Skocz do zawartości
lidka25495

New holland t5 115 czy ursus 11054 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lidka25495    0

Chcę w finansowaniu fabrycznym kupić albo new hollanda t5 115  albo ursusa11054 ? proszę wypowiedzieć się jeśli ktoś ma te egzemplarze jak się sprawują itp. Biorę pod uwagę korzyści w spłacie bo np new holland ma 4x25% czyli nie jest źle.. ursus trochę gorzej..ursus mechaniczny 100 %. New holland wiadomo elektryka itp. Na modernizację raczej nie mam szans więc myślę już o kupnie.Dodam że mam 20 ha i dość stary sprzęt :( .

proszę o jakieś opinie użytkowników i pomoc. Z góry dzięki . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    32

Kupisz nh to porobisz a jak ursusa to aby tylko swoje obmeczyc bo to ciągnik pokroju starej osiemdziesiątki ...

Porównanie też jak chociażby BMW do poloneza i to dosłownie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    587

Dokładnie, z tej dwójki tylko NH. Całkowicie inna jakość wykonania, komfort w kabinie, rewers EH i dużo dużo innych rzeczy przemawiających na korzyść tego ciągnika. ;) Ursusa odpuść, raz ze względu na beznadziejny silnik, a dwa jakość wylonania tego ciągnika to porażka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mij168    12

Komfort w ursusie porwonywalny do 80 siatki jak sasiad robi to pol wsi slyszy. W nh sie nie zameczysz i na te 20 ha powinien spokojnie wystarczyc. Jesli mozesz to bierz nh. Nie boj sie elektroniki bo postep idzie do przodu. A lepiej sie robi przy radyjku i skrzyni automatycznej niz przy bawieniu sie z wajchami od skrzyni i podnosnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lidka25495    0

Tylko boje się tej elektroniki w new holland :( silnik 4.4 w ursusuie więc co zły? nie jest wyżyłowany a new holland 3.4. i filtr cząstek stałych. Chodzi o to żeby się nie psuł bo ma pracować :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    587

Ten silnik to dno i wodorosty. Strasznie zamulony do tego kopci, i nie mało pali :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PolonezAtu    90

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    36

trzeba wybrać między bliskim a dalekim wschodem :) nh Turcja ursus chiny. miałem okazję naprawiać kilka razy skrzynie w małych nh szału nie ma ale jak zadbasz powinna działać co do elektroniki to napewno nie prom kosmiczny tak czy inaczej co byś nie wybrał jak nie przypilnujesz to się rozleci :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    587

Silnik w Ursusie to złom ? Szkoda że wypowiadasz się g*wno wiedząc.Osobiście też wybrałbym jednak NH bo 11054 nie zachwyca jakoś bardzo ale jeśli coś komuś radzicie to piszcie prawdziwe argumenty bo silnik choć trochę przymulony to jest w porządku.

 

Jeśli ktoś się wypowiada g*wno wiedząc, to tylko Ty. Masz ciągnik z tym śmiesznym silnikiem zaledwie pół roku, zrobiłeś może ze 100 mth, i już myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy :)

Tak się składa, że mam 2 ciagniki z tym beznadziejnym silnikiem ;) Posiadam je trochę dłużej od Ciebie, przepracowałem nimi więcej. Mało tego, w dodatku testowałem kilka innych modeli ciągników z tym oto silnikiem. Także wiem coś na temat tego silnika trochę więcej od Ciebie, to ZAMILCZ, jeśli nie masz nic ciekawego do napisania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    32

Zastanów się jeszcze nad T6 bo to zdecydowanie lepszy wybór a cena niewiele wieksza inny silnik i masz adblu.
Też chciałem T5 ale T6 165 miałem za 20 tyś dopłaty i nie było dyskusji :-)
Jest to sprawdzona konstrukcja.
Jeśli będziesz kupować obowiązkowo skrzynia 17x16 no chyba że będziesz chciał Autocomannda ale to już zapewne kosmos cenowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    32

Przepraszam nie zwróciłem uwagi.
Moim zdaniem na 20h wystarczy nawet Td jakaś 80km aby 3 skiby obrotowe i agregat upr-siewny lecz czasem warto wziąć większy i pracować usługowo bo szczerze z tego jest pewna kasa i większa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel343    0

Według mnie przy areale poniżej 30 ha nie ma sensu wydawać pieniądzy na jakieś drogie ciągniki i trzeba ograniczyć wybór do NH TD albo jego odpowiednika z Case.

Bardzo ciekawy jest też Pronar 5340 na silniku Deutza i układzie napędowym ZF.

Moim zdaniem silniki Perkinsa nie są jakieś złe ale Deutz jest dużo lepszy pod względem trwałości (Głównie chodzi o układ paliwowy) i Deutz chyba ma też wymienne tujeje.Na podzespoły ZF nie słyszałem aż tylu złych opini co na Carraro.

Jeszcze jest Belarus ale on sprawia kłopoty przy maszynach wymagających dużo mocy na WOM a poza tym jest w porządku,tanie części i wszystko proste w naprawie a i on sam kosztuje tanio zwłaszcza jak znajdzie się jakiegoś 1-2 letniego który przestał na placu.

Niektórzy mówią że to badziewie ale według mnie to ciekawa maszyna na gospodarstwa do 20-30 ha,każdy chciałby pracować na jak najwyższym poziomie ale już nie jeden narobił sobie przez to kłopotów finansowych.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek196749    0

na 20 h kup sobie farmatrak 75 km..teraz kosztuje 120 tyś brutto ..kupiłem z dotartym silnikiem na hamowni..polecam niepchaj się w elektronikę..cibgnik to nie samochud że jezdzi po utwardzonej drodze..traktor ma pracować a nie patrzeć na niego że ładny.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    78

110 KM na 20 hektarów? Polska to jednak kraj bogatych ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GR_Mateusz    24

osobiście posiadam T4 t5 i td5, nie polecam zakupu td jako główny ciągnik, t5 bardzo przyjemna w obsłudze, zapewnia duży komfort pracy, w porównaniu do pronara 82tsa który również jest w moim gosp to jak ktoś wyżej powiedział mercedes i polonez, co nie zmienia faktu że naprawa pronara jest tania i prosta, jak on sam. na Twoim miejscu pomyślałbym o czasie pracy. jeśli traktor ma robić mniej niż 250 godz rocznie to szkoda pieniędzy na zachodnie koncerny, chyba że gosp to nie jedyny środek utrzymania. jak już coś kupisz to daj znać. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sumek    1

Jak masz brać nh to bierz95 bedzie tańszy a po gwarancii łatwo podnieść moc. Licz sie ze spalaniem 20L na H w orce. Paliwo tylko ze sprawdzonego żródła wtrysk CR. Ogólnie ciągnik fajny tylko to spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    32

Też się dziwię moje t6 165 łyka 15l na godzinę w orce także raczej sciema lub jezdzisz na 2500rpm UG trzy skiby orajac w kolano gline:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    346

czemu tak najeżdzacie na te nowe ursusy? Wydaje mi się że w cale nie są takie złe tylko u nas tak jest.... jeden walnie głupote, a reszta mu klaszcze. U mnie w okolicy są 2 szt 80 konne wlasciciele bardzo zadowoleni. A Nh w cale jakims cudem nie jest koledzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Chyba z 3 obrotowa
Znajomy ma taki sam ciągnik i ciaga 4 zagonowa Agro masz i w lepszej ziemi czy glinie ciągnik steka bo ma co robić pod górkę
Drugi ma ciągnik 97km i ma 4 obrotowa Agro masz i też na glinie ma czasami ciężko ale jakoś to idzie
Jak naprawdę ciagasz 4 w obrocie tym ciągnikiem to masz pola płaskie jak stół i większość 5 klasy albo meczysz ciągnik i siebie orajac 4-5 km /h bo też takich znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    54

ja tak ostatnio tez rozglądam się z czystej ciekawości w tym segmencie i ten turecki model ursusa nie jest zły kolega ma ostatnio orał kuku zagonówka 4x35 albo i 40 nie pytałem ale ani dymu ani stekania nie zauważyłem a miejscami glina- oczywiście tył zapięty i mieli ziemie ale szedł byłem pod wrażeniem.jak na te moc ciut za lekki. z nh nie miałem doczynienia a nie rozważałaś mtz 820 o wiele tanszy i niezawodny ciągnik tylko nie pod kobiete z racji tego że toporne rozwiązania ale za 88tyś brutto masz ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez TheRolnik1992
      Witam. Mam problem z kiprem w moim sprzęcie. Mianowicie podczas podnaszania przyczepy wąż robi się napięty i nie mogę wyżej już podnieść(dodam że na pustej przyczepie) . Mogę opuścić kawałek ale potem nie da rady podnieść. Dzieje się to w różnych momentach( czasem w połowie a czasem na jednej trzeciej). Co może być przyczyną?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.