Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to trzeba było to napisać, bo niby skąd ktoś ma wiedzieć?

Opublikowano

@Elektrotechnik trochę pokory :). Na pewno masz wiedzę i jesteś szpecem w temacie. Jednak nie wszyscy mają takie umiejętności. Jeden zna się na tym, drugi na czymś innym i pewnie lepiej od Ciebie :). Prawdę mówiąc jestem zielony w temacie elektryki i pewnie dlatego piszę ten post. Jednak kiedy ktoś pyta mnie o coś, o czym mam pojęcie staram się pomóc. Może Tobie też kiedyś będzie potrzebna pomoc w jakimś tam temacie. Koniec i pozdrawiam :)

Opublikowano

nie chce zakładać nowego tematu, ale mam dziwny problem w 7711. Otóż ciągnik nieodpalany 2 tygodnie, pali na strzała, pracuje 2 minuty i już nie odpalił. Zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany, ledwo kręci, później strzela na rozruszniku a na końcu słychać jęczenie. Problem mi sie pojawia i znika co jakiś czas, znalazłem usterkę - przerwany przewód do rozrusznika, ale jak widać to nie było to, wcześniej grzał mi się jeszcze kabel od masy, teraz jest ok, a objawy takie jak wyżej. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie wydaje mi się żeby to była wina akumulatora bo jak pisałem, ciągnik stał 2 tygodnie, odpalił "na strzał" i po dwóch minutach już kaput

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przydałoby się zmierzyć prąd podczas rozruchu, ale najprawdopodobniej masz przebicie w rozruszniku.

Opublikowano

Elektrotechnik przeglądałem różna posty oraz twoje odpowiedzi i powiem ci tyle może ty wiedzę masz ale z ciebie to jest nie powiem co.

Zamiast powiedzieć,doradzić to najlepiej kogoś wyśmiać i zrobić z nie go za przeproszeniem debila który nic nie umie.

Tacy ludzie jak ty to mnie naprawdę denerwują,jak nie chcesz pomóc to nie pomagaj.

Będzie dla ciebie jak i dla innych tak najlepiej niż zadawać bezczelne odpowiedzi. 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

O co Ci chodzi? Przecież napisałem co może być przyczyną.

Opublikowano (edytowane)

Osobiście spotkałem się dwa razy z taką reakcją rozrusznika  w 330 i maluchu. W obu winna była krzywa os wirnika. Blokowało bendix i na ciepłym od silnika rozruszniku nie wyskoczył za skarby świata. Sprawdź z ciekawości napięcie na elektromagnesie na wejściu i na wyjściu czy w ogóle jest przejście na stykach i jaki jest spadek napięcia.    Możliwe że tylko on robi bałagan. Szukać, mierzyć, rozebrać i przejrzeć rozrusznik.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Szukam już troche, uwierzcie mi że sprawdzałem kilka rozruszników, kilka akumulatorów i bez efektu. Podładowałem dzisiaj akumulator, poprawiłem mase przy ciągniku i jest ok na tą chwile, ale jeśli przestanie wspólpracować to się nie zdziwie. Na tą chwile nie mam nawet czym zmierzyć napięcia, ale jak będe miał jak to sprawdzić to dam znać. Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Dobrze sprawdź klemy na akumulatorze. Można nawet nie zauważyć, że klema źle przewodzi. A efektem jest właśnie słabe kręcenie rozrusznikiem. Innym objawem tego jest to, że przed pierwszą próbą rozruchu kontrolki świecą się jasno, a po nieudanej próbie, są przygaśnięte.

Opublikowano

Dziwne, stare wylatane silniki wymagały samostartu by na zimno odpaliły, na gorąco bez problemu, a w temperaturze -15 też łatwiej gorące palą więc nie zawsze jest tak jak piszesz. Matey dobrze by zrobił jakby zafundował sobie za kilkanaście złotych prosty miernik, znacze ułatwiło by to mu postawienie diagnozy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v