Skocz do zawartości

Polecane posty

mtracz    71

A z czego on jest?? Jeśli wiesz z jakiego samochodu to wystarczy że znajdziesz kogos z takim samochodem i ci powie jake ma parametry (Należy także porównać jego wygląd)

A najlepiej moc altka sprawdzic pod obciązeniem, mierząc jego maksymalny prąd jaki może wydać.

Do tego potrzeba bedzie duży opornik lub duza ilość żarówek, duzy amperomierz, lub mały z bocznikiem, oraz woltomierz do kontroli napiecia. Jednak w domowych warunkach raczej nie do zrealizowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
A z czego on jest?? Jeśli wiesz z jakiego samochodu to wystarczy że znajdziesz kogos z takim samochodem i ci powie jake ma parametry (Należy także porównać jego wygląd)

A najlepiej moc altka sprawdzic pod obciązeniem, mierząc jego maksymalny prąd jaki może wydać.

Do tego potrzeba bedzie duży opornik lub duza ilość żarówek, duzy amperomierz, lub mały z bocznikiem, oraz woltomierz do kontroli napiecia. Jednak w domowych warunkach raczej nie do zrealizowania.

Ten altek był w tym ciągniku jest to taki altek jak fabryczny w tych ciągnikach były montowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Z tego co instrukcja pisze to powinien być A12M 12V 42A. I taki powinien wystarczyć przy standardowym oświetleniu zostawiając 10A na ładowanie akumulatorów to i tak 32A (ok. 350W) pozostaje na pozostałe odbiorniki. Wiadomo cały czas nie pracujemy nocą że moim zdaniem powinien wystarczyć. Większy nigdy nie będzie za duży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×