Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie koledzy:)
Otóż wpadłem na pomysł żeby założyć opony od ciężarówki z osi napędowej o rozmiarze np 275/70r22,5 zamiast oryginalnych 8,00/20 z racji tego ze są tańsze i w świetnym jeszcze stanie jeśli chodzi o używki ich nośność jest dużo większa itp. na pierwszy rzut oka wydaja się tylko lekko szersze bo maja 22 cm szerokości standardowe a ciężarowe około 28 do 30 i szersze. Moje pytanie jest takie czy da rade taką oponę wrzucić na standardową felgę od autosanki D-47a? Wiem są bezdętkowe ale można wrzucić dętkę i też napompować. tylko kwestia tego czy już ktoś taką kombinację stosował i czy mu się udało?;d

Opublikowano

Niestety to nie takie proste, nie założysz inny rozmiar felgi inna średnica i opona bedzie spadac. Ja proponuję inną rzecz, kupic opony 445/45r19.5 z tego co pamietam to 5cm wyższe a szersze o 25cm czyli drugie tyle i trochę. Jedna opona nośność kolo 5t, zestaw kozacki trudno zatapialny.

Opublikowano

hmmm ja bym chciał założyć max jakieś 10 cm szersze niż to co jest, tutaj mamy do czynienia o prawie 2 razy większa wielkością niż standardowe. A ja chciałbym dopasować na felgę możne jakiś rozmiar który będzie pasował być może ktos ma takie oponki założone od ciężarówki.

Opublikowano

ale 19.5 to i felge trzeba bo ja chciałem kiedyś na 20stkę założyć 19.5 ale nie da się niby nie dużo różnicy ale jednak .chyba ze macie jakiś patent na to .bo mam w d47 można powiedzieć kolana i też bym chciał założyć coś szerszego

Opublikowano

Jak ktoś już napisał o feldze to trzeba kupić kompletne koło i w felgę wspawać mocowanie z starej i będzie to latało, wiem że tak robią i to działa ale czy jest to opłacalne ekonomicznie to nie wiem.

Opublikowano

Ja zroniłem tak jak pisze kolega wyżej. Kupiłem felgi z tira i wypaliłem ze starej felgi środek i wstawiłem do nowej. Zrobiłem tak samo w przyczepie do słomy tylko tam zakładałem 16 z busa. Mogę zrobić zdjęcie jak to wygląda.

Opublikowano

TYLKO całe koła, nie założysz na tą obręcz do tej przyczepu nic większego niż 9.00x20

chcesz tanio i dobrze to kup 16c, jedno kompletne koło to koszt ok. 250zł lub nieco drożej 17.5, wystarczy do tej przyczepy w zupełności, a można trafić używkę od tandemu z takim samym rozstawem i osadzeniem

22.5 to przesada i szkoda pchać tyle $$ w ten złom

Opublikowano

Do czego potrzebujesz tak szerokie opony? 9.00x20 to ok 23 cm szerokości i mieści się na felgę oraz nie przeszkadza w skręcie. Ja takie opony mam w 6T z nakładkami i jakoś nie mam problemów. Natomiast w d47b mam koła 15,3 tzw. balonówki i pomimo że na roli nie tonie to jednak opory toczenia po asfalcie są odczuwalne no i wyżej masz oś:) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v