uszak21

Nie odpala ursus 4512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
uszak21    7

Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2067

Jak sam zgasł na polu,to nie wina tylko akumulatora.Moze coś z układem paliwowym.Jakis syf w filtrze albo coś, w ten deseń.Zreszta perkinsy są dość wrażliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

uszak21    7

Dodam, że ciągnik jak zimny to odpali odrazu, jak zgaśnie i będzie rozgrzany to nie odpali. A druga sprawa w tamtym roku przy orce coś strzeliło  ciągniku, cos zablokowało, mechanik coś podłubał, natomiast nie ma biegów polowych. Narazie nie mam jak postaić go na warsztat. Ale czy to tego to potrzebne jest zdejmowanie kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek2203    11

Jak pali na zimno a przygasa gdy jest rozgrzany i nie da się go odpalić to według mnie na 100% pompa paliwa do regeneracji. Miałem tak w 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    393

Aby wykluczyć pompę na rozgrzanym silniku zgaś, spróbuj odpalić i jak nie łapie to polej ją zimną wodą ( głównie głowicę pompy ). Jeśli odpali to masz przyczynę. Na ciepłym pracuje normalnie? Nie brakuje mu siły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Na zimno pali, jak jest rozgrzany i zgaśnie to nawet nie kręci, żadnej reakcji

Edytowano przez uszak21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Jak jest rozgrzany to chodzi, póki nie zgaśnie jakoś przypadkiem. Ojciec orał cały dzień było dobrze, ale w pewnym momencie w czasie onracania zgasł i nie odpalił. Po jakichś dwóch godzinach, pojechaliśmy drugim ciągnikiem by go ściągnać, ale ten od razu odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

jak się nie zapowietrza to na 90 % tłoki ci puchną i staje ostygnie i jest dobrze tak się dzieje jak zestawy są z importu (tanie ) często w c 360 tak mają pracuję w sklepie rolniczym i często mechanicy opowiadają o tych samych problemach że po 2 godzinach gaśnie postoi 3 godz i jest dobrze dalej 5 godzin dobrze i to samo a jak są bardzo tanie to 2 razy przejdzie pługiem i stoi do tego ursusa to zestaw machle polskie i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Chciałbym zapytać jeszcze o  skrzynię biegów. W tamtym roku cos strzeliło i musieliśmy ściagać ciągnik z pola. Na polu wogóle się nie dało, ale sasiad przyjechał, coś podłubal, odblokował, że dało się ściągnać. mechanik coś tam zrobił, ale nie wszystko bo narazie ciągnik potrzebny i nie staiam go do mechanika. Po tym co zrobił mechanik, nie ma biegów polowych. Co z tym zrobić. Czy ta naprawa będzie jakaś skomplikowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    417

Bardziej bym z tym paleniem obstawiał rozrusznik,, te silniki potrzebują obrotu żeby odpalił.Miałem podobnie 1 MF okazało się że rozrusznik siewdział, ładnie kręcił, nie odpalał, zmieniłem aku i po tygodniu znowu to samo, po regeneracji rozrusznika spokuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    69

u mnie jest podobnie jak sie rozgrzeje dobrze to jak zgasze i zaraz che odpalic to akumulator kreci jak by byl zapowietrzony bo dym wcale nie idzie z rury niech postoi ze 20min i odpali bez problemu co to moze byc?

Edytowano przez radek5314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    94

Pompa paliwa do roboty, a konkretnie jej głowiczka. Polej zimną wodą po pompie i jak odpali to na bank ta głowiczka do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    69

Jesienia 2 lata temu ciagle mi sie zapowietrzal czyscilismy caly uklad paliwowy i filtr wymienialismy i dalej to samo bylo pompa poszla do roboty i okazalo ze sie jakis zaworek zacinal koszt to 150zl i nie bylo problemu do tej pory z niczyma pompa byla robiona cala w 2013roku koszt 800zl ile ta glowiczka moze kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    94

u mnie w Fordzie pompa robiona 5 lat temu i teraz mam ten sam problem. Gadałem z tym majstrem co mi robił i mówi, że coś zbyt wcześnie i mam mu zawieźc po robotach niech ogarnie :) Części WSK Wrocław bodajże. Mówi, że mogła sie jakaś felerna popaśc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2308

Ja jak kupilem MF i wyslalem brata z tatą kosic nie rowne łąki , a ciagnik zatankowali za 100 zl to zapowietrzal się bo zbiornik duzy a kranik nie ciągnie od dolu tylko od boku i wystarczylo kosic jakis rów , paliwo przelewalo sie pod jeden bok i cyk zapowietrzony ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    393

Tylko co ma zapowietrzanie do opisanych wyżej problemów?

Na 99 % głowiczka pompy, najłatwiej sprawdzić jak kolega wyżej pisał z wodą. 

Kolego @rafal4610 - a może to na takie paliwo trafiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jasiuhonda
      Witam mam problem z silnikiem pekins przy koparko ładowarce  cat . Poszedl Plyn do oleju, odkrecilem misę i widać było że cienkie między tłokiem a tuleja na 3 cylindrze. Odkręciłem głowice uszczelka niby ok więc dałem głowice do planowania i sprawdzenia szczelnosci ,nowa uszczelka. Po złożeniu to samo płyn w oleju... Jakieś pomyśle co może być przyczyną? Pozdrawiam
    • Przez Sadownikx2
      Witam Ursus 2812 przy dodawaniu gazu słychać głośne stukanie czym bardziej gwałtowne dodanie gazu tym głośniej stuka, najgłośniej stuka na zimnym silniku na dobrze rozgrzanym cichnie.
      Gdy jest chłodniej jak teraz  a w zimie to już w ogóle totalnie ciężko pali, podobno miał tak od nowości.
      Przebieg 2200mth 20lat.
      Luzy zaworowe ustawione.
    • Przez DamianChuchro
      Witam posiadam ursusa 3512 i od roku jakoś przy dość dużym obciążeniu lub przy wysokich obrotach zaczyna coś stukac w silniku (nie zawsze) myślałem że wtryski więc została przeprowadzona regeneracja ale dalej to samo. Czym może być to spowodowane bo już brak pomysłów i cierpliwości. 
    • Przez Sadownikx2
      Witam jaki powinien być luz zaworowy na zaworze ssący i wydechowym, na zimnym/gorącym silniku w Ursusie 2812? 
      I czy za duży luz zaworowy może powodować dymienie i mniejszą moc?
    • Przez Sadownikx2
      Witam czy te końcówki wtrysków będą dobre do ursus 2812.
      https://allegro.pl/oferta/rozpylacz-koncowka-wtryskiwacza-mf235-255-2812-8885959408
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj