ravcio

Renault Ceres cieknie olej z dodatkowego osprzętu...

Polecane posty

ravcio    0

Witam,

Od nie dawna posiadam Ceres 85x. Kupiłem używanego i staram się doprowadzić go do stanu spokojnego użytkowania.

Ostatnio zauważyłem sporą plamę oleju. Cieknie z prawej strony pod kabiną przy skrzyni biegów (zdjęcie w załączeniu).

post-115917-0-94310700-1469650787_thumb.jpg

Cieknie z kopułki z której wychodzi cienki hydrauliczny jakby hamulcowy przewód.

 

Z tego co udało mi się zorientować i wygrzebać na necie to cieknie z osprzętu hamulców zewnętrznych - o ile dobrze to określam. Nie wiem co to jest i czy naprawiać czy też wymieniać całość. Udało mi się na stronie serwisu znaleźć schemat ale nie jest opisany i nie wiem co to jest i jak za to się zabrać (schemat w załączeniu). Proszę o pomoc i porady.

post-115917-0-05330300-1469650985_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    110

Całości nie ma sensu wymieniać, pewnie oring się skończył. Wyjmij to, bierz w rękę i do sklepu. No chyba że jakaś nietypowa jest. A spod tej śruby ze zdjęcia też kapie ??
Napisz coś o swoim ciagniku, rok, cena, wrażenia ogólne itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravcio    0

Wyjąć się da aczkolwiek rozkręcania jest w ... Żeby później się okazało, że nie ma części a sprzęt stoi...

Z pod śruby nie cieknie, choć ze spodu po umyciu konkretnym i jeżdżeniu okazuje się, że w kilku miejscach kapie a tego strasznie nie lubię a w tym konkretnym miejscu dość mocno. Dla mnie ot ustrojstwo wygląda na 1000 netto. Chyba trzeba iść do serwisu i popytać co to i czy się naprawia.

 

Coś o tym Ceresie 85x. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z ciągnikami mam starego Ursusa C4011 więc porównywać nie ma do czego. Ciągnik kupiony do firmy ma ciągać przyczepę a zimą ewentualnie odśnieżać. Ogólnie jeździ fajnie, szybki twardy ale może dlatego, że bez osprzętu, silnik MWM pracuje ok. Kupiłem na wiosnę, rok 1996 kosztował z VAT 50500 i z turem Quick. Tu popełniłem błąd nie kupuje się z turem tylko, że te powystawiane bez turów z tego przedziału mocy to i tak miały tury tyle że zdjęli handlarze jakoby nigdy nie był. Wystarczy spojrzeć na gwinty gdzie mocuje się ramę tura jeśli zerdzewiały to na pewno zdjęli tura... Jak na 75KM to całkiem silny ostatnio 18 tonowego mana wyciągnął pod górę bez załączania przedniego napędu. Tyle że wracając na pusto zagrzał się aż do czerwonego. Chłodnica czysta, obieg jakby jest, płyn wymieniony tymczasowo na wodę.  Kolejna rzecz do zrobienia. I takich pierdół w nim jest dużo co już troszkę męczyć zaczyna...

Ogólnie ok choć mogłem za tą cenę zapewne znaleźć w lepszym stanie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez dzarjan8111
      Wyciek jest z przedniego mostu z pod wałka prawego długiego ( zaznaczony na zdj.). moje pytanie brzmi czy wyciągne ten wałek po odjęciu  prawej zwolnicy i wymienie na nim uszczelniacze? czy też konieczny jest demontaż również zwolnicy lewej oraz mechanizmu różnicowego czy też wałek się wysunie  bez tego. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj