Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupiłem dwuwskaźnik http://www.bankfotek.pl/view/1167057 i mam problem taki że po 15min może krócej, nie wiem dokładnie była zasunięta cała żaluzja na chłodnicę z termostatem ciągnik chodził, woda była gorąca... kolektor też był gorący a na wskaźniku wskazówka nie drgnęła od wody i nie wiem co robić może za mało chodził ciągnik nie wiem co robić pomocy!!

 

dodam jeszcze że to mi się dzieje w ursusie C-360 i jeździłem na trzecim biegu na niskich obrotach przez 15 minut :D

Opublikowano (edytowane)

KFM też nie grzeszy jakością u mnie wytrzymał rok i teraz chyba elektryczny założę. @PIOTREK44 Najszybciej sprawdzisz wykręcając czujnik i podgrzej go zapalniczką.

Edytowane przez marcinnowicki87
Opublikowano

Wiem o tym że mogę zapalniczką tylko że ciężko było wkręcić w kolektor wodny, ten czujnik ponieważ jak wciągałem stary to dużo odtrąciło się kamienia i gwint się zabrudził a też nie chcę odkręcać wskaźnika bo nie mam czasu a po drugie pod deską rozdzielczą są krótkie kable. :( i nie wiem co zrobić zobaczę jeszcze zapalniczką podgrzewać i dodam jeszcze w sklepie podgrzewał zapalniczką jak go kupowałem i wskazówka drgnęła

ostatnie wyjście to będzie kupić od c385 podobno pasuje bez żadnego problemu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31778-wskaznik-temperatury/ przerobię co nieco deskę rozdzielczą i będzie git ale nie chcę wyrzucać tego ponieważ też pieniądze kosztował

Opublikowano

Ja nie chce tu nic mówić, ale nie masz pewności czy czujnik działa poprawnie. Po za tym to, że wskazówka się nie podnosi to nie znaczy, że nie działa wskaźnik, bo może byc wyjęty termostat i za małe obciążenie do nabrania odpowiedniej temperatury. I do tego, żebyś zauważył zmianę położenia wskazówki.

Opublikowano

Zapalniczką to jest sposób żeby sprawdzić czy czujnik w ogóle działa ale trzeba go przyłożyć do masy. To że nie widać na wskaźniku aby wskazywał to może być brak termostatu i się silnik nie nagrzewa jak napisał grzegorz 508. Jeżeli się źle podepnie przewody do wskaźnika to przy zetknięciu przewodu od czujnika z masą wskazówka schodzi w kierunku "zera", przy poprawnym podłączeniu idzie na max-a.

Opublikowano

Jeśli masz podłączone wszystkie przewody przy wskaźniku i dochodzi do niego prawidłowo napięcie,to włącz kluczyk i zewrzyj przewód przy czujniku do masy.Wskazówka wskaźnika powinna się wychylić na full,jeśli nie,to wskaźnik walnięty.Sprawdź wcześniej czy dochodzi napięcie i czy ma masę z drugiego przewodu.A tak w ogóle,to po włączeniu kluczyka wskazówka powinna delikatnie drgnąć.

Opublikowano

Witam czy ma ktoś może do sprzedania albo wejścia żeby zdobyć wskaźnik mth, temp. wody i ciśnienia powietrza, ale oryginalny od c355 a nie od 4011 albo zetora bo ogólnie jak na możliwości hurtowni to nie ma takiej opcji.

Opublikowano

Jest różnica c355 ma zegary temperatury i ciśnienia powietrza okrągłe a w 4011 są prostokątne no i kontrolki smarowania, ładowania, kierunków i długich są w innych miejscach, no i cyferblat (tarcza) inaczej wygląda wizualnie.

Opublikowano

...ale lipa kupiłem cały zegar do c-360 no i lipa,połaszczyłem się na 5zł taniej,zamówiłem no i......okazało się że przewód do czujnika temp wody jest za krótki...zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie że go przedłuże - czy może trzeba cały zegar zwrócić do sklepu...? :unsure:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie że go przedłuże

To nie ma żadnego znaczenia. Poza tym, że po przecięciu kapilary wskaźnik nadaje się tylko na złom.

Opublikowano

Pewnie dostane złotą łopatę roku za reanimacje tematu ale mam podobny problem.

 

w moim C360 3p na zimny silnik po włożeniu kluczyka od razu wskazówka wstaje do pionu po chwili pracy wchodzi na czerwone pole i tam pozostaje. spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?

 

czujnik do wymiany czy wskaźnik ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v