Skocz do zawartości
Majjdann

Nadmuch w Zetorze 5211 dziwny problem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Majjdann    93

Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    3

Prosta sprawa jest zatarty na tulejkach musisz rozebrać i wstawić nowe ale jak tak się robi to i wałek może szlak trafił. Moja rada zrób to jak najszybciej bo spalisz silnik i dużo większe koszta Cię złapią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrjako    4

spokojnie najpierw przejrzyj wszystkie przekaźniki (ostrożnie ze zdejmowaniem z nich pokrywek) i sprawdź jak działają. później znajdź przy którymś wiatraku opornik ze sprężynką i zobacz czy on działa, na koniec, wiatraki są one na takich dziwnych (czeskich) tulejkach których chyba się nie smaruje. u mnie po rozebraniu i złożeniu wiatraka (dałem smar) na 1 działa dobrze a na 2 coś się grzeje przy dłuższej pracy bo czuć zapach przygrzanego czegoś. teraz tu bym chyba porządnie wyczyścił ośkę i tą mosiężną tulejkę drobniutkim papierem ściernym żeby zdjąć zapieczoną warstwę. napisz jak naprawisz. pozrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156
(edytowany)

Może za słaby bezpiecznik zakładasz?

sprawdz po zdjęciu filtrów u góry kabiny czy wiatraki się lekkko obracaja, przesmaruj. Po podniesieniu dachu masz dostęp do przekaźników otwórz je i przeczysć,w razie potrzeby dognij styki.Zostają jeszcze te oporniki ,ale u mnie były dobre to nie ruszałem ich.

Ja też jakiś czas temu robiłem te wiatraki i jeden wtedy kupiłem nowy a drugi nasmarowałem i założyłem spowrotem. I długo się nie nacieszyłem bo też zaczęło coś śmierdzieć i okazało się ,że stopiła się cała folia na którą jest nawijane uzwojenie na wirnik. (dziwne bo nie zacierał się,ale chodził delikatnie wolniej niż ten nowy). Kupiłem drugi nowy i jest ok.

Nowe wentylatory są troszkę inaczej zrobione (przynajmniej ja takie kupiłem)niż te oryginalne co były. Mają z jednej łożysko kulkowe i z drugiej ślizgowe z brązu i ośka jest grubsza. Nie jest to mały wydatek bo jeden kosztuje około 130 zł . Radzę zwrócic uwagę przy nowych jeszcze przed montażem ,bo u mnie były niedokładnie szczotki dopasowane na złej wysokości i przylegały nie całą powierzchnią i zrobił się rant i po pewnym czasie się zawiesiły. Na szczęście zauważyłem w porę i podłożyłem kilka podkładek ,bo inaczej spalił bym następny. Tutaj można zobaczyć o czym mowa

t1276231_pa110385.jpgt1276230_pa110383.jpgt1276223_pa110379.jpgt1276232_pa110380.jpgt1276222_pa110356.jpg

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    93

Radekk dzięki a fatyge fotki i taki opis.

Wczoraj podniosłem dach i okazało sie że jeden przekaźnik niedawał tyle prądu co trzeba zagiołem go lekko i teraz jest ok obra chodzą szybko ale jest tylko szybki nadmuch ale mi wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckyy    0

witam w którym miejscu znajduje się ten przekażnik bo u mnie też jeden wentylator wolniej sie kręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Przekaźniki masz po obu stronach kabiny (obok nagrzewnic)


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez grazia80
      Witam 
      Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
    • Przez jacek1994
      Witam,
      mam problem z obrotomierzem mianowicie pewnego dnia po prostu przestał działać. Nie pokazuje ani obrotów ani nie liczy mth. Może ktoś wie jak to rozwiązać? 
    • Przez kitowiak
      Witam, otóż mam problem w zetorze 5211 z halogenami, a głównie z jednym (od strony komina). po włączeniu jeden świeci, a drugi już nie, probówka sprawdzałem prąd dochodzi, masa jest, na kilku żarówkach sprawdzałem i problem się powtarza, styki są w porządku w kostce sprawdzałem na 'krótko' wiec teraz pytanie co może być przyczyną nie święcenia jednego halogenu skoro przepływa przez niego prąd ? Wina cewki w przekaźniki ? prąd w tej lampie jest mniejszy. Proszę o jakieś rady :)
    • Przez Majjdann
      Cześć mam problem niemam wogle nawiewu w moim Zetorku ani zimnego ani ciepłego sprawdzałem bezpieczniki są wporządku podpięte jest wszystko. Co może być przyczyną spalona nagrzewnica albo dmuchawa czy może to być coś innego prosze o pomoc .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.