uszak21

Nie odpala ursus 4512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
uszak21    7

Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1246

Jak sam zgasł na polu,to nie wina tylko akumulatora.Moze coś z układem paliwowym.Jakis syf w filtrze albo coś, w ten deseń.Zreszta perkinsy są dość wrażliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

uszak21    7

Dodam, że ciągnik jak zimny to odpali odrazu, jak zgaśnie i będzie rozgrzany to nie odpali. A druga sprawa w tamtym roku przy orce coś strzeliło  ciągniku, cos zablokowało, mechanik coś podłubał, natomiast nie ma biegów polowych. Narazie nie mam jak postaić go na warsztat. Ale czy to tego to potrzebne jest zdejmowanie kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek2203    11

Jak pali na zimno a przygasa gdy jest rozgrzany i nie da się go odpalić to według mnie na 100% pompa paliwa do regeneracji. Miałem tak w 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    248

Aby wykluczyć pompę na rozgrzanym silniku zgaś, spróbuj odpalić i jak nie łapie to polej ją zimną wodą ( głównie głowicę pompy ). Jeśli odpali to masz przyczynę. Na ciepłym pracuje normalnie? Nie brakuje mu siły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Na zimno pali, jak jest rozgrzany i zgaśnie to nawet nie kręci, żadnej reakcji

Edytowano przez uszak21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Jak jest rozgrzany to chodzi, póki nie zgaśnie jakoś przypadkiem. Ojciec orał cały dzień było dobrze, ale w pewnym momencie w czasie onracania zgasł i nie odpalił. Po jakichś dwóch godzinach, pojechaliśmy drugim ciągnikiem by go ściągnać, ale ten od razu odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

jak się nie zapowietrza to na 90 % tłoki ci puchną i staje ostygnie i jest dobrze tak się dzieje jak zestawy są z importu (tanie ) często w c 360 tak mają pracuję w sklepie rolniczym i często mechanicy opowiadają o tych samych problemach że po 2 godzinach gaśnie postoi 3 godz i jest dobrze dalej 5 godzin dobrze i to samo a jak są bardzo tanie to 2 razy przejdzie pługiem i stoi do tego ursusa to zestaw machle polskie i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uszak21    7

Chciałbym zapytać jeszcze o  skrzynię biegów. W tamtym roku cos strzeliło i musieliśmy ściagać ciągnik z pola. Na polu wogóle się nie dało, ale sasiad przyjechał, coś podłubal, odblokował, że dało się ściągnać. mechanik coś tam zrobił, ale nie wszystko bo narazie ciągnik potrzebny i nie staiam go do mechanika. Po tym co zrobił mechanik, nie ma biegów polowych. Co z tym zrobić. Czy ta naprawa będzie jakaś skomplikowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Bardziej bym z tym paleniem obstawiał rozrusznik,, te silniki potrzebują obrotu żeby odpalił.Miałem podobnie 1 MF okazało się że rozrusznik siewdział, ładnie kręcił, nie odpalał, zmieniłem aku i po tygodniu znowu to samo, po regeneracji rozrusznika spokuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

u mnie jest podobnie jak sie rozgrzeje dobrze to jak zgasze i zaraz che odpalic to akumulator kreci jak by byl zapowietrzony bo dym wcale nie idzie z rury niech postoi ze 20min i odpali bez problemu co to moze byc?

Edytowano przez radek5314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    63

Pompa paliwa do roboty, a konkretnie jej głowiczka. Polej zimną wodą po pompie i jak odpali to na bank ta głowiczka do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

Jesienia 2 lata temu ciagle mi sie zapowietrzal czyscilismy caly uklad paliwowy i filtr wymienialismy i dalej to samo bylo pompa poszla do roboty i okazalo ze sie jakis zaworek zacinal koszt to 150zl i nie bylo problemu do tej pory z niczyma pompa byla robiona cala w 2013roku koszt 800zl ile ta glowiczka moze kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1649

podobne pieniądze


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    63

u mnie w Fordzie pompa robiona 5 lat temu i teraz mam ten sam problem. Gadałem z tym majstrem co mi robił i mówi, że coś zbyt wcześnie i mam mu zawieźc po robotach niech ogarnie :) Części WSK Wrocław bodajże. Mówi, że mogła sie jakaś felerna popaśc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1945

Ja jak kupilem MF i wyslalem brata z tatą kosic nie rowne łąki , a ciagnik zatankowali za 100 zl to zapowietrzal się bo zbiornik duzy a kranik nie ciągnie od dolu tylko od boku i wystarczylo kosic jakis rów , paliwo przelewalo sie pod jeden bok i cyk zapowietrzony ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    248

Tylko co ma zapowietrzanie do opisanych wyżej problemów?

Na 99 % głowiczka pompy, najłatwiej sprawdzić jak kolega wyżej pisał z wodą. 

Kolego @rafal4610 - a może to na takie paliwo trafiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Bartek3512
      Witam. Mam Ursusa 3512, kilka lat temu strzelił blok w miejscu mocowania wspornik osi przedniej. Został on pospawany ale teraz zauważyłem że zaczyna się pocic w tym miejscu. Chciałbym wymienić blok i przeprowadzić generalke silnika. Problem jest taki że nie mam dobrego mechanika. Możecie doradzić kto lub jaka firma w Małopolsce remontuje dobrze perkinsy. Żeby to było zrobione profesjonalnie a nie jak na handel Pozdrawiam
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.