Maciekkkk

Koło pasowe pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koło
Maciekkkk    0

Nie mogę ściągnąć koła pasowego, odkrecilem śrubę i próbowałem ściągnąć ściągaczem, lecz ani drgnie, próbowałem też podgrzewać, nic nie pomogło, ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    284

od czego te kolo pasowe a moze jakis klin trzyma a jak nie to tylko grzanie pomoze i dobry sciagacz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    42

Połam, pokrusz, potnij i jakoś sie pozbedziesz problemu z tym kołem jak od ursusa to kupisz nowe drogie części nie są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

Pewnie koła na wale, a ono trochę kosztuję. Porządny ściagacz i walnąć młotkiem 2-3 k. Śruby w ściagaczu muszą być twarde, sam kiedyś bawiłem się z  3 dni ściągacz miałem flanszowy ale śruby zwykłe zakładałem, jak ząłożyłem 10,9 to od razu zeszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    252

Podgrzewasz koło a nie wał i schodzi, a jak nie chce to źle grzejesz cudów nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

W starym typie,   nie ma co szukać szczęścia  ze ściągaczami łapiącymi za koło po obwodzie - można co najwyżej koło powyszczerbiać.  (no, chyba że słabo siedzi, to puści :) )   Nie jestem pewien jak w silnikach nowego typu ( pewnie wygląda to identycznie), ale w starym typie (c385- 1204), w kole  pasowym  są nagwintowane otwory pod ściągacz.

 

 Dorobienie takiego ściągacza,  jeśli potrafi się   jako tako spawać oraz posiadając spawarkę,  szlifierkę kątową i trochę złomu,  to kwestia 5 min. ;)    potrzebna  jest  do tego nakrętka  (np M16)  + śruba i dwa kawałki np: kątownika.      Do dwóch przeciwległych ścian nakrętki (  w którą będzie wkręcona główna śruba ściągacza) trzeba przyspawać kątowniki (lub inne żelastwo) .  W szczeliny pomiędzy kątownikami,   wsadza się śruby  + odpowiednie podkładki i wkręca się je w koło.  

 

Dodam, że  taki ściągacz (pomimo, że nieco upierdliwy w  używaniu)  jest  bardzo uniwersalny - pasuje na  każdy rozstaw otworów  i  rozmiar gwintów w kołach/ oprawach łożysk / piastach/ itp. :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.