Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od nie dawna posiadam Ceres 85x. Kupiłem używanego i staram się doprowadzić go do stanu spokojnego użytkowania.

Ostatnio zauważyłem sporą plamę oleju. Cieknie z prawej strony pod kabiną przy skrzyni biegów (zdjęcie w załączeniu).

post-115917-0-94310700-1469650787_thumb.jpg

Cieknie z kopułki z której wychodzi cienki hydrauliczny jakby hamulcowy przewód.

 

Z tego co udało mi się zorientować i wygrzebać na necie to cieknie z osprzętu hamulców zewnętrznych - o ile dobrze to określam. Nie wiem co to jest i czy naprawiać czy też wymieniać całość. Udało mi się na stronie serwisu znaleźć schemat ale nie jest opisany i nie wiem co to jest i jak za to się zabrać (schemat w załączeniu). Proszę o pomoc i porady.

post-115917-0-05330300-1469650985_thumb.png

Opublikowano

Całości nie ma sensu wymieniać, pewnie oring się skończył. Wyjmij to, bierz w rękę i do sklepu. No chyba że jakaś nietypowa jest. A spod tej śruby ze zdjęcia też kapie ??
Napisz coś o swoim ciagniku, rok, cena, wrażenia ogólne itp.

Opublikowano

Wyjąć się da aczkolwiek rozkręcania jest w ... Żeby później się okazało, że nie ma części a sprzęt stoi...

Z pod śruby nie cieknie, choć ze spodu po umyciu konkretnym i jeżdżeniu okazuje się, że w kilku miejscach kapie a tego strasznie nie lubię a w tym konkretnym miejscu dość mocno. Dla mnie ot ustrojstwo wygląda na 1000 netto. Chyba trzeba iść do serwisu i popytać co to i czy się naprawia.

 

Coś o tym Ceresie 85x. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z ciągnikami mam starego Ursusa C4011 więc porównywać nie ma do czego. Ciągnik kupiony do firmy ma ciągać przyczepę a zimą ewentualnie odśnieżać. Ogólnie jeździ fajnie, szybki twardy ale może dlatego, że bez osprzętu, silnik MWM pracuje ok. Kupiłem na wiosnę, rok 1996 kosztował z VAT 50500 i z turem Quick. Tu popełniłem błąd nie kupuje się z turem tylko, że te powystawiane bez turów z tego przedziału mocy to i tak miały tury tyle że zdjęli handlarze jakoby nigdy nie był. Wystarczy spojrzeć na gwinty gdzie mocuje się ramę tura jeśli zerdzewiały to na pewno zdjęli tura... Jak na 75KM to całkiem silny ostatnio 18 tonowego mana wyciągnął pod górę bez załączania przedniego napędu. Tyle że wracając na pusto zagrzał się aż do czerwonego. Chłodnica czysta, obieg jakby jest, płyn wymieniony tymczasowo na wodę.  Kolejna rzecz do zrobienia. I takich pierdół w nim jest dużo co już troszkę męczyć zaczyna...

Ogólnie ok choć mogłem za tą cenę zapewne znaleźć w lepszym stanie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez ursusikc330m
      Zauważyłem dzisiaj wyciek z tylnej prawej zwolnicy w Zetorze 8145 i mam pytanie czy do wymiany jest uszczelniacza czy może coś jeszcze jest uszkodzone nie wiem za bardzo jak rozebrać tą zwolnice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v