Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty

1. W sklepie.

2. Oryginalne.

3. Zgodnie ze schematem.

4. Użyć gaśnicy.

5. Ja wiem.

 

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka pytań co do mojego ciągnika

1. Gdzie mogę kupić zamki i nowe klamki

2. Jakie siedzenie będzie do niego pasować

3. Jak podłączyć obrotomierz żeby działał

4. Jak zrobić gaszenie silnika 

5. Ktoś może wie jak podłączyć koguta, wycieraczki

 

Ad 1. W większości sklepów internetowych i nie tylko, choćby tu: http://www.bima.pl/pl/c/Czesci-karoseri%2C-kabiny%2C-wyposazenie/204/1

I następna strona. Jeśli czegoś nie mają to sprowadzą. Trzeba zadzwonić i dogadać się.

(tylko zastanów się dobrze, czy jest sens wydawać taką kasę? Może warto zajrzeć, samemu zdiagnozować i usunąć przyczynę)

 

Ad 3. Sprawdź, czy linka kręci się wraz z obrotami silnika oraz czy podczas obracania linką wskazówka obraca się? (odkręcasz linkę raz od obrotomierza, drugi raz od silnika). Sprawdź czy końcówka linki nie ma wyrobionych kantów (szczególnie przy silniku).

Sprawdź, czy da się obracać linką palcami (przy wyłączonym silniku) po odkręceniu od obrotomierza. Jeśli da się obracać - przekładnia kątowa do sprawdzenia - zapewne wpadła do miski olejowej przedłużka przekładni kątowej osadzona na kole pośrednim rozrządu. Do oblukania choćby tu: http://www.bima.pl/pl/p/NAPED-LICZNIKA-PRZEKLADNIA-KATOWA-ORGINAL-RENAULT,FENDT/1134

Podczas demontażu przekładni kątowej trzeba zwracać na tą przedłużkę baczną uwagę!

 

Co do odpowiedzi na resztę pytań trzeba samemu "ruszyć głową" i nie tylko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka pytań co do mojego ciągnika

1. Gdzie mogę kupić zamki i nowe klamki

2. Jakie siedzenie będzie do niego pasować

3. Jak podłączyć obrotomierz żeby działał

4. Jak zrobić gaszenie silnika 

5. Ktoś może wie jak podłączyć koguta, wycieraczki

 

1 na olx

2 gramera

3 oddać do mechanika jak nie masz pojęcia

4 podejrzeć z oryginału 

5 tak żeby nie spalić ciągnika stodoły i sąsiadów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...