/min LS, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut".
      Claas Axion 820: przekładnia Hexashift 40 km/h, 2 pary zaworów sterowanych EHR + 1 para mechanicznie, WOM 540/540E/1000, amortyzowana oś przednia, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, CEBIS, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 150 l/min LS, aktywna regulacja poślizgu tylnego podnośnika, przedni TUZ, TELEMATICS na rok, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut".
      Valtra T214: przekładnia Versu 40 km/h (30 X 30), WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów sterowanych EHR, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, układ pneumatycznych hamulców przyczep, Valtra SmartTouch, manualna klimatyzacja, podgrzewania bloku silnika, amortyzowana oś przednia, mechaniczna mortyzacja kabiny, przedni TUZ, radio, pneumatyczny fotel operatora z podgrzewaniem, wycieraczka przedniej szyby 270 stopni, przednie błotniki dynamiczne, złącze ISOBUS, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      John Deere 6215R: przekładnia Direct Drive, WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów SCV, pompa hydrauliczna 155 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, radio, złącze ISOBUS, amortyzowana oś przednia, amortyzowana kabina, pneumatyczny fotel operatora, przedni TUZ sterowany przez tylni zawór SCV, układ pneumatycznych hamulców przyczep, manualna klimatyzacja, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przednie błotniki dynamiczne, konsola CommandArm, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Deutz-Fahr 6215: przekładnia RCShift 40 km/h (30 X 15), WOM 540/540E/1000/1000E, 4 pary zaworów, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, złącze ISOBUS, radio, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przedni TUZ, joystick wielofunkcyjny, terminal iMonitor2, amortyzowana oś przednia, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, układ pneumatycznych hamulców przyczep, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut".
      Interesuje mnie wasze zdanie na temat tych ciągników (w szczególności ich posiadaczy i ludzi którzy mieli je na testach), jaką ostateczną cenę udało Wam się wynegocjować za te ciągniki, czy zdarzyły się Wam jakieś poważniejsze awarie? Jeżeli byście mieli (miały) kupować jeszcze raz to czy wybralibyście (wybrałybyście) tak samo czy może Wasz wybór padłby na inną maszynę? Muszę przyznać, że mam pewne obawy przed ciągnikami, które mają zamontowane zarówno AdBlue, DPF i EGR.
×