Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

W dniu dzisiejszym chciałem wyjechać w pole, po uruchomieniu mojego ciągnika i przejechaniu usłyszałem zgrzyt, natychmiast zgasiłem władimirca, wyszedłem z kabiny i zobaczyłem, że koło pasowe zostało wyrwane (śruba trzymająca to koło została nie naruszona w wale korbowym). Aby powrócić do domu (miałem jakieś 200-300m) wyjąłem całkiem uszkodzone koło pasowe i uruchomiłem silnik. Dojechałem do domu, ale muszę teraz zamontować koło pasowe w swoim t25 (nigdy tego nie robiłem). Proszę o instrukcję w jaki sposób mógłbym naprawić swojego władimirca?

 

Za wszelką pomoc dziękuję.

Pozdrawiam

quxfrix

 

post-26831-0-16033400-1465665205_thumb.jpg

post-26831-0-96975600-1465665217_thumb.jpg

post-26831-0-01816000-1465665231_thumb.jpg

post-26831-0-38543100-1465665241_thumb.jpg

post-26831-0-29343800-1465665251_thumb.jpg

 

PS. Powyżej dodałem kilka zdjęć opisanego koła, wrzuciłem również zdjęcie klina który ma spory ubytek (myślę że on był przyczyną całego problemu).

Edytowane przez quxfrix
Opublikowano (edytowane)

A czy tą śrubę odkręca się "normalnie" czy w jakiś inny sposób? Nie trzeba blokować wału? 

Edytowane przez quxfrix
Opublikowano (edytowane)

Panowie próbowałem dzisiaj odkręcić tą śrubę na wale, ale strasznie ciężko się ją odkręca (poniżej zdj. ile mi się udało ją wykręcić można powiedzieć "na siłę"). Czy ona powinna się tak ciężko wykręcać?

post-26831-0-01239300-1465840550_thumb.jpg

Edytowane przez quxfrix
Opublikowano

Spryskaj to dobrze WD40 lub czymś podobnym. U mnie to normalnie paluszkami idzie, a kluczem tylko się dokręca. Najwyraźniej musiało się zapiec.Ewentualnie jakby nie pomogło to załóż na tą końcówkę wału rękawiczkę gumową wypełnioną naftą i może to pomoże.

Opublikowano

Rano zalałem penetrusem tą śrubę i przed chwilą udało mi się ją odkręcić. Jutro będę próbował złożyć całe koło na ten wał. Będę pisał o postępach.

Opublikowano

Udało mi się uporać z opisanym problemem, koło założone, wszystko działa jak powinno. Dzięki wszystkim udzielającym się za pomoc, bo bez was trudno byłoby mi sobie poradzić. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v