Skocz do zawartości
Butowsky

Case International 574 nie pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
JD 5090R
Butowsky    0

Witam. Kupiłem traktor Case International 574 do remontu i mam problem gdyż Traktor nie odpala. Po użyciu samostartu pali na dotyk po zgaszeniu silnika i powtórnej próbie go zapalenia ciągnik nie daje znaków życia, Nie idzie go odpalić nawet gdy silnik jest ciepły jedynie za pomocą samostartu lub plaka. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wezwij mechanika i będziesz miał po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

sprawdz ciśnienie w silniku. może coś z pompą też ze nie podaje paliwa na początku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Butowsky    0

I jeszcze jedna sprawa 
Gdy ruszam muszę mu wcisnąć gaz do oporu bo inaczej nie ruszy w czym może być wina ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    2

Po prostu kolego albo silnik totalny złom , lecz bardziej bym obstawiał pompę wtryskową i wtryski .Lecz najpierw trzeba wykręcić wtryski i pomierzyć ciśnienie wtedy można sie brać za dalszą robote bo taki test wiele nam powie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1489

pompa, jak nie odpala to albo zawor zwrotny padl i paliwo cofa, albo zawor w pompie utrzymujacy cisnienie, nie wiem czy jest w tym modleu taki, ale jeszcze jak piszesz ze trzeba gazowac zeby ruszyl to pompa do regeneracji.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez 1kejsi1
      Witam.
       
       
      Więcej informacji na PW
    • Przez Kielosz
      Witam, czy może ktoś mi podać jakąś stronę z dokładnymi danymi technicznymi, bądź napisać mi jaki nacisk na osie ma ten ciągnik, ponieważ nie ma takich danych na żadnej tabliczce, a podczas pierwszego przeglądu są takie dane potrzebne, a ten ciągnik był sprowadzony z Francji, a tam takich danych w dowodzie nie wpisują. Proszę o szybką odpowiedź!  
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×