Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukbold    816

ja tam raczej myślał o różnicy prędkości w sytuacji gdy tył buksuje, przód stoi.. niby sprzęglo WOM też startuje ze znacznym obciążeniem ale tu jednak włączane jest impulsowo przez sterownik a napęd.... tak od strzału sprężyna zaciska tarczki... tak czy siak to takie gdybanie i filozofowanie a czy słuszne to już twoja sprawa jak se będziesz tego używał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Podsumowując bez problemu można go rozłączać podczas jazdy.

Ale gdy chcemy załączyć lepiej się zatrzymać?

To jak się kopię w polu to też pewnie należało by wysprzęglić i dopiero przód załączyć i np reduktor?

Dobrze rozumuję? Dodam że też się uczę ciągniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

a włączaj sobie jak chcesz bo widze że nie zakapowałeś o co chodzi. To są sprzegła mokre, wielotarczowe skonstruowane do włączania w "biegu". Jak se dbasz tak se masz, z tym że ja zawsze chce przedłużyć żywot takiego sprzegła a nie umyślnie go skrócić. A reduktora to inaczej niż po wysprzegleniu nie włączysz a jeśli masz go niesynchronizowany (też takie były) to nalezy przełączać na postoju... ale coś mi się zdaje żę Ci chodziło o półbieg ewentualnie przyśpieszacz no ale to się tylko domyślam. Polecam przeczytać pół forum to będziesz wszystko wiedział co do czego słóży i jak się w ogóle nazywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panki888    1

Uczę się tego ciągnika więc chyba od tego jest to forum żeby pytać doświadczonych użytkowników? Czy się mylę?

Jak pierwszy raz widziałeś któregoś MF to wszystko wiedziałeś?

Forum czytam sukcesywnie powoli. Zadałem pytanie bo nie chciałbym na dzień dobry przez głupotę zepsuć przodu bądź blokady

mechanizmu różnicowego itd.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

W ciągniku pali mi się cały czas kontrolka od przedniego napędu nie mogę jej wyłączyć

Czyli jak się domyślam już działa? Co było problemem usterki?

Skoro się dopytujesz w jakich sytuacjach można załączać napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

no mi nikt nic nie tłumaczył.... dostałem MF zaczepionego do beczki i miałem zlać podbudowe pod DTS w Zabrzu :P stwierdziłem że takim padłem jeździć nie będe bo wygląda jak 7 nieszczęść... na drugi dzień stwierdziłem że to padło bedzie na moim podwórku a reszte wyczytałem na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

Dawaj linki kolego do tych czesci co poskładam na 1 przyczepe hamulce hydrauliczne za 200 zł. Wezme odrazu z 4 komplety tylko kurcze nie moge nigdzie znalesc w takiej cenie.

 

prześle   ci zdjęcie    siłowniczek   kupujesz od opryskiwacza  120 zł   2 spręzyny  jakieś 10 zł     wąż  70 zł    końcówkę już miałem   i materiał na podstawe  też 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    78

ja już czekam na zdjęcie serwisowego ściągacza do przedniej piasty i jakoś doczekać się nie mogę :D



 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3401

wrzuc jakies foty albo linki do tych klamotow to i ja sobie w HL przerobie na hydrauliczne

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Dziś zakupiłem MF 3085 93r z klimą.

Muszę troszkę kosmetyku poprawić.

Ogólnie poszukuję siedzonka tego pasażera kompletnego....Oraz osłony pod kierownicą.

Może ktoś coś ma to proszę o info:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KamilMaj
      W MF 3060 wyrzuca wodę bo robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia a temperatura jest w normie. Jakiś pomysł? Wydaje mi się że uszczelka pod głowicą ale może ktoś doradzi coś innego. Termostat został wyjęty i to samo się dzieje.
    • Przez michaszek832
      Panowie Tak jak w temacie nie mogę rozłączyć napędu w mf 3070 co może być przyczyną ?
    • Przez RedPower
      Witam dziś zauważyłem że gdy pod obciążeniem na wszystkich biegach szosowych ciągnik nie może zakręcić kołami schodzi z obrotów i tyle (sporym obciążeniem lecz mniejszy 255 bez problemu daje radę). na biegach polowych kręci normalnie. Co może być przyczyną docisk tarcza czy coś innego?
      Dekielek na spodzie jest sporawo osmarkany. Gdy ruszam sprzęgło puszcza za połową całego ruchu pedału sprzęgła (nwm jak to fachowo napisać )
       
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      EDIT sorry za błąd w nazwie 3065 a nie 3064
    • Przez rolnikgospodarny95
      właśnie uszczelka pod głowicą mi się przegrzała powiedzcie mi jakie to koszty są jak będzie to robił mechanik
    • Przez Mr_Jelonek
      Witam wszystkich serdecznie, pacjent massey ferguson 3070, kupiony traktor kilka lat temu i po pewnym czasie używania padła pompa paliwowa, okazało się że zatarta glowiczka i urwany wałek w pompie, zmiana glowiczki niby wszystko ok, lecz po zmianie glowiczki traktor stracił mocy trochę bo przed awarią potrafił ciągnąć 2 przyczepy 4,5 tonowe na podwójnych bortach pełne wysłodków i dawał radę 4 biegiem tym szybszym, po awarii trzeba było redukować nawet 2-3 biegi, był spokój na jakieś 4 lata później powtórka taka sama, wymiana u innego pompiarza, tu u mnie na miejscu, moc taka sama jak po pierwszej awarii, pojeździl traktor koło 2 lat, dalej to samo było, pojechałem do tego pompiarza z pierwszej awarii, założył większą glowiczke, inny traktor, robił robotę jak durny, porwał to może koło miesiąc dwa i dalej glowiczka urwana, pompa oddana, do pompiarza tu na miejscu bo do tego pierwszego mam daleko koło 300km, nawet już pożyczyłem używaną pompę od znajomego, taką samą, na niej trochę jeździł dłużej ale to samo się robiło, już nie liczę ile razy padły te pompy, tydzień temu padła pompa ale teraz padły rolki od napędu glowiczki teraz po tych naprawach to nawet muszę odpowietrzac pompę paliwową bo inaczej nie zapali, a pompy padają od tak same z siebie, zgasisz traktor później chcesz odpalić i już po pompie, bak wyczyszczony, pompka wymieniona,ta z drugiej strony silnika, wtryski ok, założony nawet dodatkowy filtr przy pompce tej małej, niby mówił pompiarza że paliwo, ale samochód jeździ ok na tym samym paliwie, rozrzad dobrze ustawiony, ma ktoś jakieś pomysły może, bo mi głowa już wysiada od tego
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj